IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : AIDS Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-07-2002 22:40 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

AIDS = Mother Nature's Revenge


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 07-07-2002 22:42 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2002 22:40 schreef Jenje het volgende:
AIDS = Mother Nature's Revenge


Hehe, AIDS = The Cure [voor overpopulatie dus].


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 07-07-2002 22:44 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Helaas blijven mensen (ook met aids) gewoon die baby's er uit persen. DIt vind ik dus mishandeling


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 07-07-2002 22:46 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

tja, geen voorbehoedsmiddel = Aids+ Aidsbaby.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 07-07-2002 22:47 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2002 22:40 schreef Jenje het volgende:
AIDS = Mother Nature's Revenge


en in principe nog niet zo een erge vorm. als je een beetje verstandig bent kun je het best ontlopen. stel je voor dat het een virus was die zich via de lucht of muggen ofzo zou verspreiden, dan zou het echt vele, vele malen sneller gaan!!!!


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 07-07-2002 22:47 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

ehh malaria


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 07-07-2002 22:47 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
...Helaas blijven mensen (ook met aids) gewoon die baby's er uit persen. DIt vind ik dus mishandeling



Je moet echt voor alles een bewijs hebben tegenwoordig, voor een auto, zelfs voor een brommertje. Maar elke junk en noem het maar op kan een kind op de wereld zetten, daar flip ik dus helemaal van uit. Steriliseren en verplicht afkicken!

*Reactie op Cadaveria*

[Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 07-07-2002 22:49]


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 07-07-2002 22:49 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Het is nog net niet de Pest.

Mede door de pest (zo is mijn opvatting) is de ontwikkeling na het uitroeien van de epidemie zo snel gegaan. Het hele wereldbeeld werd anders, en er werden nieuwe dingen uitgevonden.
ik constateer zeker niet dat er nu ook zoiets gaat gebeuren, maar ik dacht er ineens aan.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 07-07-2002 22:50 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2002 22:47 schreef Cadaveria het volgende:
ehh malaria


hoe bedoel je??


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 07-07-2002 22:51 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

waarom moeten mensen zo nodig kinderen??
Denken die gasten nu werkelijk dat ze er gelukkiger van worden? Weten ze niet dat ze ziek zijn, of willen ze het niet weten. Dat tv spotje over aids (bij dat graf dat er telkens een familie lid minder is) vind ik trouwens wel erg pakkend. Maar heeft het ook effect. Dit soort dingen moeten bij de kern worden aangepakt. we kunnen hier wel die spotjes uit zenden en aids dagen houden, maar het moet in b.v. afrika tegengehouden worden.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 07-07-2002 22:55 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2002 22:51 schreef Cadaveria het volgende:
waarom moeten mensen zo nodig kinderen??
Denken die gasten nu werkelijk dat ze er gelukkiger van worden?


investering voor de oudee dag. wanneer de kinderen kunnen gaan werken stoppen ze er zelf mee en worden ze onderhouden door hun kinderen. verder hebben die mannen een sterke machocultuur waarin het belangrijk is om veel vrouwen te scoren ook al ben je getrouwd. doen surinamers dat trouwens ook niet?


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 07-07-2002 22:55 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

als wij hier tegenelkaar zegggen *goh errug* gaan die mensen in Afrika echt niet minder neuken hoor. sorry dat ik het zo bot zeg, maar zo is het wel.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 07-07-2002 22:59 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2002 22:55 schreef aerodis het volgende:
als wij hier tegenelkaar zegggen *goh errug* gaan die mensen in Afrika echt niet minder neuken hoor. sorry dat ik het zo bot zeg, maar zo is het wel.
idd. Mensen die er echt iets aan willen doen. Moeten daar heen. Al dat politieke gezeik vanachter een bureautje helpt echt niet. Een klasgenoot heeft in zuid-afrika stage gelopen. Daar schijnen dus veel blanke mannen in de prostitutie te zitten als junk en veel hebben er aids. ZOu je niet zeggen he!


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 07-07-2002 23:01 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

nee, eigenlijk niet. Dat had ik idd niet verwacht.



Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 07-07-2002 23:18 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

het meest lullige is nog als je met HIV besmet raakt door een besmette naald in de stoel van de trein of het geldbakje van de telefoon. Er zijn dus echt mensen die opzettelijk die naalden zo plaatsen dat anderen besmet raken. Dat is pas walgelijk


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 07-07-2002 23:19 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2002 23:18 schreef Bintmeister het volgende:
het meest lullige is nog als je met HIV besmet raakt door een besmette naald in de stoel van de trein of het geldbakje van de telefoon. Er zijn dus echt mensen die opzettelijk die naalden zo plaatsen dat anderen besmet raken. Dat is pas walgelijk


daar wordt ik nu bang van


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 07-07-2002 23:20 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 07-07-2002 23:27 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2002 23:18 schreef Bintmeister het volgende:
het meest lullige is nog als je met HIV besmet raakt door een besmette naald in de stoel van de trein of het geldbakje van de telefoon. Er zijn dus echt mensen die opzettelijk die naalden zo plaatsen dat anderen besmet raken. Dat is pas walgelijk


geldbakje van de telefoon????

en zijn daar al concrete voorbeelden van lui die EXPRES naalden zo plaatsen in Nederland? zou wel erg schandalig zijn. die moeten dan ook als moordenaars worden berecht.


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 07-07-2002 23:30 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

hoe wil je dat doen?

*wat zie ik daar? plaats jij daar een met HIV besmette naald op een wel zeer gevaarlijke plaats in de stoel van de trein?*

ik ben echt aan het overdrijven, ik ga ff een verhaaltje schrijven ofzo.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 07-07-2002 23:31 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 7 juli 2002 23:18 schreef Bintmeister het volgende:
het meest lullige is nog als je met HIV besmet raakt door een besmette naald in de stoel van de trein of het geldbakje van de telefoon. Er zijn dus echt mensen die opzettelijk die naalden zo plaatsen dat anderen besmet raken. Dat is pas walgelijk


uhhh, ga nu nooit meer in een trein mezelf neerploffen.


Oud Vuil.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 07-07-2002 23:34 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2002 23:31 schreef webblaster wim het volgende:
uhhh, ga nu nooit meer in een trein mezelf neerploffen.


of bellen met een munttelefoon!


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 08-07-2002 0:14 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 7 juli 2002 22:40 schreef Jenje het volgende:
AIDS = Mother Nature's Revenge

Daar gaan we weer.. De mens is ook natuur. Er bestaat alleen natuur. Naar onze normen zijn wij wel 'destructief' als je het per se een naam moet geven, maar virussen, olifanten, mieren, sprinkhanen, bliksem en vulkaanuitbarstingen zijn dat ook (om maar enkele dingen op te noemen).
Shit happens, als het AIDS niet is, is het wel wat anders.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 08-07-2002 0:16 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

De mens een natuurlijk wezen? Ja, we zijn eruit voortgekomen...Maar kijk eens om je heen, alles wat de mens doet is totaal vervreemd van de natuur. Echt alles.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 08-07-2002 0:20 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Mmja.

'Natuur' is een woord bedacht door mensen, gebaseerd op menselijke percepties en indrukken. Eigenlijk is 'natuur' een grote onbekende X, ik ga me iig niet wagen aan wat wel en niet 'natuurlijk' zou zijn.

Verder is AIDS misschien wel een manier om hongersnood tegen te gaan, weet ik het. Als je ziet hoe ontwikkelingslanden met AIDS omgaan (en hoe vrouwen in deze behandeld worden, trouwens), ongelofelijk. In Zuid-Afrika heeft men pas geleden eindelijk erkend dat de ziekte bestaat. In China nog niet, trouwens. Dorpshoofden willen er niet aan.
Afrika & Aziƫ zullen grotendeels gaan sterven aan dit soort ziektes. Dat betekent minder instroom van illegalen, hetgeen betekent dat Nederlanders gewoon weer onze plees zullen moeten gaan schoonmaken, bedenk ik mij net, het wordt al laat .
HIV-patienten in Nederland worden al resistent tegen de bekende remmer-cocktails.

Ik zie AIDS wel als een soort (al dan niet natuurlijk, of door de mens in het leven geroepen -- whatever) filter. Niet zozeer een 'noodzakelijk kwaad' of andere cultuurfilosofische borrelpraat, als wel iets wat er nu eenmaal is en wat de bevolking van deze planeet flink zal uitdunnen. Ik ga er niet om zitten rouwen.

'One death is a tragedy, a billion deaths is a statistic' -- Josef Stalin


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 08-07-2002 0:22 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Afgezien van het principe dat een ziekte een natuurlijk repressiemiddel is schijnen bepaalde mensen er ook belang bij de verspreiding te hebben; zo is het continent al jaren in een ijzeren greep van diepe schulden en zijn de medicijnen van onbetaalbaar duur met 40% in prijs gedaald; nog steeds onbetaalbaar duur dus voor een arm land.

Het lijkt wel of ze wachten tot het continent uitgestorven is om het daarna in te nemen ofzo?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen