IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : AIDS Vorige pagina | Volgende pagina
1337_misanthrope
Support Global Euthanasia
Usericon van 1337_misanthrope
Posted 06-04-2005 20:36 by 1337_misanthrope Wijzig reactieProfiel van 1337_misanthropeQuote dit berichthttp://www.ordodraconis.com

quote:
Op 6 april 2005 19:58 schreef Morghodius het volgende:
gooi Aids naar het midden oosten zou ik zeggen

die beesten daar neuken ook alles wat los en vast zit

maken ze zichzelf van kant


shit sorry ben weer een klootzak vandaag



Het zijn allemaal klootzakken, en het verandert nooit!


Fat Bastard
I'm not fat, I just have big bones
Usericon van Fat Bastard
Posted 07-04-2005 9:03 by Fat Bastard Wijzig reactieProfiel van Fat BastardQuote dit bericht

quote:
Op 1 april 2005 23:14 schreef slome het volgende:
Wat kwam er uit dat onderzoek dan?? Ik denk weinig nuttigs... De pest wordt door een bacterie veroorzaakt, AIDS (vermoedelijk, sinds dat artikel eerder dit topic ben ik daar niet meer zo zeker van) door een virus. De kans dat ze dezelfde immuunreactie in het lichaam uitlokken is wel erg klein.


Las ook dat artikel op dossier X en heb het laten lezen, door iemand met veel verstand van biochemie. Hij gaf aan, dat het redelijk plausibel is, wat in dat artikel stond.

In Nederland kunnen ze in ziekenhuizen vaak toch kort door de bocht zijn. Vandaar, dat ik me ook wel grotendeels in dat artikel kan vinden.

Mijn vader had een paar maanden last van verschrikkelijke pijnen. Die waren op een nacht zo ernstig, dat hij naar het ziekenhuis is afgevoerd.
Nu heeft mijn vader ook longproblemen en was herstellende van een longontsteking.
In het ziekenhuis zagen ze dat hij net een paar weken geleden naar huis was gegaan na behandeld te zijn voor een longontsteking.
Wat doen die eikels. Pompen hem weer vol met pretnison, voor zijn longen.
Daar ging de pijn natuurlijk niet van over. Na een week werd hij weer naar huis gestuurd, maar hij had nog steeds pijn.
Aan de pretnison-kuur heeft hij echter wel een lichte vorm van bot-ontkalking overgehouden.
Je komt dus zieker uit het ziekenhuis, dan je erin gaat.
De pijn werd later vermoed, zouden wellicht door nierstenen worden veroorzaakt. Verder onderzoek sloot ook dit uit.
Waarschijnlijk is het een verrekte spier geweest.

Voor wat betreft de relatie tussen pest en aids (als dat al bestaat, dus).
In Eindhoven gaan ze geloof ik een middeleeuws graf open, met slachtoffers van een pest-epidemie. Men hoopt uit de stoffelijke overschotten informatie te krijgen, wat wellicht een beter licht op de zaak werpt.

-edit - typo

[Dit bericht is gewijzigd door Fat Bastard op 07-04-2005 9:04]


slome
Usericon van slome
Posted 08-04-2005 21:56 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

Niet vervelend bedoeld, maar wat heeft de vervelende ervaring van je vader met de connectie AIDS-pest te maken? En heb je (of misanthrope) misschien nog de link voor dat artikel voor me?? Wou het al eerder vragen (Maarja, ik ben nu eenmaal een slome... )


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 09-04-2005 5:31 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/



♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


slome
Usericon van slome
Posted 10-04-2005 4:58 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

Ah, dank
[edit] Uhm, volgens mij had ik deze al gelezen. Er staat niets over de connectie pest/AIDS

[Dit bericht is gewijzigd door slome op 10-04-2005 5:00]


invictis
Usericon van invictis
Posted 10-04-2005 5:06 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 10 april 2005 4:58 schreef slome het volgende:
Ah, dank
[edit] Uhm, volgens mij had ik deze al gelezen. Er staat niets over de connectie pest/AIDS


logisch nadenken;


overbevolking....epidemie...natuurlijk evenwicht...
simpel toch?


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


slome
Usericon van slome
Posted 10-04-2005 5:18 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

Ik doelde meer op connectie AIDS/pest, en wat er in je lichaam gebeurt als je een van de twee oploopt. Ik ben erg benieuwd of Yersinia pestis net als HIV ook daadwerkelijk de T-cellen aanvalt.


invictis
Usericon van invictis
Posted 10-04-2005 5:21 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 10 april 2005 5:18 schreef slome het volgende:
Ik doelde meer op connectie AIDS/pest, en wat er in je lichaam gebeurt als je een van de twee oploopt. Ik ben erg benieuwd of Yersinia pestis net als HIV ook daadwerkelijk de T-cellen aanvalt.


godsamme vraag je deze (bijna)bioloog nu in het midden van de nacht.
maar in principe mag je daar wel van uit gaan, het gaat toch om een aangepaste mutatie van het aggressieve gen, dus bij voorbaat zeg ik ja
ik ga het voor je uitzoeken als je dat op prijs stelt




Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


invictis
Usericon van invictis
Posted 10-04-2005 5:21 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

maar niet nu


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


slome
Usericon van slome
Posted 10-04-2005 5:23 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

quote:
Op 10 april 2005 5:21 schreef invictis het volgende:
godsamme vraag je deze (bijna)bioloog nu in het midden van de nacht.
maar in principe mag je daar wel van uit gaan, het gaat toch om een aangepaste mutatie van het aggressieve gen, dus bij voorbaat zeg ik ja
ik ga het voor je uitzoeken als je dat op prijs stelt





Graag


Cryptogram
Usericon van Cryptogram
Posted 10-04-2005 14:32 by Cryptogram Wijzig reactieProfiel van CryptogramQuote dit bericht



"And as things fell apart, nobody paid much attention"


DeadBitchFuck
Usericon van DeadBitchFuck
Posted 03-05-2005 14:09 by DeadBitchFuck Wijzig reactieProfiel van DeadBitchFuckQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2002 22:19 schreef attila_de_hun het volgende:
volgens mij gaat het niet helemaal goed met sommige delen op de wereld...


Hehe... no shit, Sherlock!

quote:
...door AIDS.


Hehe... no shit, Sherlock!



edit: ouwe post, maar ik kon het niet laten.

[Dit bericht is gewijzigd door DeadBitchFuck op 03-05-2005 14:10]


Odal
Usericon van Odal
Posted 03-05-2005 14:11 by Odal Wijzig reactieProfiel van OdalQuote dit berichthttp://www.hammerarts.cjb.net

quote:
Op 10 april 2005 14:32 schreef Cryptogram het volgende:
LOL AIDS LOL!

http://80.222.173.66/LOLAIDS/





attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 03-05-2005 14:52 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 3 mei 2005 14:09 schreef DeadBitchFuck het volgende:
Hehe... no shit, Sherlock!



Hehe... no shit, Sherlock!



edit: ouwe post, maar ik kon het niet laten.


heb je hiervoor nu zolang moeten nadenken?

maar inderdaad, het is heel scherp gezien van mij dat het in sommige gebieden van onze wereld "niet zo goed gaat".


slome
Usericon van slome
Posted 03-05-2005 18:45 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

quote:
Op 10 april 2005 5:18 schreef slome het volgende:
Ik doelde meer op connectie AIDS/pest, en wat er in je lichaam gebeurt als je een van de twee oploopt. Ik ben erg benieuwd of Yersinia pestis net als HIV ook daadwerkelijk de T-cellen aanvalt.


Kee, het klopt dus degelijk dat de pest-bacterie het immuunsysteen onderuit schoffelt. Bij deze neem ik mijn sceptische gezeur uit voorgaande posts terug

P.S. Wat is er nu zo ongelooflijk grappig aan die t-shirts? Ik vind ze vrij triest.


Cryptogram
Usericon van Cryptogram
Posted 03-05-2005 22:53 by Cryptogram Wijzig reactieProfiel van CryptogramQuote dit bericht

quote:
Op 3 mei 2005 18:45 schreef slome het volgende:
P.S. Wat is er nu zo ongelooflijk grappig aan die t-shirts? Ik vind ze vrij triest.



oftewel: AIDS is evil en wij moeten al het kwaad bestrijden....

Dit shirt is een grote middelvinger naar de moralistische kijk op AIDS en het gehele verschijnsel van moralisme.



"And as things fell apart, nobody paid much attention"


slome
Usericon van slome
Posted 04-05-2005 7:25 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

Ik doelde meer op de letterlijke opdruk: 'Lol AIDS lol' Ik vind er maar weinig scherpzinnigs aan. Als je dan toch een dergelijk shirt wil maken, kom dan met iets echt grappigs.


Cryptogram
Usericon van Cryptogram
Posted 04-05-2005 11:51 by Cryptogram Wijzig reactieProfiel van CryptogramQuote dit bericht

Hoewel het wel z'n werking zal hebben was een betere tekst inderdaad niet verkeerd geweest...

[Dit bericht is gewijzigd door Cryptogram op 04-05-2005 11:51]


"And as things fell apart, nobody paid much attention"


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 04-05-2005 11:52 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

Wat is er eigenlijk verkeerd met moralisme?


mvg wk10


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 04-05-2005 11:56 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/


dit vind ik wel een redelijk opdruk


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 04-05-2005 12:00 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Geniaal! Maar er surfen hier vast wat nichten die het niet leuk vinden.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 04-05-2005 12:02 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

idd ik heb veel tegenstand gehad toen ik hem aan mensen liet zien


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 04-05-2005 12:08 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

Op m'n 18de vond ik zoiets ook het toppunt van humor.


mvg wk10


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 04-05-2005 12:24 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

quote:
Op 3 mei 2005 22:53 schreef Cryptogram het volgende:
oftewel: AIDS is evil en wij moeten al het kwaad bestrijden....

Dit shirt is een grote middelvinger naar de moralistische kijk op AIDS en het gehele verschijnsel van moralisme.




Kerel, je definieerd nu je eigen moraal.

LOL INTERNET LOL


Suck my piss


CurseOfDeath
Precious Maybe
Usericon van CurseOfDeath
Posted 04-05-2005 13:00 by CurseOfDeath Wijzig reactieProfiel van CurseOfDeathQuote dit berichthttp://photobucket.com/albums/v737/CurseOfDeath/

quote:
Op 4 mei 2005 11:56 schreef ElitE het volgende:

dit vind ik wel een redelijk opdruk

Ja, dat gaat me dan toch heel wat te ver...

[Dit bericht is gewijzigd door CurseOfDeath op 04-05-2005 13:01]


Bloodied by the thorns beside the leaves


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen