IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : Primordial Vorige pagina | Volgende pagina
NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 16-03-2010 15:34 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 16 March 2010 15:26 schreef Ralph het volgende:
Voor All Empires Fall mag je wel een uitzondering maken. Met afstand één van de beste en meest sfeervolle muziek-dvd's die ik de afgelopen tien jaar heb gezien. Ga jij absoluut gaaf vinden.
ben erg benieuwd!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Sanguis
Usericon van Sanguis
Posted 16-03-2010 21:08 by Sanguis Wijzig reactieProfiel van SanguisQuote dit bericht

Net uit de verpakking gehaald. Ga hem vanavond eens goed bekijken. Ben ook erg benieuwd. Ziet er op het eerste gezicht goed uit.


FlappieDeClown
Usericon van FlappieDeClown
Posted 18-05-2010 22:31 by FlappieDeClown Wijzig reactieProfiel van FlappieDeClownQuote dit bericht

Zijn begonnen met het schrijven van nieuwe muziek, las ik ergens. Gelukkig maar. Raak nog steeds aardig opgewonden van 'The Coffin Ships'.


Svartekunst
Usericon van Svartekunst
Posted 18-05-2010 23:03 by Svartekunst Wijzig reactieProfiel van SvartekunstQuote dit bericht

Kut, All Empires Fall is uitverkocht bij de band zelf. Weet iemand waar ik hem voor een normaal bedrag kan krijgen (dus geen 33 euro zoals bij de Boudisque)?


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 18-05-2010 23:11 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

http://www.dis-order.com

En anders bij Bol.com.

[Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 18-05-2010 23:15]


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 10-08-2010 19:32 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Drummer is uit de band geschopt wegens een wanprestatie. De zanger had het over de slechtste show in de geschiedenis van de band. Benieuwd naar de nieuwe drummer.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 10-08-2010 19:36 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Is al een tijd geleden dacht ik, van ergens in juni ofzo. Als ik me niet vergis hebben ze ondertussen al enkele shows gedaan met een nieuwe drummer en leek het toch elke show beter te gaan, naar eigen zeggen.

Laatste update op 13 juli via Facebook:

Primordial thanks for all your support in hungary. it was nice to be back. the gigs are getting better and better and hopefully this weekend at kaltenbach open air will rule! see you all there...

[Dit bericht is gewijzigd door cataclysm child op 10-08-2010 19:40]


Faustian Spirit of the Earth


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 11-12-2010 17:41 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

Eind mei op tour samen met WHILE HEAVEN WEPT + ALCEST


Lalena
Usericon van Lalena
Posted 11-12-2010 17:44 by Lalena Wijzig reactieProfiel van LalenaQuote dit bericht



yowannuzz
Usericon van yowannuzz
Posted 11-12-2010 23:46 by yowannuzz Wijzig reactieProfiel van yowannuzzQuote dit bericht

Goede zaak; als ze in Nederland of Belgie spelen zeker aanwezig!


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 12-12-2010 9:05 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2010 17:41 schreef Spirit In Black het volgende:
Eind mei op tour samen met WHILE HEAVEN WEPT + ALCEST


Damn, wat een rare combi. Je merkt wel dat WHW bij Nuclear Blast zit.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Helnorsk
burn black
Usericon van Helnorsk
Posted 12-12-2010 10:46 by Helnorsk Wijzig reactieProfiel van HelnorskQuote dit bericht

Kijk, altijd leuk om ze weer eens live te zien!
Al is primodial de band die ik het vaakst gezien heb denk toch al wel een keer of 10


Amarantha
Usericon van Amarantha
Posted 12-12-2010 12:10 by Amarantha Wijzig reactieProfiel van AmaranthaQuote dit bericht

Primordial is live dan ook erg gaaf! En dan samen met Alcest op tour, voor mij helemaal goed!


No regrets and no remorse...


Vampire John
alias Lord Neithan
Usericon van Vampire John
Posted 12-12-2010 13:08 by Vampire John Wijzig reactieProfiel van Vampire JohnQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl; http://www.myspace.com/neithan_666; www.dynamo666.nl

Ik weet nog niet waar, maar ik heb iets opgevangen van twee shows in Nederland (en nee, het is niet de Dynamo)...


Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis...


Svartekunst
Usericon van Svartekunst
Posted 12-12-2010 18:26 by Svartekunst Wijzig reactieProfiel van SvartekunstQuote dit bericht

Wow, én Primordial én While Heaven Wept. Hier moet ik bij zijn.


Northward
Usericon van Northward
Posted 13-12-2010 19:17 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2010 17:41 schreef Spirit In Black het volgende:
Eind mei op tour samen met WHILE HEAVEN WEPT + ALCEST

Aparte, maar zeer coole line-up. Hopelijk een show in Benelux.


Svartekunst
Usericon van Svartekunst
Posted 16-12-2010 13:11 by Svartekunst Wijzig reactieProfiel van SvartekunstQuote dit bericht

"Redemption at the Puritan Hands" schijnt de titel van het nieuwe album te worden. Dit is nog niet bevestigd door Primordial zelf. In ieder geval wel een erg toffe titel!

EDIT:

Inmiddels heeft Primordial bevestigd dat dit de nieuwe titel van het album wordt. Er komt binnenkort een officiële press release.

[Dit bericht is gewijzigd door Svartekunst op 16-12-2010 15:14]


Metallaar
I'm the foot fuckin' master
Usericon van Metallaar
Posted 20-12-2010 21:03 by Metallaar Wijzig reactieProfiel van MetallaarQuote dit bericht

Ik heb wel zin in volgend jaar... Nieuwe cd en een vette show met Alcest en While Heaven Wept.



[Dit bericht is gewijzigd door Metallaar op 20-12-2010 21:03]


My name's Pitt. And your ass ain't talkin' your way out of this shit


holysjit
Usericon van holysjit
Posted 21-12-2010 0:09 by holysjit Wijzig reactieProfiel van holysjitQuote dit berichthttp://www.ragherrie.com

quote:
Op 12 december 2010 13:08 schreef Vampire John het volgende:
Ik weet nog niet waar, maar ik heb iets opgevangen van twee shows in Nederland (en nee, het is niet de Dynamo)...


Ja, ze staan in Doornroosje op 31 mei.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 21-12-2010 0:12 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Ik eis als tweede op zn minst ergens dichterbij de randstad dan doornroosje


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Helnorsk
burn black
Usericon van Helnorsk
Posted 22-12-2010 20:52 by Helnorsk Wijzig reactieProfiel van HelnorskQuote dit bericht

Ik als Arnhemse ben wel blij met doornroosje

Net de 1ste dvd gekeken van all empires..en ben er zeker over te spreken. Morgen de rest ff kijken en luisteren. Vond het geluid een beetje..mat soms, maar goed, misschien is dvd2 wel anders. Was iig blij toen ik hem net kado kreeg van mn mannetje


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 22-12-2010 21:14 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Ik had m gister opgezet. Minpunt vind ik tot nu toe het inderdaad wat matte geluid, vooral de drums. En net even teveel reverb/delay op Nemtheanga zn vocalen. Tevens heb ik t idee dat ze haast hadden. Alle nummers worden net even te snel gespeeld naar mijn smaak. Miepmodus uit: Ik moet dit echt live zien! Het is en blijft een geniale band! Tevens erg benieuwd naar aankomend werk!



Helnorsk
burn black
Usericon van Helnorsk
Posted 22-12-2010 21:18 by Helnorsk Wijzig reactieProfiel van HelnorskQuote dit bericht

Live zijn ze echt altijd goed, ten,minste heb ze nu een keer of 9 gezien denk ik en altijd een vette show!
Ben er zeker bij in doornroosje


yowannuzz
Usericon van yowannuzz
Posted 08-03-2011 23:26 by yowannuzz Wijzig reactieProfiel van yowannuzzQuote dit bericht



cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 09-03-2011 0:19 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Klinkt weer goed op het eerste gehoor.


Faustian Spirit of the Earth


Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen