![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Las ook dat artikel op dossier X en heb het laten lezen, door iemand met veel verstand van biochemie. Hij gaf aan, dat het redelijk plausibel is, wat in dat artikel stond. In Nederland kunnen ze in ziekenhuizen vaak toch kort door de bocht zijn. Vandaar, dat ik me ook wel grotendeels in dat artikel kan vinden. Mijn vader had een paar maanden last van verschrikkelijke pijnen. Die waren op een nacht zo ernstig, dat hij naar het ziekenhuis is afgevoerd. Nu heeft mijn vader ook longproblemen en was herstellende van een longontsteking. In het ziekenhuis zagen ze dat hij net een paar weken geleden naar huis was gegaan na behandeld te zijn voor een longontsteking. Wat doen die eikels. Pompen hem weer vol met pretnison, voor zijn longen. Daar ging de pijn natuurlijk niet van over. Na een week werd hij weer naar huis gestuurd, maar hij had nog steeds pijn. Aan de pretnison-kuur heeft hij echter wel een lichte vorm van bot-ontkalking overgehouden. Je komt dus zieker uit het ziekenhuis, dan je erin gaat. De pijn werd later vermoed, zouden wellicht door nierstenen worden veroorzaakt. Verder onderzoek sloot ook dit uit. Waarschijnlijk is het een verrekte spier geweest. Voor wat betreft de relatie tussen pest en aids (als dat al bestaat, dus). In Eindhoven gaan ze geloof ik een middeleeuws graf open, met slachtoffers van een pest-epidemie. Men hoopt uit de stoffelijke overschotten informatie te krijgen, wat wellicht een beter licht op de zaak werpt. -edit - typo [Dit bericht is gewijzigd door Fat Bastard op 07-04-2005 9:04] ![]() |
|
Niet vervelend bedoeld, maar wat heeft de vervelende ervaring van je vader met de connectie AIDS-pest te maken? En heb je (of misanthrope) misschien nog de link voor dat artikel voor me?? Wou het al eerder vragen (Maarja, ik ben nu eenmaal een slome... ![]() ![]() |
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Ah, dank ![]() [edit] Uhm, volgens mij had ik deze al gelezen. Er staat niets over de connectie pest/AIDS [Dit bericht is gewijzigd door slome op 10-04-2005 5:00] ![]() |
|
quote: logisch nadenken; overbevolking....epidemie...natuurlijk evenwicht... simpel toch? Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
Ik doelde meer op connectie AIDS/pest, en wat er in je lichaam gebeurt als je een van de twee oploopt. Ik ben erg benieuwd of Yersinia pestis net als HIV ook daadwerkelijk de T-cellen aanvalt. ![]() |
|
quote: godsamme vraag je deze (bijna)bioloog nu in het midden van de nacht. maar in principe mag je daar wel van uit gaan, het gaat toch om een aangepaste mutatie van het aggressieve gen, dus bij voorbaat zeg ik ja ik ga het voor je uitzoeken als je dat op prijs stelt Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
maar niet nu ![]() ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
quote: Graag ![]() |
|
"And as things fell apart, nobody paid much attention" ![]() |
|
quote: Hehe... no shit, Sherlock! quote: Hehe... no shit, Sherlock! edit: ouwe post, maar ik kon het niet laten. [Dit bericht is gewijzigd door DeadBitchFuck op 03-05-2005 14:10] ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() |
|
quote: heb je hiervoor nu zolang moeten nadenken? ![]() maar inderdaad, het is heel scherp gezien van mij dat het in sommige gebieden van onze wereld "niet zo goed gaat". ![]() ![]() |
|
quote: Kee, het klopt dus degelijk dat de pest-bacterie het immuunsysteen onderuit schoffelt. Bij deze neem ik mijn sceptische gezeur uit voorgaande posts terug ![]() P.S. Wat is er nu zo ongelooflijk grappig aan die t-shirts? Ik vind ze vrij triest. ![]() |
|
quote: oftewel: AIDS is evil en wij moeten al het kwaad bestrijden.... Dit shirt is een grote middelvinger naar de moralistische kijk op AIDS en het gehele verschijnsel van moralisme. "And as things fell apart, nobody paid much attention" ![]() |
|
Ik doelde meer op de letterlijke opdruk: 'Lol AIDS lol' Ik vind er maar weinig scherpzinnigs aan. Als je dan toch een dergelijk shirt wil maken, kom dan met iets echt grappigs. ![]() |
|
Hoewel het wel z'n werking zal hebben was een betere tekst inderdaad niet verkeerd geweest... [Dit bericht is gewijzigd door Cryptogram op 04-05-2005 11:51] "And as things fell apart, nobody paid much attention" ![]() |
|
Wat is er eigenlijk verkeerd met moralisme? mvg wk10 ![]() |
|
dit vind ik wel een redelijk opdruk ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
![]() Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
idd ik heb veel tegenstand gehad toen ik hem aan mensen liet zien ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Op m'n 18de vond ik zoiets ook het toppunt van humor. mvg wk10 ![]() |
|
quote: Kerel, je definieerd nu je eigen moraal. LOL INTERNET LOL Suck my piss ![]() |
|
quote: ![]() [Dit bericht is gewijzigd door CurseOfDeath op 04-05-2005 13:01] Bloodied by the thorns beside the leaves ![]() |
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |