|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
VENOM HEERSCHT! |
|
Laatst nog een originele picture disk van At War With Satan bij de platenboef gevonden voor 11 euro I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: ja, jij zegt dus in twee woorden waar ik een lap tekst voor nodig had. wat vind je de beste van venom? ik ben trouwens het "possessed" album van hen vergeten te vermelden. die vind ik ook erg goed, jammer helaas van de matige productie. (ik heb die op een dag gekocht tesamen met "bonded by blood", van exodus.ja dat waren de dagen |
|
Teachers masturbating underneath her desk .. hehhee Teacher's pet Venom is zeker wel een gave band! Ik denk dat de 1e 3 releases het beste zijn. [Dit bericht is gewijzigd door NecRomantica op 03-07-2002 20:41] |
|
Ik ken Venom alleen wat betreft de eerste drie releases, het werk daarna heb ik (nog) niet gehoord. Maar op basis van het gehoorde kan ik maar één conclusie vormen: VENOM! |
|
hoor jij niet in bed te liggen dimmuchild? |
|
Venom, tja. in mijn geval, ik vind, dat ze heel wat goede releases uitgebracht hebben, maar ook veel overbodige. ik was in '84 niet zwaar fan, gelukkig maar, een maat van me wel, en je moest ze maar aanschaffen, cannadian assault, french assault, vatticaan assault( ) etc etc. de eerste 2 lp's rulen in ieder geval heel erg. daarna vond ik het alweer minder worden. op sommige dingen na. warhead en manitou en die die hard 12" zijn ook te gek, maar possessed en at war with satan etc, nou nee, laat maar. ik vind eigenlijk ook dat venom z'n roots de punk is. ach, tis wel cult Oud Vuil. |
|
quote: dat is waar, er was zo een hele obscure series van "assaults". ik heb er geen een van gekocht overigens, aangezien ze allen hetzelfde waren. |
|
quote: ja en vergeet het parfum niet dat je kon kopen, ik dacht dat het "poison" heette, echt waar! ze hebben leuk verdiend, die gasten! she's got me poisened, that dirty little bitch Oud Vuil. |
|
ik vind venom echt goed dat begrijpt iedereen wel denk ik heb 13 cds van hun maar alleen maar van de bezetting cronos abaddon mantas.de laatste resurrection is ook best goed,maar ik vind hun 3 eerste werken toch wel de beste welcome to hell,fuckin, hell yeah |
|
quote: geen lp's? Oud Vuil. |
|
Welcome to hell Black Metal At war with satan 3 FUCKING HEERSCHPLATEN!!!! COOUUUNNTTESSS BBAATTHHOORRYY!!! Ik, Wil Schuurman |
|
Ken van Venom alleen het oudere werk, maar dat heerscht wel Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
quote: Verrek!! Heeft Unleashed dat nummer dan van Venom gecoverd? |
|
evil... in the name of satan... Ik ken er niet zo veel van maar: Venom |
|
Venom heb ik nog gezien op DOA '96. Muzikaal zwaar kut, het vuurwerk was OK. |
|
Ik vond vroeger Venom achterhaald zeg maar; links en rechts ingehaald door allerlei andere bands qua bruutheid, snelheid en strakheid. Totdat ik erachter kwam dat zij de initiators waren en besefte dat vele bands waar ik op kickte er nooit waren geweest zonder Venom. Ook een video clip van Black metal vond ik wel lekker ziek zoals die grimassen van Cronos. Gelukkig kwam ik een oudere dude tegen die er nu nog zo over denkt als ik vroeger en die me dus onder andere een picture disc van Welcome to hell, de Black metal lp en de ep Acid queen verkocht; puntgaaf & voor een tientje 't stuk dus mutilator was flink in z'n nopjes. Verder koop ik wat ik tweedehands tegenkom; Prime evil bijvoorbeeld heb ik nog liggen, maar ik heb begrepen dat toen ze hun instrumenten beter beheersten de muziek ook 'te beheerst werd' zeg maar. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 04-07-2002 0:51] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Ik had dat heel vroeger met black sabbath. maar als je het in perspectief plaats blijkt gewoon hoeveel bepaalde bands hebben betekend voor de scene en hoe vooruitsrevend en goed ze wel niet waren (zijn!). venom is ook zo een sleutelband en wat mij betrfte blijven ze nog jaten teren op hun eerste drie titels (plus singles). sabbath zal ook tot de dood paranoid, iron man etc spelen. |
|
Ten eerste: VENOM HEERSCHT Cronos is het voorbeeld voor mij wat betreft bassen Ten tweede wat fijn om allemaal mensen te zien die Venom ook tof vinden. In Groningen ben ik een roepende in de woestijn! ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Venom heb maar drie goei platen u weet welke voor de rest hier en daar een leuk nummer Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: nou, ik vind possessed ook best goed, jammer genoeg is de productie nogal zwak maar het songmateriaal is best goed. Ook "Ein kleine nachtmuzik"is een goede live-elpee. Verder hebben ze nagenoeg een cd waard aan essentiele singles met zeer sterke nummers.dus ze hebben toch wat meer goed materiaal zou ik dus zeggen. (Off-topic: mail jij me je adres effe voor sacred blade, etc?) [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 04-07-2002 19:40] |
|
off: ik dacht dat ik al terug had geschreven, nou dan nog maar es Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Venom heerscht iid! Ik vraag me alleen af of ze zichzelf altijd serieus namen. |
|
quote: Moet dat dan?? , ik denk dat ze dat net niet deden, gewoon voor de fun "At war with satan!" Die laatste is ook best vet, niet meer als het oude werk maar t heeft wel iets agressiefs. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Venom was een van de eerste metal bands die ik cool vond en nog steeds zijn ze de meesters van de "black" metal! Ditr zijn mijn VENOM items! 1169 Venom Welcome to Hell Neat 1981 LP 1168 Venom Black Metal Neat 1982 LP 1487 Venom 7 Dates Of Hell Neat 1984 Video 1474 Venom Hell At Hammersmith 1985 Neat 1985 Video 1172 Venom Hell at hammersmith EP Neat 1985 12" EP 1036 Venom Nightmare Bronze 1985 PIC SHAPE 828 Venom Eine Kleine Nachtmusik K-Tell 1986 CD 1146 Venom Possessed Neat 1986 PIC LP 829 Venom Calm Before The storm AJK 1987 CD-COPY 830 Venom Prime Evil Under One Flag 1989 CD 822 Venom Black Metal (Pricekiller series) Roadracer 1990 CD 1478 Venom Live 1990 Under One Flag 1990 Video 819 Venom Welcome To Hell (pricekiller seres) Roadracer 1990 CD 826 Venom At War With Satan Castle Communications 1992 CD 823 Venom Black Metal Castle Communications 1992 CD 825 Venom Possessed Castle Communications 1992 CD 824 Venom The Singles '80-'86 Castle Communications 1992 CD 528 Venom The Waste lands Under One Flag 1992 CD 820 Venom Welcome To hell Castle Communications 1992 CD 832 Venom Venom 96 Eigen beheer 1996 CD 833 Venom Cast In stone Steamhammer 1998 CD 834 Venom Resurrection Steamhammer 2001 CD 827 Venom At War With Satan castle Communications 2002 CD Venom Video Nightmare Polygram 1985 Video 821 Venom Welcome To hell Castle Communications 2002 CD Ik vind, de eerste drie releases het coolst, maar kan de latere ook zeker waarderen, zeker prime evil is cool! Vind de laatstet twee CD's ook niet slecht trouwens, "cast in stone" en "resurrection". Heb ze helaas maar 1 keer live gezien zonder abbadon! |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |