|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
Net uit de verpakking gehaald. Ga hem vanavond eens goed bekijken. Ben ook erg benieuwd. Ziet er op het eerste gezicht goed uit. |
|
Zijn begonnen met het schrijven van nieuwe muziek, las ik ergens. Gelukkig maar. Raak nog steeds aardig opgewonden van 'The Coffin Ships'. |
|
Kut, All Empires Fall is uitverkocht bij de band zelf. Weet iemand waar ik hem voor een normaal bedrag kan krijgen (dus geen 33 euro zoals bij de Boudisque)? |
|
http://www.dis-order.com En anders bij Bol.com. [Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 18-05-2010 23:15] http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Drummer is uit de band geschopt wegens een wanprestatie. De zanger had het over de slechtste show in de geschiedenis van de band. Benieuwd naar de nieuwe drummer. |
|
Is al een tijd geleden dacht ik, van ergens in juni ofzo. Als ik me niet vergis hebben ze ondertussen al enkele shows gedaan met een nieuwe drummer en leek het toch elke show beter te gaan, naar eigen zeggen. Laatste update op 13 juli via Facebook: Primordial thanks for all your support in hungary. it was nice to be back. the gigs are getting better and better and hopefully this weekend at kaltenbach open air will rule! see you all there... [Dit bericht is gewijzigd door cataclysm child op 10-08-2010 19:40] Faustian Spirit of the Earth |
|
Eind mei op tour samen met WHILE HEAVEN WEPT + ALCEST |
|
|
|
Goede zaak; als ze in Nederland of Belgie spelen zeker aanwezig! |
|
quote: Damn, wat een rare combi. Je merkt wel dat WHW bij Nuclear Blast zit. |
|
Kijk, altijd leuk om ze weer eens live te zien! Al is primodial de band die ik het vaakst gezien heb denk toch al wel een keer of 10 |
|
Primordial is live dan ook erg gaaf! En dan samen met Alcest op tour, voor mij helemaal goed! No regrets and no remorse... |
|
Ik weet nog niet waar, maar ik heb iets opgevangen van twee shows in Nederland (en nee, het is niet de Dynamo)... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Wow, én Primordial én While Heaven Wept. Hier moet ik bij zijn. |
|
quote: Aparte, maar zeer coole line-up. Hopelijk een show in Benelux. |
|
"Redemption at the Puritan Hands" schijnt de titel van het nieuwe album te worden. Dit is nog niet bevestigd door Primordial zelf. In ieder geval wel een erg toffe titel! EDIT: Inmiddels heeft Primordial bevestigd dat dit de nieuwe titel van het album wordt. Er komt binnenkort een officiële press release. [Dit bericht is gewijzigd door Svartekunst op 16-12-2010 15:14] |
|
Ik heb wel zin in volgend jaar... Nieuwe cd en een vette show met Alcest en While Heaven Wept. [Dit bericht is gewijzigd door Metallaar op 20-12-2010 21:03] My name's Pitt. And your ass ain't talkin' your way out of this shit |
|
quote: Ja, ze staan in Doornroosje op 31 mei. |
|
Ik eis als tweede op zn minst ergens dichterbij de randstad dan doornroosje Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Ik als Arnhemse ben wel blij met doornroosje Net de 1ste dvd gekeken van all empires..en ben er zeker over te spreken. Morgen de rest ff kijken en luisteren. Vond het geluid een beetje..mat soms, maar goed, misschien is dvd2 wel anders. Was iig blij toen ik hem net kado kreeg van mn mannetje |
|
Ik had m gister opgezet. Minpunt vind ik tot nu toe het inderdaad wat matte geluid, vooral de drums. En net even teveel reverb/delay op Nemtheanga zn vocalen. Tevens heb ik t idee dat ze haast hadden. Alle nummers worden net even te snel gespeeld naar mijn smaak. Miepmodus uit: Ik moet dit echt live zien! Het is en blijft een geniale band! Tevens erg benieuwd naar aankomend werk! "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
Live zijn ze echt altijd goed, ten,minste heb ze nu een keer of 9 gezien denk ik en altijd een vette show! Ben er zeker bij in doornroosje |
|
|
|
Klinkt weer goed op het eerste gehoor. Faustian Spirit of the Earth |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |