|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Daar moet ik hier en daar nog een MP3 van hebben liggen. Als ik het me goed herinner heerschte het. |
|
quote: Nouja, ik heb nog een LP van ze die je wel mag kopen/ruilen genaamd "The Incapable carrion", ik vind em niks. Daarentegen is "Invaze" wel een enorm goede plaat!! Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: Ze hebben heel wat albums gemaakt, daar kan ik niet over meepraten, maar Epitaph trapt hol! *Trouwens nog even Burzum bedanken voor de gouden tip! * [Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 26-11-2002 16:28] Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Epitaph heerscht inderdaad wel ja, maar ik ben er nooit toe gekomen om meer materiaal van ze te verzamelen... Enne Markam, jij hebt volgens mij diezelfde epitaph CD nog liggen. Opdat mijn dode droom niet moge staven dat uw schijnwijsheid eindlijk triumfeert, en niet een vuige bent van schurftge slaven zich tegen hunne heer en meester keert. |
|
Wil er al een tijdje wat van kopen (Lucan Antichrist en Epitaph?) maar kwam telkens iets anders voor in de plaats. Maar lijkt het veel op Oost-blok spul? [Dit bericht is gewijzigd door Iskariot op 26-11-2002 20:21] |
|
Jammer dat ze ermee gestopt zijn, Invaze wil ik me ook aanschaffen. Als dat ook zo heerscht schaf ik me nog meer van ze aan, ze hebben 6 full-lengths, 2 splits, 2 live-tapes en 2 demo's uitgebracht. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
kopen kopen kopen maar waar... Je moeder. |
|
quote:Uhm, displeased? |
|
Ja, displeased. Ik zit nu de clip te kijken die op die cd staat, hehehe, koel! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Maniac Butcher |
|
Iemand een tip voor welke ik het beste kan kopen? Ik zie verschillende dingen hier staan... Ik ben benieuwd! |
|
Ik raad aan om te beginnen met Epitaph of Invaze, hun laatste 2 cd's, hoe het oudere werk is weet ik niet, maar volgens Burzum heerscht dat ook. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Okeej bedankt!! [off topic] Heb jij je tapes gehad? [/off topic] |
|
quote: Yep, zie het pas aangeschaft topic. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Prima! Hopelijk tot volgende keer!! |
|
Maniac Butcher zuigt!!! Toen dat spul uitkwam een aantal jaar geleden vond iedereen het KUT... Nu ze gekapt zijn en de CD's wat moeilijker te krijgen vind iedereen het cult en heerschen... Komaan zeg! Het lijkt GVD wel een trend om alle slechte bands van vroeger cult te gaan noemen en ze opeens geniaal te gaan vinden, terwijl ze destijds door iedereen crap werden genoemd... Pffff, flauw hoor. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Dude .. dat heet nou truëficatie ! |
|
quote: Niet dat ik Maniac Butcher nu zo super vind maar waar haal je het van dat ze vroeger zo kut waren? Ze bestaan al jaren en hun status is sindsdien niet echt veranderd ... Wat betreft moeilijk te verkrijgen CDs, dat slaat nergens op. Ze waren vroeger een stuk moeilijker te verkrijgen dan nu. Zelfs Displeased en blackmetal.com verdelen Maniac Butcher stuff. 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
quote: Is me ook al eens op gevallen! |
|
quote: Nou, ik weet nog heel goed dat, toen in 1995 hun debuut Barbarians uitkwam, iedereen het complete kutzooi vond. De opvolger Lucan-Antikrist deed het al niet veel beter. Destijds werden ze gewoon gezien als een zwakke band, dat is gewoon een feit. Dat al die nieuwelingen in het metal-milieu diezelfde band(s) heel erg true en geniaal vinden stoort mij een beetje. Ik heb op zo'n moment telkens het idee dat die gasten totaal geen bal snappen van black-metal en een goeie band niet eens kunnen onderscheiden van een amateurgezelschap. Er is een gigantische kloof tussen pulp en kwaliteit, maar tegenwoordig gaan mensen bands al te vaak indelen onder kwaliteit niet wetende dat de albums bij het verschijnen door iedere weldenkende metalfan als pulp werden gezien. Stel dat een band als pakweg Inferi (Argentijnse black), die nu door de meeste mensen gezien worden als een kutband (getuige het feit dat ik nog geen enkele recensie heb gezien die boven de 2 op 10 uitkwam en ik heb het uiteraard zelf ff gecheckt en het is idd KUT), binnen vijf jaar als cult worden gezien. Iedereen wil opeens een CD'tje van die gasten hebben omdat het allemaal zo ongelofelijk slecht en true klinkt. Hoe zou je je binnen vijf jaar voelen als je dat leest? Hm? Wel zo voel ik me als ik lees dat Maniac Butcher geniaal is... Overroepen, totaal naast de kwestie en gespeend van ook maar enige voorkennis... (ongetwijfeld mijn langste post van deze maand...) [Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 28-11-2002 16:58] When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Je hebt natuurlijk voor een stuk gelijk. Het is inderdaad een trend geworden oud materiaal, hoe erbarmelijk het ook is, kult (om het woord maar eens te gebruiken) te gaan vinden. Maar MB past toch eerder in een andere categorie gezien hun geschiedenis,afkomst,label en zo ... Anders ga ik wel akkoord met wat je zegt. 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
quote: Jaja? Dus als het van Label X komt dan is het wel kvlt? Hmmm... Beetje maf! Misschien wordt alles van Graf-Records ook wel enorm kvlt! |
|
Of misschien wel kut... (just kidding) When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Grrr [Dit bericht is gewijzigd door Inside-Lie op 28-11-2002 17:32] |
|
quote: Ik doelde op het werk rond hun eigen distro/label. 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |