|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik niet. |
|
quote: HEUY!!!! Jij ook, want daar hebben ze ook friet |
|
nog FF !!!!!!!!!! en dan en |
|
jahaaa, nog 1 nachtje slapen en dan om 10u vertrekken en hopelijk rond 18-19u daar |
|
quote:Oe heeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeeeel plezier!!!!!!!!!!!!!!! |
|
quote:dank u dank u dank u en daar naaaa GRRRRASSSPOP wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
zo...dat was weer een weekendje om nóóit te vergeten, ik ben nu voor de 2e keer geweest en dit is gewoon 1 van de beste festivals van europa, te gekke locatie, te gekke sfeer, goed weer ( alleen af en toe té warm ) maar voor de rest super te gek !!! Ik ga geen verslagje schrijven maar aan de smiley's kunnen jullie zien wat ik ervan vond Vrijdag - Destructor ( niet gezien ) - Bitch - Rob Rock ( vooral die gitarist,respect ) - Amon Amarth ( alleen jammer van t geluid ) - Axxis ( ging wel ) - TNT ( sweet memories ) - Annihilator - Dokken (rockte lekker ) - Sodom - Hammerfall - Dio ( waanzinnig optreden, wat een energie heeft die vent nog steeds voor z'n leeftijd, ) Zaterdag - Hirax ( niet gezien ) - Angelwitch ( ken alleen t nummer zelf ) - Masterplan ( slecht gespeeld en slecht bij stem, viel écht tegen ) - Brainstorm ( vooral die zanger maar de muziek was ook errug vet ) - Pink Cream 69 ( zanger ook heel slecht bij stem en zeiknummers ) - Hypocrisy ( en een lekkere bassist ) - Y&T ( vooral de nummers Rescue Me en I believe in you, écht kippetjes en tranen in m'n ogen ) - Overkill - U.D.O. ( vooral de nummers van Accept ) - Thin Lizzy ( 1 van m'n hoogtepunten,wat kan die John Sykes spelen zeg ) - Twisted Sister ( 1 groot feest, wat een gekke bende ) |
|
quote: het was leuk dus |
|
Foto's !!! ( Pas op, t zijn er wel veel en ik hoop niet dat ze te groot zijn ivm laden ) shit, dat zijn de thumbnails, ff de grotere versie pakken [Dit bericht is gewijzigd door Mirandarijntje op 30-06-2003 20:05] |
|
Sorry...ik heb geprobeerd om de grote versie erop te krijgen maar t lukt niet, dus voor diegene die graag de foto's willen zien moeten maar naar dit adres gaan ... http://groups.msn.com/Mirandarijntjesgreatpics/pictures mocht deze url niet werken, laat t me dan ff weten want dan moet ik iets anders verzinnen |
|
Ik kan over BYH kort zijn:heb Amon Amarth en Hypocrisy gezien en dat was bruut.Verder met frietbal continu tjokkefoll geweest Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
hihi geweldig wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Waarom het pruilmondje ? Kreeg je geen bier meer? |
|
quote:hihihi, kweeniemeer, volgens mij wilde de foto niet lukken wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
|
|
Tering fuck! Hoezo MEGATJOKKEFOLL?????/ hahahahaa |
|
|
|
HEUY!!!! HeHeHeHe.....ik wist niet dat je foto's van mij had gemaakt....is ook wel te zien. Ik ben nu iig nog steeds aan het bijkomen, dalik naar Graspop...kom ik tenminste weer terug in de Twilight Zone |
|
quote: Verander je nick eens in breedsmoelpad aub mvg wk10 |
|
HEUY!!!! Kan iemand mij fotokes van BYH ook op internet zetten.....ik ben de instructie op BYH namelijk hiervoor kwijtgeraakt |
|
quote: hier staan echt mega leuke pics bij!!! |
|
Geweldige fotoos...Frietbal,we waren nog tjokkefoller dan we dachten hehe Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Er is trouwens nog een MEGAfilmpje gemaakt van hub en mij. Is dat er ook nog? |
|
quote:dat was geweldig ja hahahahaha Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |