|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Na die Jagermeister zullen ze jou inderdaad weer wakker moeten maken op de plee,haha.Probeer mij trouwens te behoeden dat ik weer ga vliegen.Dat kan ik namelijk toch niet.:Levert alleen maar nare wonden op Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
En hier is de andere topic! |
|
Heb net Mellom Skogledde Aasen binnen gekregen en het klinkt errug lekker |
|
De line up van Kampfar is compleet.Tegenwoordig speelt Jon Bakker de basgitaar en zijn ze klaar voor optredens. Er zijn al enkele aanvragen voor festival optredens maar niks is bevestigd. Verder hebben ze alle rechten van hun oude releases in eigen handen en zullen alle cd's/lp's opnieuw uitgebracht worden. Tevens word er hard gewerkt aan een nieuw studio album Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
whuh? Dacht dat ze niet meer bestonden!? Gaaf nieuws dan! Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
|
|
Zijn er nog bands als Kampfar die zo'n verbondenheid met de natuur in hun muziek verwerken? Lijstjes graag 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
quote: Kan je geen lijstje geven maar Negura Bunget is volgens mij ook zo een band. Hun nieuwe cd is echt ultiem! Volgens mij is Ildjarn ook een natuur freak. Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
quote: Klopt die cd heerscht echt de pannen van het dak. Lekker eigenzinnig ook . Mooi trouwens dat Kampfar gaat optreden, wil ik wel een keer live zien. Nu maar hopen dat de nieuwe cd ook zo gaaf wordt als het vorige werk |
|
quote: Borknagar natuurlijk Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote:Waar is die cd te verkrijgen? Een cd van ashen light is ook geinspireerd op de natuur. |
|
quote: volgens mij gewoon bij displeased, tenminste daar hadden ze hem eerst wel |
|
ARCKANUM natuurlijk fran marder .... .. . Wat voor vlees zit er in die toverrijst? |
|
Bedankt heer Vodalkak. Maareh bij ashen light raad ik aan eerst even het topic door te lezen en de mp3's te controleren. Misschien iets te gelikt voor de heer Wolveken. |
|
Ik ken de genoemde bands meestal wel maar het gaat om iets vrij subtiels. Bij Kampfar voel je instinctmatig aan dat de muziek voorkomt uit de natuur, het was de basisinspiratie en dat hoor je duidelijk in de muziek terug. Ik denk dat ik die Negura Bunget eens ga checken, moet daar nog een promo van liggen hebben. Thx 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
ik haal ff dit topic omhoog, lees net op hun officiele site dat ze met hun nieuwe album bezig zijn en je al een klein stukje kunt downloaden. ohjah ze hebben nu ook een nieuwe drummer+bassist, geen 2 mans bandje meer, 4 dus. Dacht dat ze allang dood waren, maar dusz toch een nieuwe start. |
|
Goed nieuws Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Is ondertussen al weer oud nieuws Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
17112003 We have been in studio trying out some new material! You can download a small sample of ILDVERDEN here!!!Let us know what you think eh!!! das maar 2 weken ofzo, heb het hier nergens geleden, Ben wel benieuwd hoe het gaat klinken. |
|
Ik heb toch een maand of 2 terug al eens hier gepost dat ze nu een viermansformatie zijn en dat ze de studio indoken voor een nieuwe plaat.Ik kan alleen niks meer terugvinden van mijn post. Heb destijds namelijk ook een Kampfar interview per mail verstuurd (nog niet terug) voor Vampire. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Als alles goed gaat spelen ze 3x in NL en 1x in Belgie in februari 2005. |
|
is die Norse cd nog ergens te verkrijgen? signature |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 25-02-2006 13:57] Bruce Banner |
|
De nieuwe hoes: "KVASS" 1. Lyktemenn 2. Til Siste Mann 3. Ravenheart 4. Ildverden 5. Hat Og Avind 6. Gaman Av Drømmer [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 25-02-2006 13:56] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |