|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Anders bij mij wel http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Ik had de editie incl. bonus DVD gekocht, had ik beter niet kunnen doen. Op de DVD staat alleen een 'making of' van 20 minuten waarin erg weinig boeiends te zien is. Snap ook niet dat ze voor 20 min. video er een dvd bijdoen terwijl dat makkelijk als mpg'je op de cd erbij had gepast. Achjah... Zenial |
|
The Coffin Ships |
|
quote: Hij is wel mooi verpakt. Dvd is inderdaad kut. Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
Oh ja t doosje is mooi ja Zenial |
|
Beetje.late.reactie...(sorry.m'n.spatie.is.verragt...) Na.veel.luisteren.van.TGW.lijkt.the.coffin.ships.toch.het.absolute.hoogtepunt.van.dit.album.te.zijn!! Ik.heb.alles.behalve.Imrama.en.vind.nog.steeds.StEA.het.beste.hoewel.qua.melancholie.aJE.onovertroffen.is!!!Grappig.te.lezen,dat.de.meeste.primordial.fans.hier.StEA.het.leukst.vinden. *argh*.ik.kan.niet.wachten.tot.ze.weer.gaan.touren,want.live.is.het.natuurlijk.een.sensatie... is.daar.iets.van.bekend??? Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote: die dvd heb ik ook ja, kon me niet boeien.... halverwege maar af gezet... gelukkig heb ik er niks meer voor betaald dan de normale cd uitgave.... en inderdaad THE COFFIN SHIPS, is werkelijk waar het meest prachtige nummer ooit! I Find That I Am Not There... |
|
quote: Wacken. Ik hoop ook op een fatsoenlijke tour. In een zaal komt deze muziek veel meer tot zijn recht. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Op wacken '02 in de tent waren ze ook vreselijk goed anders... Zenial |
|
quote:Daar waren ze inderdaad heel erg gaaf. De tent was te klein voor alle geinteresseerden. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik heb Primordial nu twee keer live gezien en beide keren speelden ze zeer energiek en overtuigend. Die zanger gaat echt helemaal op in zijn eigen muziek; Dat is een erg sterk punt. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Toen ik ze een jaar of 7 a 8 geleden zag ter promotie van Imrama liep iedereen zo'n beetje de zaal uit. Kirkjur Skola Brenna --- http://www.xs4all.nl/~kmachine/ http://www.urdland.com http://twitter.com/gavinspearhead |
|
In het begin konden inderdaad maar weinig mensen iets met de muziek van Primordial. Tijden zijn wel heel erg veranderd. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
hmmm..., ik hoop toch ook wel op een club-tour ja... zeker primordial hoort in een duistere, mooie hal thuis. (vera?? ) Heeft iemand trouwens ook hier dark romanticism? Ik had nog geen demootjes en met die DVD erbij is het wel de moeite waard. Beetje slechte beeldkwaliteit van die DVD, maar zeker aardig om te zien. Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote: Die heb ik ook, maar vind hem niet echt boeiend. Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
quote: Ook al niet? Wat is dat toch met Primordial en slechte dvd's? Breng dan geen dvd uit ofzo Zenial |
|
Gave CD is dat toch, The Gathering Wilderness. |
|
Ik heb 'em gekocht naar aanleiding van de review op de FP en ik stond eigenlijk altijd al wat sceptisch tegenover deze band. Toch is dit één van mijn favoriete platen van 2005 geworden. Wat een sfeer! Wat een emotie! Wat een melancholie! Briljante plaat... (snif) When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
En in April gaat Primordial op tour samen met Mourning Beloveth!!! (ooj ja, moonsorrow doet ook mee)... |
|
Vooral op Wacken waren ze erg gaaf.. komen ze toevallig een dezer maanden nog in Nederland? [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 12-02-2006 16:15] |
|
European Heathen Crusade 2006 - with Moonsorrow and Mourning Beloveth (...) 08 April - Saturday NL / Arnhem Goudvishal 09 April - Sunday NL / Eindhoven Dynamo Club (...) Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Gister Primordial live gezien. Teeering wat is dat toch een vette band, en dit was één van de mafste optredens die ik ooit heb meegemaakt. Tijdens het optreden zoop de band (en vooral de drummer) een fles jaloviina (soort vodka) en bijna een fles Jägermeister leeg. Superstrak is anders, maar VET. Aan het eind: "Ooooh and if there's a fight in the bar tonight, please inform us, we'll join!" Sowieso was de hele zaal van het begin tot het eind en van voor tot achter door de dolle heen. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
Van hun site: quote: Geniaal gewoon... Zenial |
|
Hehe, gave band, voor het laatst gezien toen ze op de preparty stonden van een duits "true" heavy metal festival. Ook een gevalletje vreemde eend in de bijt, maar voor mij de beste band van het weekend. Geniale liveband en op cd kan ik er ook goed naar luisteren. Life doesn't get much better than this! |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |