IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : AIDS Vorige pagina | Volgende pagina
mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 10-01-2003 17:48 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

Het is toch Geweldig!

Dan krijgen al die Kristenen AIDS en gaan ze dood!

Wat wil je nog meer...

(ik ben echt heel blij geworden door dit weetje! )


Dit slaat nergens op.


Ares
Usericon van Ares
Posted 10-01-2003 17:49 by Ares Wijzig reactieProfiel van AresQuote dit bericht

quote:
Op 10 januari 2003 14:36 schreef Phriar het volgende:
"Heeft maar heel weining met de verspreiding van aids te maken." - Ares

Flikker op!!!

De mens houdt van seks, maar als jij als inboorling de keuze hebt tussen een eindeloos lijden in de hel omdat je een condoom gebruikt of de kans op een ziekte waar niemand over wil praten omdat de regering zegt dat hij toch niet bestaat...

Flikker zelf op, gast.
Sinds wanneer is heel fucking afrika dan katholiek? Je overschat de mate waarin die katholieke lijers hun propaganda verspreiden. Bovendien zijn de condooms in die rimboe nog helemaal niet doorgedrongen, zij het in heel beperkte mate. Dit alles maakt dat ik tot de conclusie kan komen dat de invloed van de paus op het niet gebruiken van condooms, zeker in afrika zeer gering is, en daarom 'maar heel weinig met de verspreiding van aids te maken heeft'. Dus LEES in het vervolg eens, en DENK dan is na voor je je scheur open trekt.


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 10-01-2003 17:50 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Ik vind het altijd leuk dat mensen roepen "Ja... aids is een goeie manier om de wereldbevolking uit te dunnen.... geweldig ! laat die afrikanen allemaal aids krijgen"

En als ze zelf AIDS krijgen dan is het janken.

Een overbevolkte wereld ?

ik zou zeggen: "Een beter begin, begint bij jezelf" dus ga lekker effe kijken in moeders keukenset of vaders tuingereedschap... VEEL PLEZIER




Ik, Wil Schuurman


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 10-01-2003 17:51 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

Maarja... Het is een poetische ziekte als je erover nadenkt...

Het heeft een mythische 'touch'...

Bijgeloof en onwetendheid wordt met de dood afgestraft...

Hmm...


Dit slaat nergens op.


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 10-01-2003 18:13 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

Wat is dat voor gezeik met die paus?

Die uitspraken zijn inderdaad vreselijk dom! Geen condooms gebruiken in deze tijd is echt de grootste onzin die je maar kan bedenken.

Maar zoveel invloed kan dat toch niet in Afrika hebben!? In Afrika zijn toch amper katholieken? Of kennen ze daar wel bijbels en kerken en geen condooms? Lijkt mij vrij onlogisch. Als je niets anders kent dan je eigen dorpje dan weet je ook niets van religie af lijkt me zo. En zo groot is het christendom toch ook niet? Als al die afrikanen ook nog een christen waren dan zou het christendom dus verruit de grootste religie zijn, en dat is het niet dusja...

Lijkt mij weinig met elkaar te maken hebben. En als je in de westerse wereld woont en naar dat gezeik van de paus luisterd dan ben je het ook niet waard dat je leeft.



ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 10-01-2003 18:16 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 10 januari 2003 17:49 schreef Ares het volgende:
Flikker zelf op, gast.
Sinds wanneer is heel fucking afrika dan katholiek? Je overschat de mate waarin die katholieke lijers hun propaganda verspreiden.

welleens gehoord van kolonisatie????
heel afrika heeft onder het europese juk geleden, en zijn vrijwel allemaal bekeerd (missionarissen en zendingen enzo, weet je wel)
en jij denkt zeker dat er in amerika ook nog veel indianenstammen in de bossen huppelen!! dude news for you, die hebben we 100 jaar geleden allemaal afgeslacht


sickheaddread
en: dhr. A.J Kwak
Usericon van sickheaddread
Posted 10-01-2003 18:16 by sickheaddread Wijzig reactieProfiel van sickheaddreadQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2002 22:25 schreef ghoulliette het volgende:
nou vind aids daar helemaal geen goede manier voor aangezien je er nog jaren mee kan leven.
mensen moeten gewoon condooms gebruiken dat werkt veel beter komt er niet zoveel grut bij.
idd !


zo, dat was mijn beurt dan weer


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 10-01-2003 18:18 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 10 januari 2003 18:16 schreef ghoulliette het volgende:
welleens gehoord van kolonisatie????
heel afrika heeft onder het europese juk geleden, en zijn vrijwel allemaal bekeerd (missionarissen en zendingen enzo, weet je wel)
en jij denkt zeker dat er in amerika ook nog veel indianenstammen in de bossen huppelen!! dude news for you, die hebben we 100 jaar geleden allemaal afgeslacht


Met die missionarissen enzo is toch alleen in Zuid-Afrika? Omdat daarlangs al die vaarroutes waren naar india enzo..



Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 10-01-2003 18:19 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

AIDS is een zeer smerige ziekte. Aangezien je er jaren met rond kan lopen zonder dat je het zelf merkt.
En daardoor ook anderen kan besmetten zonder je het zelf weet.

Maargoed.......zoals alle ziektes is ook AIDS bedoeld om overbevolking tegen te gaan.
En als AIDS het niet is dan komt er wel weer iets anders.

[Dit bericht is gewijzigd door Frietbal op 10-01-2003 18:25]


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 10-01-2003 18:23 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 10 januari 2003 18:18 schreef Kramy het volgende:
Met die missionarissen enzo is toch alleen in Zuid-Afrika? Omdat daarlangs al die vaarroutes waren naar india enzo..

nee overall in afrika, in de meetsse afrikaanse landen spreken ze ook frans, en misschien dat je het nog niet wist maar frankrijk is katholiek


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 10-01-2003 18:28 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

Helaas een ziekte die (naar mijn vermoeden) ontstaan is door een paar domme besluiten: door het vele ge-ent tegen allerlei ziekten zou HIV/AIDS weleens kunnen zijn ontstaan: terug te voeren op het natuurlijk evenwicht van ziekten.

Wanneer gaat 'men' nou eens inzien dat al dat stomme ge-ent compleet zinloos is? Dat, wanneer je een ziekte uitroeit, de volgende toch wel opkomt?


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 10-01-2003 18:34 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 10 januari 2003 18:28 schreef Chantalie het volgende:
Helaas een ziekte die (naar mijn vermoeden) ontstaan is door een paar domme besluiten: door het vele ge-ent tegen allerlei ziekten zou HIV/AIDS weleens kunnen zijn ontstaan: terug te voeren op het natuurlijk evenwicht van ziekten.

Wanneer gaat 'men' nou eens inzien dat al dat stomme ge-ent compleet zinloos is? Dat, wanneer je een ziekte uitroeit, de volgende toch wel opkomt?

kom jij uit staphorst ofzo


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 10-01-2003 18:39 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht



My madness, my sadness


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 10-01-2003 18:43 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

quote:
Op 10 januari 2003 18:34 schreef ghoulliette het volgende:
kom jij uit staphorst ofzo


Nee hoor, maar ben sinds ik er wat van af weet een stuk sceptischer tegenover enten geworden, en dat heeft geen f*ck met welk geloof dan ook te maken. Ik geloof echt niet dat je ziekt wordt als straf of met een reden ofzo. Het is gewoonweg een utopie om te denken dat je door enten alle infectieziekten uit kunt roeien! Helaas heeft de natuur daar een mechanise voor ingebouwd. Ik heb alle inentingen gehad, maar ik vraag me af of ik als ik ooit kinderen krijg, ze tegen alle (dus wel tegen bijv. polio) in zou laten enten. En helaas is enten ook niet in alle gevallen zo risocoloos, en ik vraag me af of het nou bij alle (kinder)ziekten nou wel zo noodzakelijk is.

[Dit bericht is gewijzigd door Chantalie op 10-01-2003 18:45]


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Lies
Usericon van Lies
Posted 10-01-2003 18:52 by Lies Wijzig reactieProfiel van LiesQuote dit bericht



[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 10-01-2003 18:53 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

Met andere woorden: MISSCHIEN was heel HIV wel nooit ontstaan (met nog een hoop andere ziekten) als tegen een hoop ziekten niet was ge-ent.


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 10-01-2003 18:55 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 10 januari 2003 18:53 schreef Chantalie het volgende:
Met andere woorden: MISSCHIEN was heel HIV wel nooit ontstaan (met nog een hoop andere ziekten) als tegen een hoop ziekten niet was ge-ent.


En als er niet was ge-ent zouden we nu ook allemaal nog geen 40 worden omdat we voor die tijd al dood zouden zijn van de pest of geelzucht of de tyfus of weet ik wat er vroeger allemaal was. Ga toch weg zeg..



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 10-01-2003 18:57 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 10 januari 2003 18:53 schreef Chantalie het volgende:
Met andere woorden: MISSCHIEN was heel HIV wel nooit ontstaan (met nog een hoop andere ziekten) als tegen een hoop ziekten niet was ge-ent.


Ik dacht niet dat het iets met enten te maken heeft. Ik dacht dat AIDS eigenlijk een apenziekte was die is overgesprongenop de mens. Dat is zo een gekke theorie nog niet want zeer veel ziektes hebben we pas gekregen nadat we (huis)dieren zijn gaan houden.


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 10-01-2003 19:01 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

Sommige ziekten komen pas op als andere onderdrukt worden.
He, maar ik vind dus echt niet dat mensen zomaar dood moeten hoor! (ik hoop echt oprecht dat er vanaf nu niemand meer overlijdt aan aids, maar helaas, daar is er het geld niet voor) Het is alleen jammer dat bepaalde ziekten zijn uitgeroeid, in de meeste gevallen niet gevaarlijke (bijv. de bof) en we er veel dodelijker ziekten voor terugkrijgen.


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Astaroth
Just one out of seventy-two
Usericon van Astaroth
Posted 10-01-2003 19:34 by Astaroth Wijzig reactieProfiel van AstarothQuote dit berichthttp://odyssey.sickminds.org

Uhm... heel even hoor maar, inenten heeft hier niets mee te maken. Waarom? Omdat als je ingeent wordt, krijg je een verzwakte versie van de ziekte in je lichaam. Je lichaam gaat daarna via het natuurlijke immuunsysteem stoffen aanmaken om de ziekte te verslaan. Als je dan later de ziekte zou krijgen, is je lichaam hier klaar voor en kan de ziekte snel uitgeroeid worden.

Antibiotica is echter wat anders. Als je bv een antibiotica kuur niet afmaakt, kan het echt fout gaan. De zwakke virussen worden het eerst gedood, gevolgd door de sterkere en uiteindelijk pas tegen het eind (vaak als de symptomen al weg zijn) gaan pas de sterkste dood.
Echter, veel mensen (in Amerika komt dit bv ook voor) stoppen met de kuur zodra de symptomen weg zijn. Het resultaat? Dat er de sterkste van het virus resistent worden voor antibiotica. Dat is een probleem wat zich nu ook in sommige landen voordoet. Ziektes waar antibiotica niet meer tegen helpt.

[Dit bericht is gewijzigd door Astaroth op 10-01-2003 19:34]


"None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free."


Astaroth
Just one out of seventy-two
Usericon van Astaroth
Posted 10-01-2003 19:41 by Astaroth Wijzig reactieProfiel van AstarothQuote dit berichthttp://odyssey.sickminds.org

quote:
Op 10 januari 2003 18:57 schreef attila_de_hun het volgende:
Ik dacht niet dat het iets met enten te maken heeft. Ik dacht dat AIDS eigenlijk een apenziekte was die is overgesprongenop de mens. Dat is zo een gekke theorie nog niet want zeer veel ziektes hebben we pas gekregen nadat we (huis)dieren zijn gaan houden.


HIV is erg gelijk aan SIV (simian immunodeficiency virus), iets wat Chimpanzees bv. ook soms (maar zelden) krijgen. Het kan echter zijn dat beiden zijn geinfecteerd via een andere bron echter.


"None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free."


Ares
Usericon van Ares
Posted 10-01-2003 19:47 by Ares Wijzig reactieProfiel van AresQuote dit bericht

quote:
Op 10 januari 2003 18:16 schreef ghoulliette het volgende:
welleens gehoord van kolonisatie????

ja
quote:
heel afrika heeft onder het europese juk geleden, en zijn vrijwel allemaal bekeerd (missionarissen en zendingen enzo, weet je wel)
Wederom, je overschat de omvang
quote:
en jij denkt zeker dat er in amerika ook nog veel indianenstammen in de bossen huppelen!!
Waar baseer je zit gelul op? Doe niet zo leuk.
quote:
dude news for you, die hebben we 100 jaar geleden allemaal afgeslacht
We? wie zijn WE? Leer je geschiedenis.


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 10-01-2003 22:49 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

Ik weet niet in welke geschiedenis les jij hebt gezeten maar mij is het toch wel ter ore gekomen dat er toch een stuk meer indianen waren totdat wij europeanen met onze geweren en ziektes naar amerika gingen (ook nederlanders hebben een rol gespeelt in de amerikaanse historie, en vooral een niet uit te vlakken aandeel inde slavenhandel)

Okay... flikker op was misschien iets te harsh, maar al die posts over "goed, dan zijn er minder mensen op de wereld" maken me echt kwaad. Net alsof een kindje er iets kan doen dat haar moeder of niet wist dat ze een condoom moestt gebruiken, of het niet mocht van haar geloof (of dat nou christelijk of stammengeloof was)

[Dit bericht is gewijzigd door Phriar op 10-01-2003 22:49]


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Ares
Usericon van Ares
Posted 10-01-2003 23:43 by Ares Wijzig reactieProfiel van AresQuote dit bericht

quote:
Op 10 januari 2003 22:49 schreef Phriar het volgende:
Ik weet niet in welke geschiedenis les jij hebt gezeten maar mij is het toch wel ter ore gekomen dat er toch een stuk meer indianen waren totdat wij europeanen met onze geweren en ziektes naar amerika gingen (ook nederlanders hebben een rol gespeelt in de amerikaanse historie, en vooral een niet uit te vlakken aandeel inde slavenhandel)

Okay... flikker op was misschien iets te harsh, maar al die posts over "goed, dan zijn er minder mensen op de wereld" maken me echt kwaad. Net alsof een kindje er iets kan doen dat haar moeder of niet wist dat ze een condoom moestt gebruiken, of het niet mocht van haar geloof (of dat nou christelijk of stammengeloof was)
Nee, dat kindje kan er niks aan doen, en die moeder door onwetendheid/overmacht ook niet. Dat heet pech. Zo is het leven. Hoe je het ook bekijkt.
Niets zal mijn mening aangaande ziekten die de mensheid uitroeien veranderen.


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 11-01-2003 0:30 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

quote:
Op 10 januari 2003 19:01 schreef Chantalie het volgende:
Sommige ziekten komen pas op als andere onderdrukt worden.
He, maar ik vind dus echt niet dat mensen zomaar dood moeten hoor! (ik hoop echt oprecht dat er vanaf nu niemand meer overlijdt aan aids, maar helaas, daar is er het geld niet voor) Het is alleen jammer dat bepaalde ziekten zijn uitgeroeid, in de meeste gevallen niet gevaarlijke (bijv. de bof) en we er veel dodelijker ziekten voor terugkrijgen.



Ach kom op.. we kunnen er nix aan doen... laten we hopen dat we lekker allemaal doodgaan...


Dit slaat nergens op.


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen