![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
| Auteur: |
|
|||
|
![]() |
|||||||||
|
![]() 2000 Micrograms From Home |
|||||||||
|
quote: Deze hoes ziet er zo interessant uit dat ik 'm meteen geluisterd heb, hier wil ik meer van beluisteren zodra ik in de gelegenheid ben. |
|||||||||
|
quote: Volgens mij lag deze plaat in die winkel in Porto - ik ken enkel Nidernes - zal deze ook eens checken |
|||||||||
|
quote: Zeker doen, echt heel erg goed! NP: U137 - Dreamer on the Run ![]() Even rustige post-rock tussendoor I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|||||||||
|
|
|||||||||
|
![]() V . Halmstad - Shining |
|||||||||
|
Heb je last.fm? |
|||||||||
|
quote: Had ik niet. Maar ik zie dat veel mensen dit gebruiken, dus aangemaakt: https://www.last.fm/user/Aswolk [Dit bericht is gewijzigd door Aswolk op 26-06-2026 14:40] |
|||||||||
|
Mocht je er zin in hebben: https://openscrobbler.com Dan kun je filmpjes van youtube die de titel verkeerd hebben neergezet, en/of andere niet-scrobblebare muziek handmatig invoeren |
|||||||||
|
quote: Thanks, zal eens kijken. Meeste wat ik nu luister is via YT Music. |
|||||||||
|
quote: Dat vind ik dan weer teveel gedoe allemaal. Bij mij scrobblet hij gewoon heel veel niet dus. |
|||||||||
|
Ik krijg af en toe het idee terug te gaan naar 2006 als ik kijk hoe belangrijk het voor sommigen is dat anderen weten naar welke muziek ze luisteren. Als je 666 Gorgoroth scrobbles hebt gebeurt er helemaal niets. Ook niet als je er een post over maakt. |
|||||||||
|
quote: Het gaat mij meer om suggesties krijgen en nieuwe dingen leren kennen dan om iemand te imponeren met mijn schokkend relevante luistergedrag. Maar als we toch teruggaan naar 2006: ik wacht nog op mijn MySpace top 10. |
|||||||||
|
quote: Dit. Al zullen er vast ook nekbaarden zijn die een halfharde krijgen van de gedachte dat er ergens in een zolderkamertje een TRVE gatekeeper goedkeurend zit te knikken bij het monsteren van hun zo obscuur mogelijke playlists. NP: Danspasjes instuderen voor in 013. “Nickelback not only created a groundbreaking piece of buttrock, but they’ve also revolutionized our understanding of the universe." |
|||||||||
|
![]() |
|||||||||
|
Turbonegro - Apocalypse Dudes Ook indansen voor straks! "Succes lijkt in de toekomst te liggen." |
|||||||||
|
quote: lollig album |
|||||||||
|
Edit nou ja zeg Hooded menace - theme from Manhattan baby [Dit bericht is gewijzigd door SimsalaWim op 26-06-2026 21:19] "Samen voor ons eigen. Laat de rest de rambam krijgen. Samen voor ons eigen. Want alleen is maar alleen. Samen voor ons eigen. Tegen hun die ons bedreigen. Samen voor ons eigen. Slaan wij ons er dwars doorheen." |
|||||||||
|
Lonesummer - There Are Few Tomorrows for Feeding Our Worries ![]() I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|||||||||
|
Owls Woods Graves - Secret Spies of the Horned Patrician [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 27-06-2026 0:43] "Succes lijkt in de toekomst te liggen." |
|||||||||
|
Nieuwe Boards of Canada - zag dat hier passeren en kende de band eigenlijk alleen van naam - valt niet tegen moet ik zeggen, soms wat Ulver-vibes |
|||||||||
|
[Dit bericht is gewijzigd door Sater op 27-06-2026 11:09] one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|||||||||
|
quote: Daarnet tijdens het lopen - zeet goed inderdaad! Ook nog Hate Forest - Innermost Topcombo |
|||||||||
| Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
| Index / Muziek algemeen |