|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Tellen piercings? |
|
Op mijn oorbellen na niet. |
|
haha ja piercings zitten ook gedeeltelijk in je lichaam ja in me scheenbeen zit n pin met 3 schroeven vast 1 schroef is eruit gehaald die heb ik nog steeds behoorlijk lomp als je erbij nadenkt maar piercings tellen ook mee if you say yes, then i say no, and always take a beer |
|
Buiten de talloze spijkers die ik al doorgeslikt heb, scheermessen die afbraken in mijn vel en bleven zitten onder mijn vel, de talloze vorken die ik stukbeet en doorslikte zit er geen metaal in mijn lichaam. Er zit wel geen metaal in mijn lichaam hoor, enkel ijzer, maar dat heb je nodig voor je energie Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLĂINTE |
|
Oh, nou, dan heb ik nog niks als piercings ook meetellen, maar ik vroeg het me even af In de kerstvakantie laat ik m'n eerste piercing zetten. |
|
Ik heb twee oorbellen (ben er een kwijt had er drie) |
|
mag van me ouders nog geen piersings maakt me ook nie zoveel als ik er ooit 1 wil komt da wel ik wil echt graag n keer door n metaalpoortje en dan PING!!!!! en dan heel droog me broekspijp omhoog hale en de littekens laten zien en die lui vrage biertje if you say yes, then i say no, and always take a beer |
|
behalve vullingen (een of andere legering toch?) heb ik geen metaal in m'n lichaam... No meat is sweater |
|
ik heb een staalsplinter telt dat ook Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
n bijvoegsel aan dit onderwerp hoe komt het erin umhz vullingen zijn iets anders denk ik en metaal splinter is metaal he it counts if you say yes, then i say no, and always take a beer |
|
HAR HAR HAR!!!!!!! PANDA HIER!!!!! PPS! IK HEB WEL METAL IN MIJN HOOFD!!1 BLACKJ FUCKING MOTHER FUCKING GODDAMNFUCKER THE FUCKING FUCK FUCK METALLLLLL!!!!!! ---A little wicked this way grows---Pestis eram vivius. Moriens tua mors ero--- |
|
oorbel |
|
quote: Ow. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: volgens mij is het toch echt een(2) soort(en) metaal... No meat is sweater |
|
ik ben geen tandarts sorry dat ik het beoordeelde vergeef je me??? if you say yes, then i say no, and always take a beer |
|
quote: Is een legering, van kwik (zwaar metaal) en nog wat. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Vroeger wel ja, de amalgaan vullingen bestaan uit 50% kwik en voor de andere helft uit een ander metaal (niet kunnen vinden welk metaal dat was, misschien verschilde het), maar omdat het kwik zich soms verspreidde door het lichaam (en nogal giftig is) gebruiken ze tegewoordig wat anders. Overigens, als je op een stukje zilverpapier/aluminiumfole kauwt met een amalgaan vulling veroorzaakt dat een redoxreactie (waarbij stroom opgewekt wordt) en doiet dat schijnbaar erg zeer (ik heb zelf geen amalgaan vullingen, dus kan het niet uitproberen). Wat betreft andere metalen, calcium, ijzer, natrium, kalium en nog een hele rit meer, maar niks dat er niet thuishoort. NP: Savatage - City Beneath The Surface (Live) For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
Zal binnekort eens een foto van mijn gebit posten heb je metal genoeg lijkt me hahahah |
|
Hmmf.. heb alleen een metalen draadje lopen achter mijn ondertanden, overblijfsel van beugel.. kan het nog laten verwijderen geloof ik, maar ik heb er geen last van en je ziet het toch niet |
|
dan vraag ik aan ziekenhuis fotos van me been ziet er ziek uit vin ik was echt eng om te zien het been lag na het ongeluk ook krom voet / | knie zoiets dus dat was nie zo ok die gozer vroeg zelfs nog of ie door mocht rijde if you say yes, then i say no, and always take a beer |
|
quote:Same here |
|
ik heb ook nog een beugel in me vreet telt dat ook Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote:Me to. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
uhm ja het is metaal??? if you say yes, then i say no, and always take a beer |
|
ja ze zijn niet van karton he Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |