|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
SODOM!!!!! OVERKILL!!! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: wat komt er op full force trouwens? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
geen flauw idee, moet je even zoeken. Maar de lineup van FF is altijd wel goed (wat ik gezien heb dan) Dit was vorig jaar: 4 Lyn Agnostic Front Andrew W.K. Bazzookaa Beatsteaks Behemoth Biohazard Bolt Thrower Business, The Candlemass Cannibal Corpse Cataract D.R.I. Dead Kennedys, The Destruction Devil Inside Dew-Scented Dickies, The Discipline Distillers, The Dornenreich Down By Law Dropkick Murphys Grave Grave Digger Haemorrhage Halford Heaven Shall Burn Hypocrisy Impaled Nazarene In Extremo Integrity J.B.O. Kataklysm Knorkator Kreator Krutch Lock Up Lousy Machine Head Mad Sin Marduk MDC (Million Of Dead Cops) Motörhead No Means No Obscenity Oomph! Pungent Stench Raging Speedhorn Revolver Roerhedds, The Rumble Militia Satanic Surfers Scattergun Skarhead Slapshot Slayer Sodom Soilwork Spook, The Strife Subway To Sally Subzero US Bombs Waterdown Zimmer's Hole [Dit bericht is gewijzigd door Dunne_Hein op 13-01-2003 13:39] I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: HEUY!!!! Graspop is 4 & 5 juli...www.graspop.com Word een leuke vakantie: eerst een weekje Tjechië, dan 4 dagen BYH en dan een paar dagen Graspop [Dit bericht is gewijzigd door HEUY op 13-01-2003 13:41] |
|
dat word van mij graspop,waldrock,wacken zoiezo en als me geld het toe laat nog full force , en bang your head , en heel msichien nog werchter ( metallica ) Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Full Force is wel in oost duitsland he.... I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
weet ik,me broer was er vorig jaar ook [Dit bericht is gewijzigd door Orion op 13-01-2003 13:47] Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
HEUY!!!! Weer een nieuwe band bevestigd: THIN LIZZY |
|
quote:Rob Rock volges mij www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
quote: wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Rob Rock!!! in zijn jonge jaren steengoed, nu mij minder bekend. zeker eens eerste album van Impelliterri opzoeken, staan slechts 4 nummerkes op, maar is om vingers af te likken If you're not a metalhead, you might as well be dead (Piledriver) |
|
Festival: TWISTED SISTER DIO THIN LIZZY HAMMERFALL U.D.O. SODOM OVERKILL HYPOCRISY Y & T DOKKEN TNT ANNIHILATOR MASTERPLAN AMON AMARTH BRAINSTORM AXXIS PINK CREAM 69 ROB ROCK BITCH ANGEL WITCH (presenting their 1st album) DESTRUCTOR HIRAX wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
juist, dat dus, ik ben er zoo aanwezig Angel Witch en Hirax zien, en bier drinken met Katon De Pena Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
vind axxis super gaaf, word er helemaal happy van en thin lizzy !!!!!!!! wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
idd Axxis zijn super en heb'k ook nog nooit gezien Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: zaten afgelopen jaar in het voorprog van kamelot, had ze in verviers en vosselaar gezien, maken er een feestje van wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote:ik kwam te laat in vosselaar (en was ook al flink beschonken) nu, BYH brengt bevrediging. Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
de DESTRUCTOR van maximum destruction?? prettige line-up ja! http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
hmm sodom zou ik nog willen zien, maar verder een waardeloze lineup imo "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
echt wel weer een vette line up, ook dit jaar probeer ik weer aanwezig te zijn!!!! |
|
Ik heb mijn kaartje reeds van bang your head, ik ga dus zeker |
|
quote: ook via de rock? wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Yup vandaag gehaald |
|
Jippieeeeee, ik heb ook een kaartje, ik verheug me er echt op want t was zo supergaaf t vorig jaar !!! echt een waanzinnig festival !!! |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |