|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
ik heb 2 clips van celtic frost alle kreator clips Destruction - antichrist en nog wel meer hehe ben te lui om ze op te zoeken Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Noorse mannetjes die bergen afrennen. |
|
quote: oooooooh daar heeft sportlife het vandaan dus The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
quote: Hoewel 't grootste deel volgens mij gewoon gemaakt is met zo'n 3D-animatie van winamp of zo, vind ik 'm toch wel wat hebben (tja zoveel geld voor een clip zullen ze nu ook weer niet hebben). Het nummer is in ieder geval geweldig Gelukkig zenden ze die clip nu eindelijk 'ns uit, After Forever roeleert gewoon |
|
quote: Héhé, van een té drukke clip gesproken, k vraag me af wat de maker ervan geslikt had. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Satanical LSD of zo? , echt niet normaal die video "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Ik heb eigenlijk die van Burzum - Dunkelheit alleen nog gezien, die is best goed . Van Metallica ook wel een aantal, maar dat is eigenlijk "Rocklica". |
|
quote: Dat valt ook wel mee |
|
After forever!?!?! HEERSCHT |
|
quote: *PROEST* Ff serieus nu : (favo clips) -Killer on the loose van Thin Lizzy -Stinkfist van Tool -No one knows van Quotsa(reuze gelachen met dat hert in die jeep) -The clairvoyant van Iron Maiden -Betrayal van Kreator Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote: die van tool zijn het mooist vind ik.... vooral de nieuwe...waar die dat oor uit dat rare figuur trekt !!.. geweldig... --hoe heet dat nummer ookal weer.. ff opzoeke-- // schism was het // [Dit bericht is gewijzigd door Meulen35 op 28-01-2003 21:11] The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
Tool videos zijn echt super, maar niets maar dan ook niets dat ze maken op cd kan op tegen wat ze live presteren "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Heeft er dan niemand One rode to Asa bay van Bathory gezien??? Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Ik kan altijd wel om die clips van Type O Negative lachen, vooral om My Girlfriend's Girlfriend. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote: Tuurlijk wel, vette clip (werd altijd in de blokhut gedraaid) I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Weet iemand toevallig of er een clip bestaat van Mayhem - De Mysteriis Dom Sathanas? |
|
quote: Ik weet het niet zeker maar het lijkt me sterk. Ik heb wel een videoclip van Mayhem - Crystallized Pain in Deconstruction, maar die is verschrikkelijk Gay Zenial |
|
Clip van Burzum- Dunkelheit ? Hoe kom je daaraan ? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Downloaden schat Zenial |
|
Niet echt metal maar toch een fucking mooie clip: Pearl Jam - Do the Evolution!!! There is no religion higher than Truth! |
|
Heb hier op mijn pc Iron Maiden - Aces high Iron maiden - number of the beast Metallica - One (heel goed is die) en de rest is allemaal live. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
mooie clips: Crematory - The Fallen Vader - Cold Demons (mooie oorlogsfragmenten) Type O Negative - Love You to Death Dimmu Borgir - Mourning Palace DragonForce - Valley of the Damned (veel live concerten, verhoogd de sfeer van het nummer) Pain - Shut your mouth (wel grappig met die alien enzo) |
|
quote: ik ben em alleen nog nooit in goede kwaliteit tegen gekomen... hmz eens vragen op rhodium Je moeder. |
|
quote: Waar heb je die clip van DragonForce vandaan? |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |