|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Een van die samples is erg folky, gaaf |
|
Ik heb vorige week vrijdag nog Remedy Lane gekocht Wel geinig cdtje [Dit bericht is gewijzigd door Pantalaimon op 11-09-2004 13:59] How can I know so many never really knowing anyone? |
|
Daniel: "Yes, I guess we can finally give away for sure that there is in fact a Pain of Salvation DVD on its way. The "BE" DVD will be out hopefully as soon as this December, and will really complete the "BE" world in a very nice way - it will most likely contain a live CD of "BE" as well and a lot more booklet information and pictures, and is thus the ultimate "BE" box together with the studio album, which is being released late September. This is by far the best and most original and brainy stuff that's ever come out of the band. It will be truly painful having to knock it down the ladder with our coming albums... *laughs*" dat wordt dus een dubbele aanschaf van BE |
|
Luister op dit moment naar het nieuwe album "BE" welke ik afgelopen weekend op PPusa heb kunnen bemachtigen, Inside Out America verkocht hem daar -gelukkig- al voor een 'vriendenprijsje' $14 is omgerekend Eur 11,85. Persoonlijk vindt ik het een heerlijk album, totaal niet te vergelijken met alle voorgaande albums. De heren (of eigenlijk Daniel) hebben weer iets compleet anders op plaat uitgebracht. Er zullen velen zijn die er flink aan zullen moeten wennen of het echt niks vinden. Veel teksten/samples, maar op zich niet echt storend, het geheel past behoorlijk goed in het concept van het album. Ook het optreden afgelopen weekend op PP usa was weer eentje om de vingers bij af te likken, rete strak en Daniel heb ik nog nooit zo goed horen zingen. |
|
quote: Hoe snel had je dat binnen? Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
quote: Binnen??? Ik was daar, dus heb 'm daar kunnen kopen en meenemen. btw, alle foto's staan inmiddels online http://www.havermout.cistron.nl/images/PPusa/V/index.htm [Dit bericht is gewijzigd door Havermout op 24-09-2004 9:43] |
|
Nog maar 3 dagen. Dee eerste recenties (van de Aardschak en Progwereld) zijn in iedergeval al behoorlijk positief. Wel jammer dat er door alle literaire verwijzingen en extra info geen plek meer was voor songteksten in het boekje. En die heb je denk ik wel nodig voor een dergelijk conceptalbum |
|
Ik krijg 'Be' al dagen niet uit mijn CD speler, veel metal is er niet op te vinden. maar wat een SUPER album!! |
|
Ik heb zelden zo'n zouteloze kut-plaat gehoord dit jaar, als dat "Be"-gedrocht. |
|
ja tis er wel eentje van: óf je vind hem geweldig, óf geweldig kut [Dit bericht is gewijzigd door Wicked Mystic op 26-09-2004 23:17] |
|
ge-wel-dig "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Dat bedoel ik |
|
PoS gaat pas in November allemaal extra filosofische info en verwijzingen online zetten op www.painofsalvation.com/be hou dat iig in de gaten, het concept is echt heel goed uitgewerkt |
|
Morgen komt BE hopelijk binnen, gister geld overgemaakt en bestelt enzo How can I know so many never really knowing anyone? |
|
Gisteren gekocht, vandaag eens goed luisteren. Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
Met elke luisterbeurt vallen er meer puzzelstukjes op hun plek, en onthuld 'BE' meer van zijn ware aard. En dat wordt steeds emotioneler (Nihil Morari, Iter Impius ). Ik ga na een week intensief luisteren geen oordeel vellen en ik vraag em af of ik dat ooit nog wel eens ga doen. Buiten kijf staat dat het muziek van een zéér hoog niveau is. |
|
just fell in love with the album.....DAMNNNN!!!!!!!!!! idd een kwestie van wennen , maar het wordt iedere keer beter.... vind het alleen jammer dat er zo veel sampletjes in zitten wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Hij wordt voor mij per luisterbeurt beter en beter. Bij hun andere platen werd ik meteen gegrepen, maar deze had wat meer tijd nodig. Maar kan hem nu niet meer uit mijn speler halen. Niet echt een typische metalplaat, maar who cares! Wat een klasse en originaliteit! www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: Idd! Het duurt gewoon een tijd voordat je het als één geheel ziet. maar als je dat door hebt, onthult het zijn ware aard |
|
superplaat die inderdaad keer op keer beter wordt. De eerste keer denk je echt van wanneer begint die plaat eens een keer. Gisteren had ik hem echter op de koptelefoon en dan komt de plaat pas echt goed tot zijn recht. Hopelijk komen de mannen snel deze kant op. |
|
Inderdaad, even de tijd nemen om goed te beluisteren, maar 'Be' is natuurlijk weer aan waar meesterwerk. Ik had hetzelfde trouwens ook met Remedy Lane. Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
Door Remedy lane ben ik van PoS gaan houden, en het duurde best lang voordat ik die plaat door kreeg. Daarna The Perfect Element aangeschaft en die blies me na een luisterbeurt finaal van mn kruk. Dar ervoer ik niet met BE... maar het niveau is echt even hoog! |
|
And so, there is finally a time of release set for the long awaited "BE" DVD. In the first days of April it will be available; just before the planned European tour. The DVD consists of the Original Stage Production, which was filmed during one of the last performances. It was performed on a specially built stage, just for this occasion, and was quite impressive. People came from all corners of the world to see this unique show, and since it will never again be performed like this, the DVD offers the possibility to get at least a hint of how it was for all of those who never had a chance to see it. In addition to the show there is a pile of extra material like commentary tracks, slideshows, a bunch of Messages to God (in addition to the ones in Vocari Dei) never heard before, and quite a lot of hidden features and Easter Eggs. Simply a Must-Have. [Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 21-01-2005 18:01] |
|
Oeh, hebbuh ! Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |