IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Kampfar Volgende pagina
Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 01-12-2002 18:29 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

Zojuist maar weer eens een Kampfar cd beluistert, en jawel! Wat een geweldige band!
Ik heb nooit echt iets vergelijkbaars kunnen vinden m.u.v. Mock, maar da's de voorloper van de band.

Wat vinden we ervan? en o ja, bestaat deze geniale band nog?


Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 01-12-2002 18:30 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Kampfar heerscht!!


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 01-12-2002 19:45 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Zoals eerder in het vikingmetal topic al verteld:nee,kampfar bestaat niet meer(helaas).Per Joar alias Dolk zingt tegenwoordig bij de demoband Grusome met o.a.ex-CarpathianFullMoon leden.Ze hebben niet zo heel erg lang geleden een demo getiteld "Pure brutality 2002" uitgebracht.

Helaas weer een goede band naar Valhalla zonder dat we deze band live hebben kunnen aanschouwen


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 01-12-2002 21:49 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ik heb 'Mellom Skogkledde Aaser' en da's idd een ERRRGGG lekkere CD! De MCD 'Norse' heb ik ook gehad maar die vond ik stukken minder.

Hoe is die andere full length? ('Frå Undervedenen' of zoiets?) En er moet ook nog een andere mini zijn met oude nrs., die was ook wel tof geloof ik (zij het met een belabberde geluidskwaliteit).


Legatius
The Crypt has Eyes
Usericon van Legatius
Posted 01-12-2002 22:06 by Legatius Wijzig reactieProfiel van LegatiusQuote dit berichthttp://drink.to/tswaertderduusternesse



Je kan me de bout hachelen!


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 02-12-2002 18:01 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Mock/Tumulus split cd
Mock-Vinterlandet
Kampfar-Kampfar
Kampfar-Mellom skogledde aaser
Kampfar-Norse
Kampfar-Fra underverdene


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 02-12-2002 18:09 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Ik heb de Norse-ep van Dwaallicht gekregen en die klinkt niet verkeerd, maar ik hoor van velen dat dit verre van hun beste werk is. Ik moet dus nog op zoek naar het één en ander, hahaha!


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 02-12-2002 18:10 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

Jongens? Is het een schande als ik hier nog nooit wat van gehoord heb?


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 02-12-2002 18:11 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 2 december 2002 18:10 schreef Inside-Lie het volgende:
Jongens? Is het een schande als ik hier nog nooit wat van gehoord heb?
Ja.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 02-12-2002 18:13 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

quote:
Op 2 december 2002 18:11 schreef Misanthrope het volgende:
Ja.


Was ik al bang voor!!!


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 02-12-2002 18:14 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 2 december 2002 18:13 schreef Inside-Lie het volgende:
Was ik al bang voor!!!
Kijk eens op een bepaalde ftp.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 02-12-2002 18:15 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

quote:
Op 2 december 2002 18:14 schreef Misanthrope het volgende:
Kijk eens op een bepaalde ftp.


Dat kan ik niet, de beheerder van de bepaalde FTP heeft me nooit terug gemeelt!


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 02-12-2002 18:15 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 2 december 2002 18:10 schreef Inside-Lie het volgende:
Jongens? Is het een schande als ik hier nog nooit wat van gehoord heb?

Is zeker een schande,haha.Als je toch tot aanschaf over gaat haal dan de zelfgetitelde mini-cd in huis(eerste nummers onder de naam Kampfar).Deze is het beste wat ze ooit hebben uitgebracht


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 02-12-2002 18:16 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

quote:
Op 2 december 2002 18:15 schreef Hub de Gallier het volgende:
Is zeker een schande,haha.Als je toch tot aanschaf over gaat haal dan de zelfgetitelde mini-cd in huis(eerste nummers onder de naam Kampfar).Deze is het beste wat ze ooit hebben uitgebracht


You are the expert En waar haal ik zoiets?


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 02-12-2002 18:18 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 2 december 2002 18:16 schreef Inside-Lie het volgende:
You are the expert En waar haal ik zoiets?

Het probleem is dat de meeste mailorders deze niet meer hebben maar op metalmarkets is 'ie nog regelmatig te krijgen.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 02-12-2002 18:20 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

quote:
Op 2 december 2002 18:18 schreef Hub de Gallier het volgende:
Het probleem is dat de meeste mailorders deze niet meer hebben maar op metalmarkets is 'ie nog regelmatig te krijgen.


Nou, mocht je hem tegenkomen, laat maar weten en ik betaal je terug!


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 02-12-2002 18:21 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 2 december 2002 18:20 schreef Inside-Lie het volgende:
Nou, mocht je hem tegenkomen, laat maar weten en ik betaal je terug!

OK,ik doe mijn best(kan zijn dat ze deze verkopen op Infernofestival Oslo.Daar hebben ze elk jaar moeilijk te vinden shirts/cd's/LP's te koop).


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 02-12-2002 18:25 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

quote:
Op 2 december 2002 18:21 schreef Hub de Gallier het volgende:
OK,ik doe mijn best(kan zijn dat ze deze verkopen op Infernofestival Oslo.Daar hebben ze elk jaar moeilijk te vinden shirts/cd's/LP's te koop).


Als hij maar niet asociaal duur is! Maarehh... Ik ga mee naar Inferno Festival


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 02-12-2002 18:28 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 2 december 2002 18:25 schreef Inside-Lie het volgende:
Als hij maar niet asociaal duur is! Maarehh... Ik ga mee naar Inferno Festival

Cool,dit jaar Inferno van 17 t/m 19 april 2003.Heuy gaat trouwens ook mee.Afterparty's gegarandeerd


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 02-12-2002 19:21 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

quote:
Op 2 december 2002 18:28 schreef Hub de Gallier het volgende:
Cool,dit jaar Inferno van 17 t/m 19 april 2003.Heuy gaat trouwens ook mee.Afterparty's gegarandeerd


Tof dan!


Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 02-12-2002 21:26 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

De MCD staat nog bij Displeased voor 8 euro.


Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 02-12-2002 21:27 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 2 december 2002 21:26 schreef Gangrad het volgende:
De MCD staat nog bij Displeased voor 8 euro.

Niet duur voor deze klassieker


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 02-12-2002 21:30 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

Nope, zelf vind ik "Mellom Skoglede Aaser" het beste, dat wil zeggen, over de gehele linie. Kijken we naar individuele nummers dan vind ik "Troll" de beste...


Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 02-12-2002 21:33 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Ik vraag me alleen af wat didgeredoo's te maken hebben met vikingen(luister maar naar "Fra underverdene").


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 02-12-2002 21:34 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

Nooit een viking met aboriginal-corpsepaint gezien??


Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 02-12-2002 21:37 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 2 december 2002 21:34 schreef Gangrad het volgende:
Nooit een viking met aboriginal-corpsepaint gezien??

Gelukkig niet Ook nog nooit een viking en eigenlijk ook geen aboriginal.Misschien heb ik hiervoor nog te weinig gedronken


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen