|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Mooi zo ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Aha, die moet ik binnenkort dan ook maar eens gaan halen Faustian Spirit of the Earth |
|
Het is een superplaat geworden; net iets duisterder als een "Kuass"... Het wordt een Noorse top 5 dit jaar bij mij als het zo doorgaat (met Enslaved en Satyricon die nog uit moeten komen)! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: Gaaf nieuws, Heimgang beviel me uitstekend Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: + 1: het was en is mijn favoriete album van 2008! Ik ben heel benieuwd hoe de nieuwe plaat zal klinken. Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
In ieder geval anders dan de voorgangers Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Dat had ik inderdaad al van Ask begrepen... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: Faustian Spirit of the Earth |
|
Hele dikkie TOPPIE! I was ancient when your ancestors were naught but protoplasmic slime!!! |
|
Ik lees zojuist op facebook dat gitarist Thomas met de band stopt: verdomme... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Godmiljaar!!!!!!!!!!!!!! Edit: Facebook bericht net gelezen. Thomas stapt op, maar de band gaat door... Oef... [Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 08-12-2010 7:57] When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Een groot gemis bij Kampfar omdat Thomas toch die kenmerkende gitaarlijnen schreef die de band zo uniek maakte. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Tsja, dan is dit het einde van Kampfar. Thomas wás namelijk Kampfar... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Pfff niet zo dramatisch zeg. Ze zullen sowieso eerst nog wel een paar jaar mee gaan aangezien de opnames van de nieuwe cd net klaar zijn, en hij daar wel nog volledig aan mee heeft gewerkt. En ik gok dat de rest genoeg van hem heeft geleerd om in dezelfde lijn door te kunnen blijven gaan in al die jaren dat ze al samen zijn. Eerst maar eens afwachten. Maar ja toch wel balen natuurlijk. Kampfar staat al een paar jaar in mijn top 3 bands, dus bummer dat ie eruit stapt. |
|
Nou wat mij betreft is dat wel dramatisch ja. Zoals Hub al aangeeft was hij de man van de briljante riffs en dat maakte Kampfar nou juist zo bijzonder. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ja dat is wel zo, maar je weet niet wat de band zonder hem gaat doen natuurlijk. Maar ja, zoals ik al zei, ik vind het zelf ook kloten, maar wie weet blijft de band wel gewoon net zo geniaal als dat ze nu zijn |
|
Dit is puur speculatie, maar de reden dat Thomas eruit stapt is niet echt gegeven. Nu weten enkelen van ons hier dat Thomas de "Bergkamp" van de metal scene is; anders gezegd, hij is niet zo dol op vliegen (zijn er meer), en als je als band doorbreekt is dat vliegen juist onvermijdbaar. Wellicht dat hij als componist in Noorwegen achter de schermen actief blijft, ze blijven vrienden immers. Maar nogmaals, dit is pure speculatie en de andere muzikanten zijn ook allen enorm getalenteerd, dus ik hou voorlopig dik vet vertrouwen in Kampfar! @ Ingrid: ik denk niet dat de heren van Kampfar de instelling hebben om op basis van alleen het "oude" materiaal door te gaan maar dat ze ook artistieke ambitities en eisen hebben... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Ik ben er van overtuigd dat Kampfar gewoon doorgaat en dat ze kwaliteit blijven leveren, er zijn tenslotte nog 3 getalenteerde muzikanten binnen de band. Het is een groot gemis dat Thomas weg gaat maar het zal, in mijn ogen, niet het einde van Kampfar betekenen. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Ja dat |
|
Ik vind het jammer dat ie weg is, maar ik ga er me er niet druk over maken. Ik zie wel wat de toekomst brengt. Is het goed, dan is het goed. En anders valt het maar tegen. Jammer dan. De oude platen blijven goed. Daar zal en kan een eventuele nieuwe plaat niets aan veranderen vind ik. |
|
quote: Faustian Spirit of the Earth |
|
http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=153893 Nieuw nummer Faustian Spirit of the Earth |
|
De vervanger van Thomas is ook bekend (als live-muzikant zijnde): Ole Hartvigsen van Mistur/Emancer Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik neem aan dat Mare nog wel met Thomas is opgenomen? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |