|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: No problemo, altijd fijn om iemand te helpen. http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine |
|
quote: Mja Hypocrisy is altijd beter geweest in langzamere nummers. Het zou eigenlijk een doomdeath band moeten zijn geweest Zenial |
|
Het is gewoon een diverse band, met een groot muzikaal leider met veel afwisseling. Heb ook liever de eerste 5 albums, maar kan ook niet zeggen dat wat daar na komt slecht is. Hoop alleen dat men waar maakt over wat men zegt over het nieuwe album. |
|
De eerste 2 cd's zijn gewoon fantastisch, de latere cd's bevatten zeker nog wel goede nummers, the fourth dimension, apocalypse, killing art en fire in the sky vind ik erg goed, maar alle goede nummers van die cd's staan samen op de verzamelaar. Het latere werk vind ik vrij veel op slipknot lijken, wat ik ook nog wel ooit luister. Zet het dus nog wel zo nu en dan op, maar heb het niet legaal verder. NP: Hypocrisy - 10 years of chaos and confusion - the fourth dimension Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: dat geldt blijkbaar enkel voor Catch22; die nieuwe (the Arrival) heeft geen bal met slipknot te zien In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
quote: Geldt dat niet eigenlijk voor alle bands? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Ik doelde op catch 22 ja.. the arrival heb ik hier wel ergens op de computer maar nog geen tijd/zin gehad om hem een keer te luisteren Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Zenial |
|
Voor de mensen die iets met Hypocrisy hebben: CHECK DIE NIEUWE PLAAT! The Arrival is geweldig! Weer een beetje in de stijl van Hypocrisy - Hypocrisy It's Too Bad Stupidity Isn't Painfull |
|
De nieuwe is inderdaad zéér gaaf, met het 2e nummer als uitschieter !! Één van de betere als je het mij vraagt..... BLASTBEATS FOREVER |
|
Het 2e nummer is me wat te traag... Nr4 is beter (sorry, heb de titels niet bij de hand, xit op mn werk ) It's Too Bad Stupidity Isn't Painfull |
|
quote: Dit album is het eerste wat ik van ze hoor (buiten hun optreden op graspop dit jaar, wat trouwens ook geweldig was), en het is echt een mega vette knaller (vooral het nummer new world). |
|
Bij de eerste luisterbeurten deed The Arrival mij nochtans meer aan nu-metal denken... Doch, dat is veranderd! Veel meer talent dan een doorsnee nu-metalband, en goede composities maken het een heerschplaat! "Obras son amores y no buenas razones" |
|
quote:Hoe durf je de term nu-metal in het almighty Hypocrisy topic te laten vallen?! Nog even en dan hebben we het over folkmuziek in het Cannibal Corpse topic... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
|
|
quote:Tjah, Hypocrisy is verre verwijderd van nu-metal, en ik wil de band ook niet beledigen daardoor, maar het "leek mij gewoon die richting uitgaand", na een eerste luisterbeurt. Zei toch ook al dat mijn mening drastisch veranderd is "Obras son amores y no buenas razones" |
|
quote: K snap ook niet waar je de nu-metal in dat album kan horen... Een beetje industrial invloeden mischien wel, maar dan ook maar een heel klein beetje. Verder vind ik wel dat een beetje folk in de muziek van cannibal corpse best een goed idee zou zijn |
|
quote:Ik doelde eigenlijk voornamelijk op de verdacht melodieuze grunt, maar dat valt eigenlijk meer als een talent dan als een handicap te bekijken "Obras son amores y no buenas razones" |
|
Heb nog steeds alleen "...and then you'll beg" van je moeder gekocht toendertijd( ) Wel een gaaf album voor af en toe, past alleen niet helemaal in m'n straatje ghehe |
|
quote: Ik vind die stem ook wel eens iets anders dan het typische death-metal gebrul. (alhoewel dat van tijd tot tijd ook wel eens fijn is) |
|
quote: Wat lijken de namen Cryptopsy en Hypocrisy toch veel op elkaar he. [Dit bericht is gewijzigd door Ktulu op 31-08-2004 10:50] Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
ROFL Idd Elfje maakt fikse blooper ... |
|
Woops , godver ik begin dement te worden |
|
Geeft verder niet hoor. Iedereen heeft wel eens van die momenten. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |