|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Als je een echt cheesy clip wil zien moet je eens op zoek naar een clip van Ancient, van het album 'The Cainian Chronicle' geloof ik... ik weet niet meer hoe het nummer heet, wil het ook niet weten... de belachelijkheid ten top iig. Hoe een black metal clip dus NIET moet. |
|
quote: Tja, beetje lullig vind ik ze overkomen |
|
vette clips vind ik -ManowaR - Return Of The Warlord -Death - The Philosopher impaled nazarene - hardboiled, die clip haat ik. http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Notre Dame - Bouffon bloody bouffon!!!!!! Zenial |
|
DIES BRUUT!!! echt die kop ook he, en dat riffje prachtig gewoon |
|
quote: Is dat die clip met die dikke rosse vrouw die auto's wast ofzo.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Die dikke rosse vrouw verneukt de hele clip! Ik wil vrouwen met zwart haar! to all blondes. |
|
The great kat - Beethoven mosh Lekker heel slecht en fout dat mens maar dit nummer is een adequate verkrachting !!! & Fake it big time - Bytor (was naast D.O.A. de band van de beste Annihilator zanger ooit: Randy Rampage ) de clip om zijn motoriek dus en de ranzige zwerver die hij een gitaar in de klauwen had gedrukt ;P) [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 26-06-2002 2:58] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Metal clips? Wat zijn dat? |
|
Fear Factory met Ressurection, lekkere clip, en Replica is ook okey! Verder Pantera clips zijn ook erg vet. Zeker niet te vergeten Sepultura Ratamahatta!! [Dit bericht is gewijzigd door dreek op 26-06-2002 17:04] I hate the morning (light) |
|
quote: Das engels veur die iezer'n ding'n in oe heur |
|
Weet er iemand of het mogelijk is (en hoe dat dan moet) om videomateriaal op een site te beveiligen zodat het enkel kan bekeken worden en niet opgeslagen worden?? Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Waarom mag het niet opgeslagen worden??? |
|
Omdat de eigenaar van de clip het niet wil.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Raar, hoe meer mensen m gratis hebben, hoe meer mensen hem zullen zien, en hoe meer recalme voor de band... kan alleen maar positief zijn toch? Nu ja, sorrie, on topic, weet iemand hoe je clips kan beveiligen dus... |
|
Is lastig, er zijn n.l. ook al van die proggies die een stream zegmaar kunnen aftappen en saven naar HD. Bazzio Attacks!!! |
|
Op de site van Impaled Nazarene staat er ook een. Ik heb 'm nog niet bekeken...gaat wel snel: 350KB/s. http://personal.inet.fi/musiikki/arc/hardboiled/impnaz_hellbound.mpeg |
|
quote:Ik ben bang dat de eigenaar van de clip teveel wil. Je kunt er een stream van maken ja, dan kunnen mensen hem normaliter niet downloaden... 99.99% van de gebruikers zal dat ook niet doen, maar er zijn dus wel progjes om dat te omzeilen en toch lekker die stream te downen... en zodra één iemand het gedaan heeft, kan de clip verspreid worden. Als je ECHT niet wil dat het ding verspreid wordt moet je mensen laten betalen om ze toestemming geven de clip te laten downloaden, en dan nog zullen ze hem wel verspreiden. Oftewel, de eigenaar van de clip wil EN het internet gebruiken, EN dat de clip niet verspreid wordt?? Lijkt me een contradictio in terminis... |
|
from the cradle |
|
veel iron Maiden clips zie je de band op het podium staan, die podia zijn wel vet! met van die grote ed hunter poppen! en dan nog ff over dat low-budged gedoe van clips: dat geeft ze juist iets gaafs!! Silent night..........A bod..........A HILLEGOM NIGHT!!! |
|
|
|
Emperor - The Loss and Curse of Reverence (goddelijk, keizerlijk,...) Satyricon - Mother North (uncensored) When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Immortal clips zijn de mooiste!!! Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Een goeie tweede plaats nà Emperor en Satyricon zou ik zeggen. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |