![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
| Auteur: |
|
|||
|
Crippled Black Phoenix - Sceaduhelm one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|||||||||
|
![]() Op aanraden van KwelgeestIV [Dit bericht is gewijzigd door Dweller op 18-09-2026 17:35] Vox Clamatis in Deserto |
|||||||||
|
quote: Heel goede EP inderdaad |
|||||||||
|
Judas Priest - Ram it Down |
|||||||||
|
wat vet Allemaal op weg naar niets, doen we zus of zomaar iets. |
|||||||||
|
![]() Holy shit wat een monster van een plaat. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|||||||||
|
quote: Heb enkele jaren geleden het eerste album van Urarv aan jou aangeraden, geloof in het Dodheimsgard topic. Inderdaad een vette band. Hun debuutplaat is avant-garde black metal met een punky touch. Zeker eens checken |
|||||||||
|
quote: Hahaha, echt! Ik zet hem nu in het later beluisteren youtube dingetje! [Dit bericht is gewijzigd door SimsalaWim op 18-09-2026 22:45] Allemaal op weg naar niets, doen we zus of zomaar iets. |
|||||||||
|
Top! Trouwens, de EP die volgde op hun eerste full-length vond ik helemaal niet zo goed. Na die EP hebben ze ook nog een album uitgebracht, maar dat zijn eigenlijk demo opnames van hun debuut en de EP die ik dus niet zo goed vind. Maar nu na een jaar of 10 gaat er eindelijk een volwaardig tweede album uitkomen. Ben wel benieuwd naar deze plaat. Ze slagen er mijn inziens geweldig in om meer experimentele deuntjes toch easy listenable te maken d.m.v. de punky vibe. Vind de basgitaar op hun debuut en ook op dit nieuw nummer bij momenten geweldig melancholisch klinken ook [Dit bericht is gewijzigd door Steel Jaw op 19-09-2026 1:21] |
|||||||||
|
Geodaehan - Demo II, MMXVI ![]() I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|||||||||
|
Saturnalia Temple - Paradigm Call |
|||||||||
|
|
|||||||||
|
quote:Een tekst van Bulldozer. Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "Five heavy dinosaurs looking in wonder and bewilderment at the stars." |
|||||||||
|
quote: quote: Ik meen mij eigenlijk te herinneren dat er wel iets speelde rondom de politieke opvattingen van de heren. Invoking the Majestic Throne of Satan: "The outro is an excerpt from La lupta, muncitori, the "Legionary Worker's March" of the Fascist Romanian Iron Guard, not mentioned on the tracklist." Haat is een deugd! https://www.last.fm/user/kwellie "Five heavy dinosaurs looking in wonder and bewilderment at the stars." |
|||||||||
|
quote: Dank voor de reminder. Die was ik helemaal vergeten. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit. | Póg Mo Thóin" |
|||||||||
|
quote: The Nest - Her True Nature Ook met Tommie Erickson. [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 19-09-2026 13:36] "Succes lijkt in de toekomst te liggen." |
|||||||||
|
Evil Beast - Summmoning the Beast Winter is coming |
|||||||||
|
Cher - If I could turn back time Winter is coming |
|||||||||
|
Deicide - Serpents of the Light Winter is coming |
|||||||||
|
Obscurity - Ovations to Death Winter is coming |
|||||||||
|
quote: Ik dacht eerst dat dit over The Abyss - Summoning the Beast ging - je weet wel, Hypocrisy die de instrumenten doorgeeft en black metal speelt. |
|||||||||
|
quote: Nu aan het luisteren, klinkt te gek! Thanks. Allemaal op weg naar niets, doen we zus of zomaar iets. |
|||||||||
|
"Succes lijkt in de toekomst te liggen." |
|||||||||
|
quote: Met enkele jaren vertraging [Dit bericht is gewijzigd door Steel Jaw op 20-09-2026 1:36] |
|||||||||
| Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
| Index / Muziek algemeen |