IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Een keer een topic zonder Pommelien Thijs in de titel [now playing] Vorige pagina | Volgende pagina
Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 19-06-2026 21:02 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Geen idee wat er hier op staat, maar het klinkt als een vijf uur durende instrumentale medley van varianten op Ghost Town van The Specials.

Zo richting strand, uitwaaien en met hoofdtelefoon op Absolute Elsewhere knallen.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 19-06-2026 22:37 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2026 17:44 schreef Tanteloos het volgende:
^deze cd was saai en inspiratieloos


Ik heb die echt veel geluisterd toen die uit kwam.

Limbonic Art - Moon in the scorpio


"Succes lijkt in de toekomst te liggen."


Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 20-06-2026 5:09 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht



Grafzerk.
Usericon van Grafzerk.
Posted 20-06-2026 8:44 by Grafzerk. Wijzig reactieProfiel van Grafzerk.Quote dit bericht



Aswolk
Usericon van Aswolk
Posted 20-06-2026 8:48 by Aswolk Wijzig reactieProfiel van AswolkQuote dit bericht


The Inevitable End - Woods of Desolation


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 20-06-2026 9:13 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/dennis.janssen.946

quote:
Op 19 juni 2026 22:37 schreef bokkie666 het volgende:
Ik heb die echt veel geluisterd toen die uit kwam.


Ik ben een grote fan van alles van Pure Holocaust t/m At the heart of winter. Daarna kon het mijn aandacht niet meer vasthouden (hoewel Northern Chaos Gods nog wel geinig was).


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


zodiac lung
Usericon van zodiac lung
Posted 20-06-2026 9:24 by zodiac lung Wijzig reactieProfiel van zodiac lungQuote dit berichthttp://https://www.last.fm/user/Panzerke

quote:
Op 20 juni 2026 9:13 schreef XnegativeX het volgende:
At the heart of winter

Dat is ‘m voor mij.



Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 20-06-2026 11:10 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

PH is hier favoriet by far.



XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 20-06-2026 11:37 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/dennis.janssen.946

Als we het hebben over absolute favoriet? Dan kies ik voor Battles in the North.

1. Battles in the North
2. Pure Holocaust
3. At the Heart of Winter
4. Blizzard Beast
5. Northern Chaos Gods


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


mikkasscar
Usericon van mikkasscar
Posted 20-06-2026 11:53 by mikkasscar Wijzig reactieProfiel van mikkasscarQuote dit bericht

Zeer moeilijke rangschikking dit - ik kies dan toch ook voor At The Heart of Winter omdat er daar geen enkel 'minder' moment op staat. Diabolical Fullmoon Mysticism op twee omdat daar toch een aantal bijzonder naargeestige nummers op staan en het zo goed het begin van de second wave-sound vat. Pure Holocaust op drie. Battles in the North op vier, er staat daar ook wat filler op. Blizzard Beasts op vijf, hoekig en atypisch, maar onderschat album.

De rest heeft toch ook wel echt sterke nummers, maar begeestert minder als volledig album. Vanaf Abbath weg was, heb ik overgeslagen. Northern Chaos Gods nog geprobeerd, maar deed me niks.


Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 20-06-2026 11:58 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht

Battles ook hier nummer 1.



Grafzerk.
Usericon van Grafzerk.
Posted 20-06-2026 12:19 by Grafzerk. Wijzig reactieProfiel van Grafzerk.Quote dit bericht

Deze cover had het moeten zijn


jeroen83
Usericon van jeroen83
Posted 20-06-2026 14:18 by jeroen83 Wijzig reactieProfiel van jeroen83Quote dit bericht



Never have so many sacrificed so much for so few


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 20-06-2026 17:11 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

De nieuwe Dalek. Jezus. Dit is Hip Hop zoals het moet. Fok.



mikkasscar
Usericon van mikkasscar
Posted 20-06-2026 17:12 by mikkasscar Wijzig reactieProfiel van mikkasscarQuote dit bericht



Bij broeierig weer heb ik altijd zin in deze plaat - meesterwerkje!


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 20-06-2026 17:13 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Eveneens trouwens Ultima Thulee van Blut aus Nord, ik ben inmiddels enorm fan van deze. De sound, de sfeer. Verder Ravishing Grimness van Darkthrone, geweldig. Ik denk dat ik al die weinig benoemde tussenplaten het vetste vind. Prehistoric Metal gaat er ook heerlijk in. Wat gewoon. Heerlijk. IVth Crusade ook weer ns gedraaid. Aan de saaie kant. Ik moet toch gewoon de laatste weer aanknallen. Of Realms of Chaos



Morwyn
Vuigaert
Usericon van Morwyn
Posted 20-06-2026 17:48 by Morwyn Wijzig reactieProfiel van MorwynQuote dit bericht




Mythics
Usericon van Mythics
Posted 20-06-2026 19:17 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2026 17:48 schreef Morwyn het volgende:






NP: Black Joy / Hiver Noir - Miseria Et Insomnia


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


Morwyn
Vuigaert
Usericon van Morwyn
Posted 20-06-2026 21:45 by Morwyn Wijzig reactieProfiel van MorwynQuote dit bericht





mikkasscar
Usericon van mikkasscar
Posted 20-06-2026 21:57 by mikkasscar Wijzig reactieProfiel van mikkasscarQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2026 21:45 schreef Morwyn het volgende:




De eerste twee platen van Enthroned


Morwyn
Vuigaert
Usericon van Morwyn
Posted 20-06-2026 21:59 by Morwyn Wijzig reactieProfiel van MorwynQuote dit bericht

Dus ik moet "Prophecies of Pagan Fire" ook erbij zetten?



bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 20-06-2026 22:53 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Krallice - Mass Cathexis 2 - The Kinetic



"Succes lijkt in de toekomst te liggen."


mikkasscar
Usericon van mikkasscar
Posted 20-06-2026 22:59 by mikkasscar Wijzig reactieProfiel van mikkasscarQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2026 21:59 schreef Morwyn het volgende:
Dus ik moet "Prophecies of Pagan Fire" ook erbij zetten?


Absoluut!


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 21-06-2026 0:45 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2026 20:57 schreef mikkasscar het volgende:




Verplichte kost! Zo goed, zo geïnspireerd, wat een band!


"Succes lijkt in de toekomst te liggen."


Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 21-06-2026 1:59 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht

Adagio amoroso

Kurt Atterberg


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2026 Stichting ZwareMetalen