|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
En is er al een datum bekend ofzo? En een link zou ook vreugdevol zijn. [Dit bericht is gewijzigd door Rasputin op 01-12-2002 14:32] Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
kut, ik dacht dat het over bang your brain ging |
|
in Duitsland zijn wel heel veel festivals |
|
HEUY!!!! Zeker is er al een datum bekend: 27 en 28 juni. Sodom, U.D.O., Annihilator, Dokken en Angel Witch komen ook.....maar kijk voor meer info op: www.bang-your-head.de Ik kan ook al zeggen dat er een busreis vanuit Nederland word georganiseerd. |
|
Ik ben er zeker bij.Bangen bij Amon Amarth en de rest van het weekend me helemaal van de planeet zuipen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Als mijn financien het dan toelaten ga ik ook mee! TJOKKEFOLL!!!!!! |
|
Twisted sister ......Evilterrestrial.................................. |
|
HEUY!!!! In 2001 was Dee Snider hoofdact van het festival......wat een feest!!!!! Alles was van de partij: onweer, regen, vuurwerk, legendarische nummers und, jasicher, die stimmung was wieder da!!!! |
|
quote: Partiestimmung garantiert Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik zie net waar dat ligt.....nog beetje te ver voor mij, wel leuke line-up Andere keer misschien |
|
quote: Er is een georganiseerde busreis dus afstand maakt niks uit.We kunnen normaal en toch heelhuids aankomen. TJOKKEFOLL Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
maar ik ben ook nog niet zo oud |
|
quote: En ik ben waarschijnlijk TE oud haha Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Bier houdt je jong!!! |
|
quote: ow, da maar voorlopig geen bier meer drinken, tot ik oud genoeg ben om jong te blijven |
|
quote: Hey Frietbal,ben ik bij Arch enemy zoooo zat geweest dat ik 's nachts Heuy nog heb opgebeld met de mededelingJOKKEFOLL.Ik weet hier niks meer van Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Volgens mij waren er toen meer mensen Tjokkefoll!!! Maar wel een gave actie! We zijn nog naar de schwarmatent geweest trouwens. Daar staat me nog heel vaag iets van bij. Maar ik weet niet of we daar weer pizza tegen de muur aan hebben liggen te smijten. Zoals ons normale gedrag is in die tenten als we Tjokkefoll zijn. [Dit bericht is gewijzigd door Frietbal op 02-12-2002 21:50] |
|
Bang Your Head Rules !!! was vorig jaar m'n 1e keer en t was echt super te gek dus dit jaar ben ik zeker weer van de partij....TJOKKEFOLL, CHECK DIE VUTJESSSS, KA KA KA...... |
|
quote: Zo is het maar netJOKKEFOLL,check die vutjesssss,heuyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
HEUY!!!! Die Deutschers weten wel hoe ze een festival moeten organiseren.....veel beter georganiseerd dan Wacken, wel kleiner maar alles bij de hand Festival terrein ligt midden in de stad, camping ligt dus ook midden in de stad....heb je effe geen zin om op het festivalterrein te gaan zuipen.....dan neem je gewoon een fruchtefrüstück met wodka op een terrasje in de stad. TJOKKEFOLL!!!! |
|
Tjuup! Dit klinkt als een strak plan. Festivals zijn altijd erg ok TJOKKEFOLL! |
|
HEUY!!!! Er gaat en bus vanuit Nederland naar Bang Your Head. Dit zal hoogstwaarschijnlijk georganiseerd worden door Theo van The Rock. Het word een 33-persoons touringcar (effe voor de duidelijkheid: ik rij niet!) Oh Ja, voor de liefhebbers van Bob Cock, hij komt ook, of was het nu Bob Rock |
|
HEUY!!!! Laatste nieuws: Hammerfall komt ook naar Balingen Busreis: Vertrek naar BYH: donderdagochtend 26 juni Vertrek naar huis: zondag 29 juni Kosten: 140 euro (fest. ticket / camping / busreis) [Dit bericht is gewijzigd door HEUY op 13-01-2003 12:09] |
|
Hmm, aardig wat toffe bands zo te lezen, maar volgens mij is in dat weekend ook graspop.. Ik, Wil Schuurman |
|
SODOM en ANNIHILATOR!!! Woohoo!!! Ik wil gaan!!! [Dit bericht is gewijzigd door Phriar op 13-01-2003 13:17] "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Volgende pagina |