|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Wat is er mis met horror? Horror is goed!! Zenial |
|
helemaal mee eens, horror rules en CoF, ff tussendoor ook Sticking feathers up your butt doesn't make you a chicken |
|
quote: die laatste clip is echt dwaas, niet mooi en de muziek is ook niet mooi, een meisje die door een kartonnen bos wandelt en een man met een bijl, er gebeurt totaal NIETS in dat clipje, dat andere clipje van dat cirkus is weer zo overdreven, net zo als we Dani kennen, het maakt geen sfeer wat je in de clip van Emperor - the Loss and Curse of Reverence zeker wel hebt, in de clips van Satyricon en Immortal zit ook heel veel sfeer, das tenminste nie zo commerciëel gemaakt, en heb je tenminste niet zo'n dwaze morfs die met de comp gemaakt zijn. Geef mij maar een black metalclip in een woud, bij een ruïne, poollicht erin, veel natuur. Het moet gewoon mooi zijn en niet zo overdreven als die clip van Cradle , vinnik echte zooiclips, heb je niets aan. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Ik heb laatst nog 'number of the beast' ged'ld in brredbeeld formaat met die leuke kerkhof-intro d'rbij. Hatsekidee, smikkelen en smullen !! You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
Live clips . Ik dacht eerst dat dit het oorspronkelijke "clips" topic was, maar het is blijkbaar weer een nieuwe. ...What keeps thee so long, precious search? |
|
quote: och ja, wat kan ik zeggen, smaken verschillen nu eenmaal, niet dat ik clips in een bos met poollicht en een ruine niet mooi vind, maar CoF wel ! Sticking feathers up your butt doesn't make you a chicken |
|
idd gelukkig dat smaken verschillen.. als ik die clips van cof leuk moet gaan vinden en ook erg vinding rijk van wt dat ze ook van die glinstende ogen hebben gemaakt *NOT* Die clip van immortal- blashyrk vind ik erg mooi, die bergen, dat kontje dat huppeltje . En die van iced earth live at wacken video clip vind ik erg sfeer hebben.. dat herrinerd mij er aan hoe veel zin ik er in heb Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Zeg eerlijk: Demonaz z'n kont is gewoon fokking klein? |
|
DIT is een toffe doom-clip, Insanity reigns Suprme: Belgisch, Vet,Zwaar...gewoon es bekijken/vooral beluisteren http://193.190.84.135/irs2.avi I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Dark Tranquillity - ThereIn Prachtig nummer met een mooie clip, werd een jaar geleden heel veel uitgezonden op TMF (in de tijd dat er nog geen boycot op rock en metal was) |
|
Ben ik de enige die de "Schwarzwald" clip van Unlord wel tof vind? I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Nee hoor! Ik vind 'm ook tof! Niet bijster origineel, maar best sfeervol! Het nummer is ook tof ... die hele cd trouwens! |
|
die van "the immortal" van Arch Enemy vind ik wel een goeie clip. erg low budget en ze hebben er toch iets leuks van gemaakt. vooral stukje waarin die twee oervette solo`s komen |
|
One rode to Asa bay van Bathory is verruit de allermooiste clip die ik ooit heb gezien. Bij mijn weten is die eenmaal uitgezonden door mtv wat jaren terug. In één woord GENIAAL Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Ik heb afgelopen weekend de clip van After Forever op The Box gezien, maar dat vond ik dus echt niks... het zijn aardige lui, AF, maar die clip ging echt helemaal nergens over... zie je zo'n met de computer gemaakt poppetje over de beeldbuis rennen... ik zou voor een eerste clip toch wel zorgen dat m'n kop in beeld kwam, lijkt me wel goeie reclame... alhoewel.... MIJN kop... |
|
lol !! |
|
quote: Hahaha ja die is gaaf! Weer eens wat anders dan al die saaaaaaaaaie metal videoclips waar ze alleen maar wat live opnames laten zien Zenial |
|
Tsja, ik weet het niet, ik vind het meer een clip voor een house-plaat... Die vorige clip (is overigens nooit uitgezonden) vond ik wat dat betreft beter... maar TMF en The Box vonden de kwaliteit te laag |
|
Ik heb deze videoclips Fear Factory - Replica Fear Factory - Resurection Fear Factory - Linchpin Dream theater - Pull me under Metallica - Master of puppets Metallica - One Machine Head - Davidan Machine Head - Ten ton hammer Pantera - Walk Pantera - Revolution is my name Pantera - Cowboys from hell Savatage - Hall of the mountain king Savatage - Handfull of rain Savatage - this is'nt what we meant Sepultura - Roots Type o negative - Black Type o negative - Everything dies 'k heb er eigenlijk nog veel meer maar die heb ik is op een ceedeetje geknikkerd, 'k zal hem is een keer opzoeken. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
anders moet je Kazaa eens checken, daar heb je ook vaker videoclips op staan... |
|
God Dethroned - Under the Golden Wings of Death (die clip heeft mij de eerste keer dat ik hem zag gebrainwashed) Metallica - One Immortal - Blashyrk Er zijn best wel mooie metal clips, je ziet ze alleen bijna nooit tenzij je ze zelf download "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
ik vind born in a barial grow en no time to cry van cradle of filth goed .. |
|
quote:helemaal mee eens *grom* Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Wasp - Wild Child!! -doet een Blackie trippeldansje- Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |