IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : Primordial Vorige pagina | Volgende pagina
wladimir
Usericon van wladimir
Posted 14-12-2002 11:16 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 14 december 2002 8:59 schreef Inside-Lie het volgende:
Inderdaad, ik heb ze ook ooit eens gezien voor Immortal, maar toen waren ze ook echt saaaaaai!!
hoe lang was dat geleden?


Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 14-12-2002 11:22 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

quote:
Op 14 december 2002 11:16 schreef wladimir het volgende:
hoe lang was dat geleden?


Was in 2000 dacht ik, in ieder geval de Damned In Black tour.


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 14-12-2002 11:35 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 14 december 2002 11:22 schreef Inside-Lie het volgende:
Was in 2000 dacht ik, in ieder geval de Damned In Black tour.
Dan hebben ze twee jaar gehad om beter te worden.


Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 14-12-2002 11:43 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

quote:
Op 14 december 2002 11:35 schreef wladimir het volgende:
Dan hebben ze twee jaar gehad om beter te worden.


Tsja, maar het viel zooo tegen dat ik er nu bijna bang voor ben. Die show behoort tot één van de slechtste die ik ooit gezien heb!


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 14-12-2002 12:42 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Primordial,een van de betere live-bands!!!
Ze hebben ooit nog eens op mijn eigen festival gespeeld.De hele zaal die uit zijn dak ging.Geweldig.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 14-12-2002 12:44 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 14 december 2002 12:42 schreef Hub de Gallier het volgende:
Primordial,een van de betere live-bands!!!
Ze hebben ooit nog eens op mijn eigen festival gespeeld.De hele zaal die uit zijn dak ging.Geweldig.
kijk als de expert het zegt


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 14-12-2002 12:47 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 14 december 2002 12:44 schreef wladimir het volgende:
kijk als de expert het zegt

Hehe

Zijn ook toffe gasten.Ben al enkele jaren met ze bevriend en als er veel alcohol in het spel is is het helemaal gezellig (Remember Monolith of Knowledge festival 2000).


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 14-12-2002 12:49 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

Ja okee, dat kan misschien wel, maar ik vond ze voor Immortal echt zuigen!


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 14-12-2002 12:53 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 14 december 2002 12:49 schreef Inside-Lie het volgende:
Ja okee, dat kan misschien wel, maar ik vond ze voor Immortal echt zuigen!
ik vond Opeth op doa ook zuigen.
En toch blijft iedereen ze goed vinden.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 14-12-2002 12:54 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 14 december 2002 12:49 schreef Inside-Lie het volgende:
Ja okee, dat kan misschien wel, maar ik vond ze voor Immortal echt zuigen!

Heb ze 3 keer gezien tijdens die tour en vond alledrie optredens goed.Mooie lichtshow,goed geluid,enthousiast publiek,goede podiumpresentatie.


Misschien vielen ze wat tegen omdat de meesten voor Immortal kwamen en zij ook ontzettend goede optredens neer hebben gezet die tour


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 14-12-2002 13:11 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

quote:
Op 14 december 2002 12:54 schreef Hub de Gallier het volgende:
Heb ze 3 keer gezien tijdens die tour en vond alledrie optredens goed.Mooie lichtshow,goed geluid,enthousiast publiek,goede podiumpresentatie.


Misschien vielen ze wat tegen omdat de meesten voor Immortal kwamen en zij ook ontzettend goede optredens neer hebben gezet die tour


Dat zou kunnen, ik vond het gewoon irritant die saaie liedjes en die saaie vieze man op het podium... Ik wilde godver gewoon Immortal


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 14-12-2002 13:15 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 14 december 2002 13:11 schreef Inside-Lie het volgende:
Dat zou kunnen, ik vond het gewoon irritant die saaie liedjes en die saaie vieze man op het podium... Ik wilde godver gewoon Immortal

Da's precies wat ik zeg.Iedereen kwam voor Immortal en had dan ook geen oog voor andere bands.Dew scented speelde ook erg goed die tour maar kreeg ook maar lauwe reacties omdat iedereen niet meer kon wachten totdat Immortal zou beginnen.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 14-12-2002 15:26 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

quote:
Op 14 december 2002 13:15 schreef Hub de Gallier het volgende:
Da's precies wat ik zeg.Iedereen kwam voor Immortal en had dan ook geen oog voor andere bands.Dew scented speelde ook erg goed die tour maar kreeg ook maar lauwe reacties omdat iedereen niet meer kon wachten totdat Immortal zou beginnen.


Dew Scented was er bij 'ons' niet bij. Ik zag ze wel voor Cannibal Corpse, maar ik vond het niet echt wat. De zanger is wel grappig, want die praat als of ie 13 is, slaat steeds over

Verder ben ik benieuwd wat Primordial live gaat doen dan 3 januari.

Ik heb trouwens ook een bootleg van Primordial in Cambden's Underworld, London. Voor de geinteresseerden.


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 24-12-2002 11:24 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 14 december 2002 1:29 schreef Vlkodlak het volgende:
Ja ik bedoelde inderdaad de laatste (was niet echt duidelijk zag ik net al). Zelf ken ik alleen van "Storm before Calm" & "Imrama" alle nummers en die vind ik allebei goed , al zijn ze aardig verschillend. Van de andere albums ken ik maar enkele nummers, dus kan ik niet echt een oordeel geven over welke cd hun beste is.

Ik heb a journey's end en ik vind de hele cd goed en ik heb the burning season, maar die is iets minder.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 24-12-2002 11:46 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Autums ablaze blijft mijn favoriet.
(echt een nummer wat met gevoel gespeeld word).


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 24-12-2002 11:48 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

'Dark Song'
Vind ik ook een geweldig nummer, de tekst hebben ze van een ancient irish poet.
Amergin Glungel.

Ik vraag me af waar ze zoiets vandaan halen.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 24-12-2002 11:50 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Alan leest nogal veel dus hij zal vaak bruikbare stukken tegenkomen in allerlei boeken/sagen/mythen/enz.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


chrishetmetaalhoofd
pokt
Usericon van chrishetmetaalhoofd
Posted 24-12-2002 15:11 by chrishetmetaalhoofd Wijzig reactieProfiel van chrishetmetaalhoofdQuote dit berichthttp://www.error-band.tk

primordial gaat wel, hoewel het nummer "Gods to the godless" toch echt geweldig is gewoon!!


www.error-band.tk - Melodic Death Metal


HEUY
Die Födzenjäger
Usericon van HEUY
Posted 24-12-2002 15:39 by HEUY Wijzig reactieProfiel van HEUYQuote dit bericht

HEUY!!!!

Ik vond ze op Wacken echt geweldig....ben zeer benieuwd hoe ze spelen in het eerste weekend van Januari!


chrishetmetaalhoofd
pokt
Usericon van chrishetmetaalhoofd
Posted 24-12-2002 15:53 by chrishetmetaalhoofd Wijzig reactieProfiel van chrishetmetaalhoofdQuote dit berichthttp://www.error-band.tk

nog nooit live gezien helaas


www.error-band.tk - Melodic Death Metal


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 24-12-2002 15:55 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Kan ik ook gelijk weer wat nieuwe cd's kopen .
Storm before the calm bv


dr_schoft
Usericon van dr_schoft
Posted 25-12-2002 12:24 by dr_schoft Wijzig reactieProfiel van dr_schoftQuote dit bericht

ja the mcd burning season heeft iets waar alle andere cds (de laatste weet ik niet) niet aan kunnen tippen>

Live vind ik ze verschrikkelijk puur omwille van die zanger zijn SUPERBELACHELIJKE podiumpresentatie !!!! BAH !



Voor de mensen die het op een rij hebben: Er is geen rij.


dr_schoft
Usericon van dr_schoft
Posted 25-12-2002 12:25 by dr_schoft Wijzig reactieProfiel van dr_schoftQuote dit bericht

quote:
Op 24 december 2002 11:48 schreef wladimir het volgende:
'Dark Song'
Vind ik ook een geweldig nummer, de tekst hebben ze van een ancient irish poet.
Amergin Glungel.

Ik vraag me af waar ze zoiets vandaan halen.


sarcast


Voor de mensen die het op een rij hebben: Er is geen rij.


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 27-12-2002 18:19 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 25 december 2002 12:24 schreef dr_schoft het volgende:
Live vind ik ze verschrikkelijk puur omwille van die zanger zijn SUPERBELACHELIJKE podiumpresentatie !!!! BAH !

Ik vind hem juist tof live. Hij staat tenminste niet zoals al die andere metalbands of doodsaai voor zich uit te staren of compleet dronken een beetje te bangen... Hij heeft juist veel contact met het publiek (vooral in de baroeg toen, maar da's ook wat makkelijker daar) en vind m daarom erg goed live...


Zenial


Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 27-12-2002 19:28 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

quote:
Op 27 december 2002 18:19 schreef Zenial het volgende:
Ik vind hem juist tof live. Hij staat tenminste niet zoals al die andere metalbands of doodsaai voor zich uit te staren of compleet dronken een beetje te bangen... Hij heeft juist veel contact met het publiek (vooral in de baroeg toen, maar da's ook wat makkelijker daar) en vind m daarom erg goed live...


Hebben wij het over die gig met Immortal?


Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen