IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Kampfar Vorige pagina | Volgende pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-04-2006 18:50 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

nieuwe nummers klonken live erg aanslaand


signature


Argh
Usericon van Argh
Posted 20-04-2006 19:11 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

heb em nu een weekje op mp3 klinkt weer erg goed, typisch kampfar alleen wat langer gerekte en wat monotonere riffs lijkt het wel... wat het geheel wat meer meeslepender maakt!

volgende week vrijdag even aanschouwen in de vera

[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 20-04-2006 19:13]


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 20-04-2006 19:13 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 20 april 2006 19:11 schreef Argh het volgende:


volgende week vrijdag even aanschouwen in de vera
Zekers!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-04-2006 19:15 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ikke gister

ENDUH


signature


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 21-04-2006 1:26 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Doet die zanger nog steeds zo apart met z'n arm?


Creepmime
Thus spake Zarathustra.
Usericon van Creepmime
Posted 21-04-2006 1:28 by Creepmime Wijzig reactieProfiel van CreepmimeQuote dit bericht

quote:
Op 21 april 2006 1:26 schreef WhiteRider het volgende:
Doet die zanger nog steeds zo apart met z'n arm?
Wat is apart met ze arm?


Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 21-04-2006 1:31 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Nou, het viel me toen ik ze zag op dat hij bij elke gekrijste lettergreep een vage armbeweging maakte.

Dat is eigenlijk ook het enige dat ik me van het optreden herinner.


Legatius
The Crypt has Eyes
Usericon van Legatius
Posted 21-04-2006 14:21 by Legatius Wijzig reactieProfiel van LegatiusQuote dit berichthttp://drink.to/tswaertderduusternesse

quote:
Op 21 april 2006 1:26 schreef WhiteRider het volgende:
Doet die zanger nog steeds zo apart met z'n arm?



een beetje wel ja, maar gelukkig niet meer bij elk nummer


Je kan me de bout hachelen!


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 21-04-2006 17:21 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

De Lee Towers onder de black metal zangers hehehe.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 21-04-2006 18:06 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht



rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 24-04-2006 15:39 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

Kvass is een heerlijke plaat!!!

RAVENHEART!!!!!

heerlijk om mee door het bos hard te lopen, je gaat als een dolle te keer!



I Find That I Am Not There...


NecroNoud
Usericon van NecroNoud
Posted 24-04-2006 15:58 by NecroNoud Wijzig reactieProfiel van NecroNoudQuote dit berichthttp://www.discogs.com/user/noud85/collection

Kvass, is dat de nieuwe cd ofzo?


don't mistake lack of talent for genius


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 24-04-2006 16:18 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Yep

Vrijdag dus ff naar Vera. Heb er wel zin in!
Nemen ze hun didgeridoo ook mee trouwens


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 24-04-2006 17:35 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2006 16:18 schreef NecRobert het volgende:
Yep

Vrijdag dus ff naar Vera. Heb er wel zin in!
Nemen ze hun didgeridoo ook mee trouwens

Vorig jaar niet.


NecroNoud
Usericon van NecroNoud
Posted 25-04-2006 10:15 by NecroNoud Wijzig reactieProfiel van NecroNoudQuote dit berichthttp://www.discogs.com/user/noud85/collection

Het nieuwe album is dus al uit?
Maar eens bestellen dan.


don't mistake lack of talent for genius


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 25-04-2006 11:45 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

Hier idem,


Against God and Government


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 16-05-2006 21:19 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Vandaag de promo en de reguliere CD ontvangen. Erg lekker plaatje, wederom typisch Kampfar


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 31-05-2006 20:09 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

hm Kvass valt me een beetje tegen eigenlijk. Nummers als Lyktemenn en Ravenheart zijn erg lekker, maar veel nummers zijn toch net te saai in vergelijking met eerder materiaal. Ik mis toch wel een beetje de folk-invloeden, die nu veel minder aanwezig zijn. Ook duren sommige nummers wat te lang vind ik.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 31-05-2006 20:16 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Luister 'em maar eens wat vaker en dan veel achter elkaar. Ik dacht in eerste instantie hetzelfde als jou maar ik vind 'em toch wel erg lekker nu
De folk invloeden zijn tegenwoordig iets subtieler verpakt

[Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 31-05-2006 20:17]


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 31-05-2006 20:21 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Ja, ik ga 'm zeker vaker luisteren, maar ik kan me niet voorstellen dat ik 'm even goed ga vinden als Mellom Skogkledde Aaser of Fra Underverdenen. Knallers als Troll, Dod og Trolldom of Valgalderkvad worden zeker niet overtroffen.

En oh ja, ik mis die dragende bas die op eerdere albums zo heerschend naar voren kwam.

Maar ok...ik zet 'm binnenkort weer 's op

[Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 31-05-2006 20:22]


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 31-05-2006 20:21 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Ik vind 'em nu gaver dan "Fra underverdenen"


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 14-06-2006 10:19 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

De nieuwe is toch een stuk minder dan Fra of Mellom. De songs zijn een stuk minder pakkend en geïnspireerd. Maar kom, ben al blij dat er nieuw album is


'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'


Vampire John
alias Lord Neithan
Usericon van Vampire John
Posted 20-07-2008 14:46 by Vampire John Wijzig reactieProfiel van Vampire JohnQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl; http://www.myspace.com/neithan_666; www.dynamo666.nl

En nu staan er op de MySpace site twee nieuwe nummers van "Heimgang" welke na de zomer uitkomt, zie http://www.myspace.com/norsepagans; de nieuwe nummers zijn 'Inferno en 'Vettekult' (nee, die titel heb ik niet zelf bedacht)...


Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis...


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 21-07-2008 1:57 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Fijne band


Faustian Spirit of the Earth


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 10-08-2008 13:16 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

De nieuwe plaat is weer erg gaaf geworden. Ligt geheel in het verlengde van "Kvass" en dus helemaal goed


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen