IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Hypocrisy Vorige pagina | Volgende pagina
MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 31-07-2005 17:50 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Nieuwe album van Hypocrisy is erg lekker! Zo'n album die je zonder luisterbeurt prima kunt aanschaffen. Veel sterke nummers op te vinden zoals Warpath is daarbij toch de uitblinker. Heerlijk!


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 31-07-2005 17:53 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

Waarom zou je dat zonder luisterbeurt kunnen aanschaffen?


Sargatanas
Usericon van Sargatanas
Posted 31-07-2005 17:55 by Sargatanas Wijzig reactieProfiel van SargatanasQuote dit bericht

Eindelijk maakt hij gebruik van Horgh, top!
En het klinkt lekker beukend, beetje zoals de vroegere albums, gelukkig niet meer dat alien geouwehoer. Hehe

Zoals Mayo zei.
Blind aanschaffen die zooi!



Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 31-07-2005 18:19 by Brujo Wijzig reactieProfiel van BrujoQuote dit bericht

quote:
Op 31 juli 2005 17:50 schreef MindlessMayo het volgende:
Nieuwe album van Hypocrisy is erg lekker! Zo'n album die je zonder luisterbeurt prima kunt aanschaffen. Veel sterke nummers op te vinden zoals Warpath is daarbij toch de uitblinker. Heerlijk!


Aha! Hypocrisy heerscht dus weer? Interessant, interessant..


Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 31-07-2005 20:32 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 31 juli 2005 17:53 schreef Psychonaut het volgende:
Waarom zou je dat zonder luisterbeurt kunnen aanschaffen?




Omdat 'Virus' simpelweg goed is! Maar goed je moet niks natuurlijk, je kan natuurlijk ook alleen maar downloaden en niet kopen right.

Maar goed, nieuwe album heeft het typische 'Hypocrisy geluid' en is tegelijk ook weer redelijk vernieuwend naar mijn mening. En om jou niet voor het hoofd te stoten, geef het gewoon eens een luisterbeurt.. ik ben enthousiast over dit album.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 31-07-2005 20:34]


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 31-07-2005 20:38 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Had de promo even kort beluisterd toen ie hier lag


Mijn god wat een bagger ..


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 31-07-2005 20:43 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 31 juli 2005 20:38 schreef Jenje het volgende:
Had de promo even kort beluisterd toen ie hier lag


Mijn god wat een bagger ..


vertel....

waarom precies? slechte nummers? slechte productie?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 31-07-2005 20:46 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 31 juli 2005 20:43 schreef attila_de_hun het volgende:
vertel....

waarom precies? slechte nummers? slechte productie?
Nou .... de stijl staat me ten eerste al niet aan, verder vond ik het veel te slap en potsierlijk klinken ...


AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 31-07-2005 20:49 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 31 juli 2005 20:46 schreef Jenje het volgende:
Nou .... de stijl staat me ten eerste al niet aan, verder vond ik het veel te slap en potsierlijk klinken ...


Komt vast door de bijdrage van mijn favo Immortaldude Horgh



"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 31-07-2005 20:50 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Denk ut ...


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 31-07-2005 21:40 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ron Jeremy!



Zenial
Usericon van Zenial
Posted 31-07-2005 23:23 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 31 juli 2005 21:40 schreef Oud Vuil het volgende:
Ron Jeremy!

Speelt die ook op de nieuwe Hypocrisy cd?


Zenial


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 19-10-2005 23:18 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Luister nu virus van Hypocrisy en deze plaat luistert lekker weg! De toekomst zal uitwijzen of het een fastfood plaat betreft...


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 19-10-2005 23:26 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

Hoe vaak gebeurt het dat mods een drie jaar oud topic alsnog sluiten?


On topic: ik ken van Hypocrisy alleen 'Hypocrisy Destroys Wacken' en 'The Arrival' (en ik heb ze twee keer live gezien), maar als liefhebber van Horgh's drumwerk ben ik wel erg benieuwd naar de nieuwe schijf eigenlijk. Binnenkort maar eens naar de winkel of anders wat downloaden.

Btw, ik las pas dat Peter Tägtgren in 1996 gedrumd heeft op een EP van Sorhin: weet iemand hoe dat klinkt, toevallig?


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 19-10-2005 23:35 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Het enige wat ik te pruimen vindt van Hypocrisy tot dusver (afgezien van virus, nog niet gehoord) is Penetralia en dan wat nummers her en der verspreid over wat albums.


"This one is older than shit, heavier than time!"


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 20-10-2005 12:11 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 19 oktober 2005 23:35 schreef 0Tolerence het volgende:
Het enige wat ik te pruimen vindt van Hypocrisy tot dusver (afgezien van virus, nog niet gehoord) is Penetralia en dan wat nummers her en der verspreid over wat albums.


Daar sluit ik me helemaal bij aan


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 20-10-2005 12:18 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 20 oktober 2005 12:11 schreef Spirit In Black het volgende:
Daar sluit ik me helemaal bij aan

Ik eigenlijk ook wel. Vind ik nog steeds de leukste plaat. De rest vind ik wel leuk hoor, heb ook veel werk van hun.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-10-2005 12:57 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Behalve The Arrival kan ik Hypocrisy wel hebben. Sommige albums hebben maar 1-2 erg sterke nummers en de rest bruine visjes, maar toch sterk genoeg om geliefd te blijven


De laatste klonk op eerste gehoor wel ok, vet drumwerk! Stem is verbeterd qua geluid IMO,


De teksten... ja, iets meer Pain, past niet altijd...


signature


El Kapitån Oscuro
Usericon van El Kapitån Oscuro
Posted 20-10-2005 13:06 by El Kapitån Oscuro Wijzig reactieProfiel van El Kapitån OscuroQuote dit bericht

Catch 22 en The Arrvial vind ik erg tegenvallen. Virus nog niet gehoord, maar als de lijn van de vorige 2 cd's wordt voortgezet denk ik dat het mij niet zal boeien. Het oudere werk vind ik


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-10-2005 13:08 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

de laatste klinkt br00t als de The Abyss cd, maar een voller en steviger geluid, veel beter drums BTW.



Het hakkende geluid van catch 22 vond ik trouwens wel ok, maar de songs...


signature


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 20-10-2005 13:53 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 20 oktober 2005 12:57 schreef Hypnos het volgende:

De laatste klonk op eerste gehoor wel ok, vet drumwerk!

quote:
Op 20 oktober 2005 13:08 schreef Hypnos het volgende:

de laatste klinkt br00t als de The Abyss cd, maar een voller en steviger geluid, veel beter drums BTW.

Hoe zou dat nou komen...


Heidens Hart
Usericon van Heidens Hart
Posted 20-10-2005 14:14 by Heidens Hart Wijzig reactieProfiel van Heidens HartQuote dit berichthttp://www.heidenshart.com

quote:
Btw, ik las pas dat Peter Tägtgren in 1996 gedrumd heeft op een EP van Sorhin: weet iemand hoe dat klinkt, toevallig?


Dat was die Skogriftens rike ofzo mcd/mlp. Alles van Snorhin is geweldig. Alleen heeft deze mini best een slecht geluid.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-10-2005 14:25 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 20 oktober 2005 13:53 schreef Hexegot het volgende:
Hoe zou dat nou komen...



Met veel zaad


Doet mij wel een Immortal-nostalgie aan soms


signature


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 26-07-2006 0:45 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

http://www.youtube.com/watch?v=ByBcG7XA-NA&search=wacken%20open%20air

Dit klinkt toch wel lekker, ff wat omlaagladen hiervan


Skyggesang
Avant-garde
Usericon van Skyggesang
Posted 04-09-2006 19:17 by Skyggesang Wijzig reactieProfiel van SkyggesangQuote dit berichthttp://www.baldrsdraumar.com

Heeft iemand misschien de titel van de hidden track op Virus? (Track 12)



Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen