|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Graag gedaaan !!! |
|
Ik heb gister ook Pain of Salvation gezien op Dynamo maar ik vond het nou niet echt geweldige muziek. Het klinkt opzich wel goed, goede techniek, goede stem maar het sprak me niet echt aan. Followed the reaper... |
|
Lekkere muziek voor even tussendoor. Het optreden zondag was zeer gaaf. |
|
optreden was idd wel gaaf kende t verder helemaal niet zzz |
|
PoS regeert. Basta. Een van m'n meest favourite bands ooit. Persoonlijk vind ik de eerste 2 albums het sterkst. Inside en Inside Out bezorgen me kippenvel zodra ik de eerste toon hoor. Dat was op Dynamo dus ook het geval. Ook Ashes was weer genieten. Wereldband! |
|
Heb ik weinig aan toe te voegen, Pain Of Salvation is gewoon een geweldige band, dat je er niet van houdt okee, maar spelen en zingen kunnen ze, en besides that zijn ze nog origineel ook, je hoort gelijk dat het POS is als je iets hoort van ze, en dat vind ik er zo geweldig aan. One Hour by the concrete lake vind ik persoonlijk de beste CD, daarna Enthropia en dan de laatste Remedy Lane (persoonlijke smaak). Marcel |
|
Mededeling: Het Pain of salvation concert in Hedon Zwolle gaat volgens label en bandleden gewoon door Wie gaan er allemaal? -XnegativeX -XpositiveX I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ik ga ook nog als ik nog kan reserveren. |
|
uh wanneer? Je moeder. |
|
Zondag 13 oktober. Je moet dus wel snel zijn. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Aanstaande zondag dus al. Drie concerten in 1 weekend! |
|
Relaxte band, doet me denken aan de band Porcupine Tree. |
|
gaat er morgen iemand naar pain of salvation en cirrha niva in de biebob? wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Nope... Maar wie gaan er zondag naar Hedon in Zwolle? -XnegativeX -XpositiveX -McDoom I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ik ga zaterdag in Helmond en ik heb waarschijlijk nog een kaartje over, is er iemand die mischien zin heeft om met mij mee te gaan ???? er is alleen 1 voorwaarde, je mag t kaartje hebben mits jij mij t drinken betaald maar ik drink toch niet veel want ik moet rijden hehehehehe |
|
Ik heb er ontfucking veel zin in. Eindelijk gaat McDoom Pain of Salvation zien. |
|
Ik heb enkel "One hour by the concrete lak" en "The perfect element", maar wat voor een platen zijn dat... Heerlijke klanken! Relaxed en toch een beetje uit je dak gaan. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
oh my god oh my god oh my god oh my god !!!! ZOOOOOO goed gister!! stond erbij en keek er na, hehe, met brok in mn keel en tranen in mn ogen |
|
Evaluatie: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHH WOOOOOOO HOOOOOOOOOO GEWELDIG!!!!!!! PAIN OF SALVATION ARE GOOOOOODZZZZZZZ!!!!! #ahum# Wat zijn die gasten goed zeg! Ik had echt niet verwacht dat ze al die techniek en emotie live nog zo goed konden overbrengen. Ik ken geen enkele band/muzikant die zo technisch is en toch hun instrumenten bespelen met zo veel emotie. Kippenvel!!! Bij de weg: McDoom, ik zal Church of misery wel opsturen. [Dit bericht is gewijzigd door XnegativeX op 14-10-2002 19:40] I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Oh ja, ik dacht ook pas aan die CD toen ik al lang thuis was. Pain of Salvation was erg goed! Gelukkig waren de gitaarlijnen ook goed te horen in tegenstelling tot het gitaargeluid bij Cirrha Niva. Die waren trouwens ook wel goed bezig, maar de zang was af en toe wel NOG valser dan op CD. Heersch! Di gitarist van PoS is trouwens wel een lolbroek zeg! Neg said it right : "Die gitarist trekt nog gekkere koppen dan jij, McDoom." |
|
Oh man wat is deze band toch enorm goed. Ik kan niet wachten tot hun volgende cd op de markt komt. En nu maar hopen dat ik ze weer live mag aanschouwen. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Jaaaaaa! Remedy Lane is een fantastische plaat. Zullen ze dit ooit overtreffen? When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Op dit moment acht ik het bijna onmogelijk. Maar PoS heeft me wel vaker verbaast. Eigenlijk vind ik al hun cd's ijzersterk. Behalve The perfect element I. Die is op de een of andere manier toch niet zo lekker. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
remedy lane overtreffen? doubt it... nou ja, ze kunnen vast wel weer zoiets vedst produceren... hmm, heb er toch al lang niet meer naar geluisterd. binnenkort weer eens doen |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |