IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Hypocrisy Vorige pagina | Volgende pagina
X-Act
ZM-virus
Usericon van X-Act
Posted 19-02-2004 17:55 by X-Act Wijzig reactieProfiel van X-ActQuote dit bericht

quote:
Op 19 februari 2004 17:53 schreef Vampire Ricardo het volgende:
De verzamelaar. Mocht je die nummers tof vinden kan je meteen het wat nieuwere materiaal aanschaffen zoals "In the Abyss" en "Hypocrisy". Mocht je old school death metal je meer aanspreken...dan het oude materiaal aanschaffen.



[Dit bericht is gewijzigd door X-Act op 19-02-2004 17:55]


In der Beschränkung zeigt sich der Meister !


Vampire Ricardo
Usericon van Vampire Ricardo
Posted 19-02-2004 18:02 by Vampire Ricardo Wijzig reactieProfiel van Vampire RicardoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vampiremagazine

quote:
Op 19 februari 2004 17:55 schreef X-Act het volgende:



No problemo, altijd fijn om iemand te helpen.



Zenial
Usericon van Zenial
Posted 19-02-2004 19:30 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 19 februari 2004 15:27 schreef NecRobert het volgende:
The Fourth Dimension is gaaf!
En dan vind ik vooral de tragere nummers het lekkerst (Apocalypse en The Fourth Dimension!!)
Verder vind ik Penetralia en The Final Chapter ook de moeite waard!

Mja Hypocrisy is altijd beter geweest in langzamere nummers. Het zou eigenlijk een doomdeath band moeten zijn geweest


Zenial


Buried_Alive
Usericon van Buried_Alive
Posted 19-02-2004 19:37 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

Het is gewoon een diverse band, met een groot muzikaal leider met veel afwisseling.
Heb ook liever de eerste 5 albums, maar kan ook niet zeggen dat wat daar na komt slecht is. Hoop alleen dat men waar maakt over wat men zegt over het nieuwe album.



Kramy
Usericon van Kramy
Posted 19-02-2004 19:52 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

De eerste 2 cd's zijn gewoon fantastisch, de latere cd's bevatten zeker nog wel goede nummers, the fourth dimension, apocalypse, killing art en fire in the sky vind ik erg goed, maar alle goede nummers van die cd's staan samen op de verzamelaar. Het latere werk vind ik vrij veel op slipknot lijken, wat ik ook nog wel ooit luister. Zet het dus nog wel zo nu en dan op, maar heb het niet legaal verder.

NP: Hypocrisy - 10 years of chaos and confusion - the fourth dimension



X-Act
ZM-virus
Usericon van X-Act
Posted 19-02-2004 20:40 by X-Act Wijzig reactieProfiel van X-ActQuote dit bericht

quote:
Op 19 februari 2004 19:52 schreef Kramy het volgende:
Het latere werk vind ik vrij veel op slipknot lijken, wat ik ook nog wel ooit luister. Zet het dus nog wel zo nu en dan op, maar heb het niet legaal verder.


dat geldt blijkbaar enkel voor Catch22; die nieuwe (the Arrival) heeft geen bal met slipknot te zien


In der Beschränkung zeigt sich der Meister !


Sater
Usericon van Sater
Posted 19-02-2004 20:43 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

quote:
Op 19 februari 2004 19:30 schreef Zenial het volgende:
Het zou eigenlijk een doomdeath band moeten zijn geweest

Geldt dat niet eigenlijk voor alle bands?


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 19-02-2004 21:03 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 19 februari 2004 20:40 schreef X-Act het volgende:
dat geldt blijkbaar enkel voor Catch22; die nieuwe (the Arrival) heeft geen bal met slipknot te zien


Ik doelde op catch 22 ja.. the arrival heb ik hier wel ergens op de computer maar nog geen tijd/zin gehad om hem een keer te luisteren



Zenial
Usericon van Zenial
Posted 20-02-2004 0:48 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 19 februari 2004 20:43 schreef Sater het volgende:
Geldt dat niet eigenlijk voor alle bands?


Zenial


-=SpIrIt=-
We come before Thee wearing serpent headed Masks..
Usericon van -=SpIrIt=-
Posted 20-02-2004 10:01 by -=SpIrIt=- Wijzig reactieProfiel van -=SpIrIt=-Quote dit bericht

Voor de mensen die iets met Hypocrisy hebben: CHECK DIE NIEUWE PLAAT! The Arrival is geweldig! Weer een beetje in de stijl van Hypocrisy - Hypocrisy


It's Too Bad Stupidity Isn't Painfull


EvilPietje
MatrassenkoninG
Usericon van EvilPietje
Posted 20-02-2004 11:47 by EvilPietje Wijzig reactieProfiel van EvilPietjeQuote dit bericht

De nieuwe is inderdaad zéér gaaf, met het 2e nummer als uitschieter !! Één van de betere als je het mij vraagt.....


BLASTBEATS FOREVER


-=SpIrIt=-
We come before Thee wearing serpent headed Masks..
Usericon van -=SpIrIt=-
Posted 20-02-2004 13:23 by -=SpIrIt=- Wijzig reactieProfiel van -=SpIrIt=-Quote dit bericht

Het 2e nummer is me wat te traag... Nr4 is beter (sorry, heb de titels niet bij de hand, xit op mn werk )


It's Too Bad Stupidity Isn't Painfull


campske666
Usericon van campske666
Posted 30-08-2004 14:36 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 20 februari 2004 10:01 schreef -=SpIrIt=- het volgende:
Voor de mensen die iets met Hypocrisy hebben: CHECK DIE NIEUWE PLAAT! The Arrival is geweldig! Weer een beetje in de stijl van Hypocrisy - Hypocrisy


Dit album is het eerste wat ik van ze hoor (buiten hun optreden op graspop dit jaar, wat trouwens ook geweldig was), en het is echt een mega vette knaller (vooral het nummer new world).


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 30-08-2004 20:43 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

Bij de eerste luisterbeurten deed The Arrival mij nochtans meer aan nu-metal denken...


Doch, dat is veranderd!
Veel meer talent dan een doorsnee nu-metalband, en goede composities maken het een heerschplaat!


"Obras son amores y no buenas razones"


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 30-08-2004 20:54 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2004 20:43 schreef Malekith het volgende:
Bij de eerste luisterbeurten deed The Arrival mij nochtans meer aan nu-metal denken...


Doch, dat is veranderd!
Veel meer talent dan een doorsnee nu-metalband, en goede composities maken het een heerschplaat!
Hoe durf je de term nu-metal in het almighty Hypocrisy topic te laten vallen?! Nog even en dan hebben we het over folkmuziek in het Cannibal Corpse topic...


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-08-2004 20:54 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht



Malekith
Usericon van Malekith
Posted 30-08-2004 20:57 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2004 20:54 schreef NecRobert het volgende:
Hoe durf je de term nu-metal in het almighty Hypocrisy topic te laten vallen?! Nog even en dan hebben we het over folkmuziek in het Cannibal Corpse topic...
Tjah, Hypocrisy is verre verwijderd van nu-metal, en ik wil de band ook niet beledigen daardoor, maar het "leek mij gewoon die richting uitgaand", na een eerste luisterbeurt.


Zei toch ook al dat mijn mening drastisch veranderd is


"Obras son amores y no buenas razones"


campske666
Usericon van campske666
Posted 31-08-2004 7:55 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2004 20:54 schreef NecRobert het volgende:
Hoe durf je de term nu-metal in het almighty Hypocrisy topic te laten vallen?! Nog even en dan hebben we het over folkmuziek in het Cannibal Corpse topic...


K snap ook niet waar je de nu-metal in dat album kan horen...
Een beetje industrial invloeden mischien wel, maar dan ook maar een heel klein beetje.

Verder vind ik wel dat een beetje folk in de muziek van cannibal corpse best een goed idee zou zijn


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 31-08-2004 9:05 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

quote:
Op 31 augustus 2004 7:55 schreef campske666 het volgende:
K snap ook niet waar je de nu-metal in dat album kan horen...
Een beetje industrial invloeden mischien wel, maar dan ook maar een heel klein beetje.

Verder vind ik wel dat een beetje folk in de muziek van cannibal corpse best een goed idee zou zijn
Ik doelde eigenlijk voornamelijk op de verdacht melodieuze grunt, maar dat valt eigenlijk meer als een talent dan als een handicap te bekijken


"Obras son amores y no buenas razones"


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 31-08-2004 9:06 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

Heb nog steeds alleen "...and then you'll beg" van je moeder gekocht toendertijd( )

Wel een gaaf album voor af en toe, past alleen niet helemaal in m'n straatje ghehe


campske666
Usericon van campske666
Posted 31-08-2004 9:06 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 31 augustus 2004 9:05 schreef Malekith het volgende:
Ik doelde eigenlijk voornamelijk op de verdacht melodieuze grunt, maar dat valt eigenlijk meer als een talent dan als een handicap te bekijken


Ik vind die stem ook wel eens iets anders dan het typische death-metal gebrul. (alhoewel dat van tijd tot tijd ook wel eens fijn is)


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 31-08-2004 10:50 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

quote:
Op 31 augustus 2004 9:06 schreef Elfensteen het volgende:
Heb nog steeds alleen "...and then you'll beg" van je moeder gekocht toendertijd( )

Wel een gaaf album voor af en toe, past alleen niet helemaal in m'n straatje ghehe


Wat lijken de namen Cryptopsy en Hypocrisy toch veel op elkaar he.

[Dit bericht is gewijzigd door Ktulu op 31-08-2004 10:50]


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 31-08-2004 10:52 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

ROFL

Idd Elfje maakt fikse blooper ...


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 31-08-2004 11:00 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

Woops , godver ik begin dement te worden


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 31-08-2004 11:05 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

Geeft verder niet hoor. Iedereen heeft wel eens van die momenten.




Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen