![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
| Auteur: |
|
|||
|
Precies dat! On topic: IMPNAZ - PRO PATRIA FINLANDIA Winter is coming |
|||||||||
|
Allemaal op weg naar niets, doen we zus of zomaar iets. |
|||||||||
|
Bathory - Destroyer of Worlds Vraag me af of ik die uberhaupt ooit eerder gedraaid heb. Mogelijk niet. Edit: lijkt me dat ik dit eerder gedraaid heb maar toen uitgezet. Toch is het helemaal niet zo'n heel slecht album, je moet het alleen niet opzetten en black metal verwachten. Vaak lijkt het erop tijdens de wat hardere track alsof ie veel naar NYHC en Biohazard enzo heeft geluisterd. Dan zijn er opeens wat tracks waar ie een Dave Mustaine zangtechniek tentoon spreidt om weer een track later een soort van Kyuss achtige vibe in de song te leggen. De laatste twee tracks hadden op Twilight of the Gods kunnen staan, zang wel net wat minder overtuigend. Al met al is het vooral een heel erg uiteenlopend album waarbij je nooit lekker in de stemming voor het een of het ander komt. De epische tracks staand haaks op de hardcore achtige tracks. Wat dan over de nummers los? Niet slecht, maar ook niks om over naar huis te schrijven. Het is Bathory en daarom heeft het meerwaarde zullen we maar zeggen. Een mager zeventje voor dit album m.i. [Dit bericht is gewijzigd door Freduk op 11-09-2026 23:36] Winter is coming |
|||||||||
|
quote: I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|||||||||
|
![]() |
|||||||||
|
Sadness - Shimmer Naar aanleiding van hun bevestiging voor Roadburn maar eens aan het luisteren. Ik weet het nog niet. Op zich mooie 'blackgaze', veel emotie, en kan me voorstellen dat het live wel hard gaat. Maar er mist iets. |
|||||||||
|
![]() A Forest of Stars -Stack Overflow in Corpse Pile Interface I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|||||||||
|
Zang zal bij mij altijd een heikel punt blijven. Als dit bijvoorbeeld intrumentaal zou zijn had ik het getrokken. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 12-09-2026 15:23] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|||||||||
|
quote: Kan ik me wel wat bij voorstellen, ja. Ik moet er ook wel voor in de stemming zijn. Maar de zang is ook weer een deel van wat deze band zo uniek maakt. Je moet er echt even voor gaan zitten en buiten je comfortzone treden maar als ik in de goede mindset ben dan komt deze band juist heel hard binnen. Over "lastige" zang gesproken I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|||||||||
|
quote: |
|||||||||
|
quote: Zalige review Denk niet dat het mijn ding gaat zijn, maar wel erg benieuwd om het eens te horen |
|||||||||
|
Even mijn innerlijke punk-tiener laten gaan. Dit is gewoon een belachelijk vette plaat I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|||||||||
|
This Inhuman Shield - Shaitan and Angels with Serpent Tongue ![]() I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|||||||||
|
![]() RIP Tompa I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|||||||||
|
|
|||||||||
|
Goed, ik was al 21, maar het telt voor mijn gevoel toch nog als jeugdsentiment. “Nickelback not only created a groundbreaking piece of buttrock, but they’ve also revolutionized our understanding of the universe." |
|||||||||
|
https://open.spotify.com/album/5Wr9v7pZHNkcAQAYglGnDh?si=kcR1Fy3jS2-eB50E3B5sLw&utm_source=copy-link |
|||||||||
|
Allemaal op weg naar niets, doen we zus of zomaar iets. |
|||||||||
|
Deze had gewoon op hell awaits gekund. Praise hail satan satan satan.... Allemaal op weg naar niets, doen we zus of zomaar iets. |
|||||||||
|
![]() Ik loop al anderhalve week met From the Other Side in mijn hoofd en had geen idee waarom. Maar ik denk dat het door een game is die ik aan het spelen ben waar elke keer een kistje in een warehouse zit en die can only be opened from the other side, haha. Zit trouwens ook een muziekdingetje in waardoor ik ook al anderhalve week The Cinema Show van Genesis in mijn hoofd heb. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|||||||||
|
quote:Niet gek eigenlijk. Kjeld/Wederganger "Succes lijkt in de toekomst te liggen." |
|||||||||
|
Ik weet nog dat dat toch wel zo ongeveer de laatste plaat van king diamond was die ik echt goed vond. Daarna wel leuk en zo, maar niet echt pakkend meer, oid. Ondertussen. ONE TWO FUCK YOU [Dit bericht is gewijzigd door SimsalaWim op 12-09-2026 22:57] Allemaal op weg naar niets, doen we zus of zomaar iets. |
|||||||||
|
Circle Of Dawn – Shekels, Roubles, Dollars, Euros And Blood Alsof er twee nummers door elkaar spelen. Metal en klassiek. "Succes lijkt in de toekomst te liggen." |
|||||||||
|
quote: Op The Graveyard stonden ook nog echt wel een paar hele vette nummers. Daarna ben ik ook wel redelijk uitgecheckt, ja. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|||||||||
| Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
| Index / Muziek algemeen |