|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
uiteraard! En ze gaan in april/mei weer touren |
|
quote: same here (vette nick ) |
|
ey, 3x raden wie er in april optreed in Nederland freedom is a state of mind |
|
Pain of Salvation will finally go on a headline tour. As far as anybody knows at this point, the tour is planned to happen between mid April and early May. Being a European tour, it will stop by all "The Most Typical European Tour Countries" as Daniel puts it. Poland and Hungary are on top of the band's "Wanted" list since they have never played headline shows there. Keep your fingers crossed and check out the Tour section every once in a while. |
|
quote: Porcupine tree , 11 april 013 |
|
Ik heb net de DVD binnen gekregen en gekeken... ik heb geen woorden voor hetgeen ik heb gezien. Fantastisch... nee. Geniaal? Ook niet. Het is zoveel meer. Veel meer. Ik ben letterlijk met stomheid geslagen. En ik ben deze keer niet over-enthousiast bezig. |
|
hmmm... toch maar aan gaan schaffen dan.... I Find That I Am Not There... |
|
quote:Ik heb 'm al in huis maar ik ben er nog niet eens aan toe gekomen om 'm te gaan kijken Ik ga het zo snel mogelijk doen! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Pain Of Salvation vooruit gegaan in de afgelopen jaren? In het voorprogramma van Deram Theater vond ik ze niet zo geweldig... "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Yes, morgenavond. Heb er echt zin in, en is Dark Suns nou voorprogramma? Dat zou helemaal top zijn nml. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Pain of salvation is altijd al geweldig geweest. Hun debuut Enthropia is om je vingers bij af te likken. Nou moet ik wel zeggen dat ik ze 2x live heb gezien waarvan 1x in het voorprogramma van Arena. Die keer hadden ze een heel slecht geluid en kwamen ze totaal niet uit de verf. Misschien dat dat het probleem is geweest. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
moet morgen licht doen voor magnum, dus PoS gaat niet door... en vrijdag ook niet want dan is brainstorm in de biebob... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Klopt, Dark Suns is het voorprogramma. PoS zal waarschijnlijk niet heel BE spelen hoorde ik, dit in verband met te hoge kosten of iets dergelijks.. Ik ga vrijdag in Helmond, heb er zin in! |
|
Van mij hoeven ze "BE" ook niet helemaal te spelen, ik heb liever een set met oudere en nieuwe nummers... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
BE is een lekker album maar van mij mogen ze het op hun volgende albums wel weer gewoon mij hun oude vertrouwde stijl houden. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Yep, en een vervolg op "The Perfect Element" zou helemaal te gek zijn! (met name muzikaal) "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Hmm, The Perfect element vind ik eigenlijk hun enige zwakke album. Mijn favorieten blijven toch Enthropia, One hour by the concrete lake en (met stip op 1) Remedy lane. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Kan ik me wel in vinden, maar zoals die drummer los gaat op TPE is echt fenomenaal! (dus eigenlijk ga ik meer voor 't drumwerk qua TPE) "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Het drumwerk op Remedy lane, en dan vooral op het nummer Fandango, is toch ook fe-no-me-naal?! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ik ben sinds de release bezig met het uitpluizen van het BE concept en het heeft me totaal verslaafd gemaakt. dat is mijn rede om BE boven alles te plaatsen, zelfs boven TPE (mijn andere favo). Niettemin vind ik al hun werk veruit geniaal, en alleen One Hour heeft zijn negatieve kanten wat vaak door de productie komt. Hierdoor komt de zang vaak niet goed uit de verf. (ja ik luister graag naar ubergeproduceerde popmuziek) |
|
Wil er iemand trouwens een gratis kaartje hebben voor hun concert in Plato? Ik haal dat niet en heb een kaartje gehaald voor woensdag. Iemand interesse? Bel me dan op 0624412134 want ik heb thuis geen internet |
|
quote: Wat moet ik me hierbij voorstellen? Heb je de teksten gelezen? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Het gaat natuurlijk niet alleen om de teksten. Daniel heeft meer dan 6 jaar aan dit concept gewerkt en heeft daarvoor tientallen boeken gelezen. Op hun webstek vind je er een aantal daarvan en met dat lijstje ben je al een paar maanden zoet. Als ik tijd heb deze zomer, ga ik mij er ook 's aanzetten. Voorlopig doe ik 't met de (toch weer prachtige) DVD met 'The Orchestra of Eternity'. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |