IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : Primordial Vorige pagina | Volgende pagina
rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 09-03-2005 9:31 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

Nog geen uitblinkers gevonden op The gathering Wilderniss???

Wat dacht je van THE COFFIN SHIPS, mijn god wat een heerlijk gitaarloopje zit daarin....

schitterend album die bij mij zeer zeer zeer zeer hoog op mijn jaarlijst 2005 gaat eindigen.


I Find That I Am Not There...


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 09-03-2005 10:39 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 9 maart 2005 9:31 schreef rvanderholst het volgende:
Nog geen uitblinkers gevonden op The gathering Wilderniss???

Wat dacht je van THE COFFIN SHIPS, mijn god wat een heerlijk gitaarloopje zit daarin....

schitterend album die bij mij zeer zeer zeer zeer hoog op mijn jaarlijst 2005 gaat eindigen.


Anders bij mij wel


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 13-03-2005 16:25 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Ik had de editie incl. bonus DVD gekocht, had ik beter niet kunnen doen. Op de DVD staat alleen een 'making of' van 20 minuten waarin erg weinig boeiends te zien is. Snap ook niet dat ze voor 20 min. video er een dvd bijdoen terwijl dat makkelijk als mpg'je op de cd erbij had gepast. Achjah...


Zenial


Chimaira
Usericon van Chimaira
Posted 26-03-2005 18:08 by Chimaira Wijzig reactieProfiel van ChimairaQuote dit bericht

The Coffin Ships


Aeolus
Rex Venti
Usericon van Aeolus
Posted 26-03-2005 23:44 by Aeolus Wijzig reactieProfiel van AeolusQuote dit bericht

quote:
Op 13 maart 2005 16:25 schreef Zenial het volgende:
Ik had de editie incl. bonus DVD gekocht, had ik beter niet kunnen doen. Op de DVD staat alleen een 'making of' van 20 minuten waarin erg weinig boeiends te zien is. Snap ook niet dat ze voor 20 min. video er een dvd bijdoen terwijl dat makkelijk als mpg'je op de cd erbij had gepast. Achjah...


Hij is wel mooi verpakt.

Dvd is inderdaad kut.


Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat.


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 27-03-2005 1:33 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Oh ja t doosje is mooi ja


Zenial


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 31-03-2005 20:47 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

Beetje.late.reactie...(sorry.m'n.spatie.is.verragt...)

Na.veel.luisteren.van.TGW.lijkt.the.coffin.ships.toch.het.absolute.hoogtepunt.van.dit.album.te.zijn!!

Ik.heb.alles.behalve.Imrama.en.vind.nog.steeds.StEA.het.beste.hoewel.qua.melancholie.aJE.onovertroffen.is!!!Grappig.te.lezen,dat.de.meeste.primordial.fans.hier.StEA.het.leukst.vinden.

*argh*.ik.kan.niet.wachten.tot.ze.weer.gaan.touren,want.live.is.het.natuurlijk.een.sensatie...

is.daar.iets.van.bekend???


Dear dirty delightful old drunken old days


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 01-04-2005 9:38 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

quote:
Op 13 maart 2005 16:25 schreef Zenial het volgende:
Ik had de editie incl. bonus DVD gekocht, had ik beter niet kunnen doen. Op de DVD staat alleen een 'making of' van 20 minuten waarin erg weinig boeiends te zien is. Snap ook niet dat ze voor 20 min. video er een dvd bijdoen terwijl dat makkelijk als mpg'je op de cd erbij had gepast. Achjah...


die dvd heb ik ook ja, kon me niet boeien.... halverwege maar af gezet... gelukkig heb ik er niks meer voor betaald dan de normale cd uitgave....

en inderdaad THE COFFIN SHIPS, is werkelijk waar het meest prachtige nummer ooit!


I Find That I Am Not There...


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 01-04-2005 10:53 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

quote:
Op 31 maart 2005 20:47 schreef Schaffelaer het volgende:
Beetje.late.reactie...(sorry.m'n.spatie.is.verragt...)

Na.veel.luisteren.van.TGW.lijkt.the.coffin.ships.toch.het.absolute.hoogtepunt.van.dit.album.te.zijn!!

Ik.heb.alles.behalve.Imrama.en.vind.nog.steeds.StEA.het.beste.hoewel.qua.melancholie.aJE.onovertroffen.is!!!Grappig.te.lezen,dat.de.meeste.primordial.fans.hier.StEA.het.leukst.vinden.

*argh*.ik.kan.niet.wachten.tot.ze.weer.gaan.touren,want.live.is.het.natuurlijk.een.sensatie...

is.daar.iets.van.bekend???


Wacken.
Ik hoop ook op een fatsoenlijke tour. In een zaal komt deze muziek veel meer tot zijn recht.


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 02-04-2005 12:55 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 1 april 2005 10:53 schreef Y Draig Goch het volgende:
Wacken.
Ik hoop ook op een fatsoenlijke tour. In een zaal komt deze muziek veel meer tot zijn recht.

Op wacken '02 in de tent waren ze ook vreselijk goed anders...


Zenial


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 02-04-2005 14:56 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 2 april 2005 12:55 schreef Zenial het volgende:
Op wacken '02 in de tent waren ze ook vreselijk goed anders...
Daar waren ze inderdaad heel erg gaaf. De tent was te klein voor alle geinteresseerden.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 02-04-2005 16:45 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Ik heb Primordial nu twee keer live gezien en beide keren speelden ze zeer energiek en overtuigend. Die zanger gaat echt helemaal op in zijn eigen muziek; Dat is een erg sterk punt.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Spearhead
the Nekromaniak
Usericon van Spearhead
Posted 02-04-2005 17:26 by Spearhead Wijzig reactieProfiel van SpearheadQuote dit berichthttp://www.xs4all.nl/~kmachine/

Toen ik ze een jaar of 7 a 8 geleden zag ter promotie van Imrama liep iedereen zo'n beetje de zaal uit.



Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 02-04-2005 17:40 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

In het begin konden inderdaad maar weinig mensen iets met de muziek van Primordial. Tijden zijn wel heel erg veranderd.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 02-04-2005 23:14 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

hmmm..., ik hoop toch ook wel op een club-tour ja... zeker primordial hoort in een duistere, mooie hal thuis. (vera?? )

Heeft iemand trouwens ook hier dark romanticism? Ik had nog geen demootjes en met die DVD erbij is het wel de moeite waard.

Beetje slechte beeldkwaliteit van die DVD, maar zeker aardig om te zien.


Dear dirty delightful old drunken old days


Aeolus
Rex Venti
Usericon van Aeolus
Posted 03-04-2005 18:23 by Aeolus Wijzig reactieProfiel van AeolusQuote dit bericht

quote:
Op 2 april 2005 23:14 schreef Schaffelaer het volgende:


Heeft iemand trouwens ook hier dark romanticism? Ik had nog geen demootjes en met die DVD erbij is het wel de moeite waard.

Beetje slechte beeldkwaliteit van die DVD, maar zeker aardig om te zien.


Die heb ik ook, maar vind hem niet echt boeiend.


Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat.


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 03-04-2005 19:32 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 3 april 2005 18:23 schreef Aeolus het volgende:
Die heb ik ook, maar vind hem niet echt boeiend.

Ook al niet? Wat is dat toch met Primordial en slechte dvd's? Breng dan geen dvd uit ofzo


Zenial


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 12-02-2006 15:57 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Gave CD is dat toch, The Gathering Wilderness.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 12-02-2006 16:01 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Ik heb 'em gekocht naar aanleiding van de review op de FP en ik stond eigenlijk altijd al wat sceptisch tegenover deze band. Toch is dit één van mijn favoriete platen van 2005 geworden. Wat een sfeer! Wat een emotie! Wat een melancholie! Briljante plaat... (snif)


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


metalmook
Usericon van metalmook
Posted 12-02-2006 16:14 by metalmook Wijzig reactieProfiel van metalmookQuote dit bericht

En in April gaat Primordial op tour samen met Mourning Beloveth!!! (ooj ja, moonsorrow doet ook mee)...


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 12-02-2006 16:15 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Vooral op Wacken waren ze erg gaaf.. komen ze toevallig een dezer maanden nog in Nederland?




[Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 12-02-2006 16:15]


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 13-02-2006 9:00 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

European Heathen Crusade 2006 - with Moonsorrow and Mourning Beloveth

(...)
08 April - Saturday NL / Arnhem Goudvishal
09 April - Sunday NL / Eindhoven Dynamo Club
(...)


Dear dirty delightful old drunken old days


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 23-02-2007 12:29 by Jällö Wijzig reactieProfiel van JällöQuote dit bericht

Gister Primordial live gezien. Teeering wat is dat toch een vette band, en dit was één van de mafste optredens die ik ooit heb meegemaakt.

Tijdens het optreden zoop de band (en vooral de drummer) een fles jaloviina (soort vodka) en bijna een fles Jägermeister leeg. Superstrak is anders, maar VET. Aan het eind: "Ooooh and if there's a fight in the bar tonight, please inform us, we'll join!"
Sowieso was de hele zaal van het begin tot het eind en van voor tot achter door de dolle heen.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 18-06-2007 13:15 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Van hun site:

quote:
Our last show for the Summer was the Gothic Wave Treffen in Germany. Despite being the odd one out among the slew of bullshit female fronted Nightwish rip off bands we had a good show and brought some real honest Metal muscle and fury to the parade of mediocrity (Moonspell obviously excepted). Last time we played there was Opeth, Samael, Immortal, Enslaved and others and not having looked at the programme until the day of the show I didn’t realise what I was in store for. Still nothing like a challenge….

Geniaal gewoon...


Zenial


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 18-06-2007 13:19 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

Hehe, gave band, voor het laatst gezien toen ze op de preparty stonden van een duits "true" heavy metal festival. Ook een gevalletje vreemde eend in de bijt, maar voor mij de beste band van het weekend.
Geniale liveband en op cd kan ik er ook goed naar luisteren.


Life doesn't get much better than this!


Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen