|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik ken er 1 van Immortal, en dat is Blashyrkh. Als jij nog een andere hebt ga jij mij daar de URL van geven of jij add mij nu aan MSN en stuurt hem me. |
|
Gedaan |
|
De clip van Oceans staat al op het net, maar ik vind de URL niet meer.. Effe wachten tot de nieuwe site online is dan maar.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
slayer clips rulen im not lame enough to do signatures, really. |
|
Pantera - Planet Caravan liedje is een beetje suf, maar clip heeft heeeele mooie computeranimatie Zenial |
|
quote: Komaan jij moet toch eerder aan die clip kunnen geraken! |
|
Morbid Angel - Rapture |
|
ik vin die clippies van tool altijd wel lachen.... ook wel heel vaag trouwens... maar ja tool valt eigenlijk helemaal niet meer onder metal. enne verder... tja rapture van morbid angel is wel een goeie... REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
Vind de clips van Crematory wel goed. Die een clip van Within Temptation (die tekenfilm) is ook wel goed. K herinner me een clip van Rhapsody die ik wel goed vond. Was raar, want ik vind Crapsody anders eigenlijk wel vrij slecht. Maar ja, nu ze Wet & Wild niemeer spelen krijgen we natuurlijk weinig metal clips meer te zien... (tenzij je Korn nog als metal aanziet) |
|
een van de minste boeiende media zijn clips. die zijn volledig uitgevonden om, niet-getalenteerde muzikanten in een flitsend omhulsel te verpakken en de aandacht van de muziek af te leiden. nou valt het met metal gelukkig wel mee want wij prikken toch door die "verpakking" en beoordelen een band alleen maar op muziek, toch? |
|
Burzum-Dunkelheit De clip past perfect bij het nummer vind ik, zeer mooi |
|
quote: Hehe.. Ik heb 'em al gezien hoor.. Hij staat nu op het net, maar 'k weet de juiste url niet meer... En er zit geen enkel oceaantje op het net voor de moment.. Dus effe wachten.. Geduld, geduld.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Ik heb op Kazaa nu allemaal live clips van Immortal gevonden! echt heel vet!!!! |
|
quote: maar zonder de clip is het nummer toch ook goed aan te horen? |
|
victory or walhalla van ancient rites heb ik juist gezien. Hij was goed, maar kon beter. Het mocht wat misterieuzer |
|
quote: waar heb je die clip gevonden>? |
|
Hebben ze gisteren op Error gespeeld Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
ze hebben hem gisteren getoond op error. En als je goed zoekt op de site staat er ook een link naar geloof ik, maar het is al een tijdje geleden dat ik er geweest ben. Ik kijk wel even voor je. |
|
sorry de link is al weg op hun site. maar als je kijkt op http://www.ancientrites.be en je zoekt bij news op 1 july 2001 staat er iets over in de tekst. |
|
quote: jo thanks |
|
quote: Ik heb de clip al enkele maanden op cdr gebrand in mijn bureau liggen,net zolang als TMF hem heeft.EINDELIJK draaien ze em eens!!!Die van Danse Macabre is ook machtig!!! Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote:zelf beter of die van ancient rites |
|
quote: Beetje veel vogeltjes in "Victory..."? Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
ik vind immortal clips echt lachwekkend vooral mighty ravendark wat een rotkop heeft die gast en dat neppe pose gedoe, sommige stukjes zijn best gaaf, zoals die gast in die lange jas op het strand en de panorama shots enzo die band moet alleen wat minder lopen posen een gave clip vind ik everything dies van Type o en black no 1 is ook een superstoere clip en nr of the beast van Maiden, ook lachen alle Pantera clips natuurlijk en de aller aller aller slechtse clip: Hammerfall; glory to the brave Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
quote: Type o Negatieve clips zijn vaak erg gaaf, en van Pantera ook natuurlijk, die van Immortal kunnen wel eens een beetje overtrokken overkomen, maar ik vind het wel gaaf! de slechste clips die ik ooit heb gezien zijn van Rhapsody, wel een van mijn fovo band, maar die clips.... |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |