![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Hehe ja dat zei hij bij mij dus ook al ![]() ![]() |
|
Nieuwe versie van Catch 22 is een beetje jammer... Nieuwe vocals, remix, da's alles. Was wat mij betreft wel mooi geweest als er een soort Stormblåst MMV uit kwam. ![]() |
|
Van mij mogen ze wel weer gewoon een nieuwe uitpoepen eigenlijk ![]() Virus is een heerlijke plaat ![]() ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
+1, i.p.v. hun energie aan dit soort waardeloze re-issues te verspillen... :') Alhoewel Peter het van mij ook wel druk mag hebben met Pain. ![]() (En Horgh met Immortal. ![]() ![]() |
|
Ghehe, Pain interesseert me niet. Immortal daarentegen wel ![]() ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
ooo, wat is die nieuwe Hypo lekker melodisch en bruut terug naar The final Chapter en de Hypocrisy schijf [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 17-09-2009 13:07] signature ![]() |
|
Ik wist helemaal niet dat ze met een nieuw album bezig waren. Ook maar eens zoeken dan. ![]() |
|
komt pas 2010 uit hoor ![]() officieel ![]() signature ![]() |
|
Dan zal die binnenkort of momenteel wel op internet rondcirculeren ![]() ![]() |
|
hehe, niet door mij Nuclear Blast heeft een presspool, en dan mogen we eens darkroomen ![]() speelt momenteel ![]() mmmm signature ![]() |
|
Ik wacht nog effe af ![]() ![]() |
|
quote: 23 oktober volgens wikipedia. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
O. zoveelst te beter voor jullie ![]() signature ![]() |
|
Ik ben echt benieuwd naar deze plaat. Heb hoge verwachtingen. ![]() |
|
Ik ben er ook benieuwd naar ja, Virus was gaaf! ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
Écht wel, na The Final Chapter is dat zeker mijn favoriete Hypocrisy album. ![]() |
|
quote: +1 Moddervette plaat ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Nieuwe plaat alweer te vinden op het net. ![]() |
|
Wow, nu al? Snel even downloaden ik ben erg benieuwd! ![]() |
|
Ow, ff opzoeken dan. Thanx. ![]() |
|
Heb hem nu een stuk of 3 keer beluisterd en ik trek het heel goed. Zoals Hypnos al zegt, terug naar The Final Chapter, heerlijk! ![]() ![]() |
|
Zo, het eerste nummer is al knettergaaf. Ben benieuwd naar de rest. ![]() ![]() |
|
Net wat nummers van de nieuwe beluisterd en ja hoor, dit wordt een aankoop ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
quote: +1 Vandaag Virus weer is opgehad, en dat was echt te lang geleden. ![]() |
![]() |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |