![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: dat is nu echt niet meer aan de orde... met de nieuwe sound ![]() ![]() Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. ![]() |
|
De nieuwe Hypocrisy sucks zwaar!!! Geef mij dan maar hun 1e 2 cd's Penetralia en Osculum Obscenum,die waren dan nog te pruimen. Jeffrey Dahmer Rules!! ![]() |
|
Beste cd's van Hypocrisy : *) Obsculum Obscenum ![]() ![]() *) Into The Abyss *) Hypocrisy BLASTBEATS FOREVER ![]() |
|
Hypocrisy HEERSCHT!!!kerels twee keer gezien dit jaar,keimachtig gewoon. Goeie DVD ook dat ze hebben!!! Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... ![]() |
|
Het oude werk vind ik een stuk beter ![]() BEHHH! ![]() |
|
Request Denied vind ik het van het.en da's toch niet zo recent Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... ![]() |
|
quote: Ik ben niet te beroerd om wat sluikreclame te plaatsen hoor ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Nee,Slayer mag dat ook niet.Na de dubbel-live cd is Slayer ook niks meer ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
quote: die laaste slayer cd zuigte ook omdie reden, wat een kut cd was dat Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. ![]() |
|
quote: Ik vind dat er een heel groot kwalitatief verschil zit tussen Hypocrisy en Slayer, maar misschien is dat een kwestie van smaak. En als we het live bekijken schopt Slayer nog steeds behoorlijk kont!! ![]() |
|
Ik heb ze op Graspop gezien.. echt niet leuk vond ik dat.. ik heb 10-tal mp3's van hun, en die zijn een stuk beter dan wat ze nu spelen.. Try to destroy me, and i will destroy you ![]() |
|
Hypocrisy bedoel ik dan.. Try to destroy me, and i will destroy you ![]() |
|
quote: Hypocrisy speelt live ook nog steeds goed Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. ![]() |
|
vind ik niet.. wat ik thuis aan Hypocrisy heb, is Death Metal, maar wat ik op Graspop hoorde, leek echt zeer op Black Metal Try to destroy me, and i will destroy you ![]() |
|
Slayer blijft Slayer live! ![]() |
|
quote: En dat is een feit ![]() Try to destroy me, and i will destroy you ![]() |
|
quote: en wat is er mis met black metal ![]() ![]() |
|
Ik ben vorig jaar iemand tegen gekomen op Graspop waarvan ik niet verwacht had dat hij naar Hypocrisy zou kijken. Zie hier mijn reactie: ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Lady Rose op 27-11-2002 12:23] bla...bla...bla... ![]() |
|
quote: daar leek het echt niet op hoor. een agressievere versie van nu metal zou eerder in de buurt komen. Dat is ook mijn indruk van die nieuwe cd. Jammer dat een band die een paar jaar geleden nog erg vet was zo ver weggezakt is. ![]() |
|
quote: Euhm... verklaar je nader ![]() Zenial ![]() |
|
quote: ff zwak uitgedrukt... ik ben niet zo'n grote fan van Hypocrisy. En aangezien de heer in kwestie in een powermetalband speelt, was ik zeer verrast. bla...bla...bla... ![]() |
|
quote: Euhm dus iemand die in een powermetal band speelt was naar hypocrisy aan het kijken en omdat jij niet van hypocrisy houdt vond je dat raar? Zenial ![]() |
|
quote: nou ik vond het eigenlijk meer raar omdat ie naast de powermetalband ook nog in een jazz/rockband speelt en net als ik niet echt gecharmeerd is van grafherrie metal ![]() Om een lang verhaal kort te maken: Hypocrisy zuigt (wat mij betreft) aan alle kanten. [Dit bericht is gewijzigd door Lady Rose op 27-11-2002 12:38] bla...bla...bla... ![]() |
|
Catch 22 - het klinkt zeker anders dan het oude materiaal. Maar ik zou het zeker geen "Hypocrisy goes Slipknot" willen noemen. Ik vind het eerder een toegankelijk en goed kennismakings album voor mensen die nog niet zo bekend zijn in het Death Metal genre. "The Final Chapter" (het nummer) blijft toch het beste, maar "Destroyed", "All Turns Black", "Deathrow (No Regrets)", "Fractured Millenium" en "Until The End" mogen er ook zeker zijn! ![]() Hakkuh ![]() |
![]() |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |