|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik ga niet met de bus mee, ik ga apart met eigen auto samen met Wim Vossen daar wij zondag een optreden hebben in 013 met stormrider |
|
Mooi, dan blijven er nog 2 plaatsen over |
|
quote: HEUY!!!! Oh jee....jullie kennende word dat op zondag een brak feestje .....dag van te voren TWISTED SISTER |
|
ouch dan wordt het opschieten, wil ook mee via de rock wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: HEUY!!!! Alleen als je ook chips meeneemt |
|
Als er genoeg animo is kunnen er toch meer bussen gaan, of niet?? |
|
quote: HEUY!!!! Het was eerst een 33-persoons bus, nu is het al een 60-persoonsbus. Ongeveer voor 75% vol. |
|
HEUY!!!! Tadaa!!!!!....nog een paar weekjes (7wkn) |
|
quote: |
|
wie gaat allemaal met de bus via de rock mee?? heb mijn kaartje al hier wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Ik ga ook met de bus, is wel een lange rit maar supergezellig en.....je kunt drinken |
|
quote: HEUY!!!! Ik ga ook met de bus......aangezien het een lange reis wordt, betekent dat ook automatisch veel cola drinken |
|
Cola met sterke drank erin ja Gaat een leuke busreis worden Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Heb mijn kaartje vandaag besteld bij theo. Word geweldig! |
|
quote:oeh dus wij meisjes moeten van tevoren alvast maar veel naar de wc gaan wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote:Gaaf,weer een ølkrigarar die meegaat.TJOKKEFOLL Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Hoelang duurt het voordat je het kaartje binnen hebt? |
|
quote: HEUY!!!! Of jullie drinken de hele reis gewoon niks...dan hoef je ook niet zo vaak naar de WC |
|
quote:ohhhhh da's gemeen wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: HEUY!!!! Dan drink je gewoon met ons mee en dan maakt het je op een gegeven moment niet meer uit hoe de WC er uit ziet |
|
HEUY!!!! Nog 2 weken en 2 dagen en dan is het tijd voor fruchtenfrüstuck mit wodka........oh ja, en nog wat Metal |
|
K HEB DER ZIN IN !!!!!!!!!! wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Ik ook Half zat is ook maar weg gegooid geld. |
|
ik natuurlijk ook |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |