|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Zonde prima drummer |
|
Zo, die zijn door het faillissement van SPV van de ProgNation tour geflikkerd: http://www.dreamtheater.net/news_dreamtheater.php#pnlineup Who's next? 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
Da's oud nieuws hoor Wel leuk om te lezen hoe sommige patriotistische amerikanen als reactie dan weer moeten benadrukken dat ze het niet erg vinden dat Daniel Gildenlow hun lang niet bezoekt. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
(hier ging duidelijk iets mis.. flood protection? ) [Dit bericht is gewijzigd door Daops op 30-06-2009 12:38] www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
(en weer..) www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote:Absoluut, en een hoop mannelijke NAC-supporters ook wel denk ik Anyway, betrap mezelf erop dat ik eigenlijk een beetje uitgekeken ben op POS. Althans de nieuwere platen. Vond het Symforce optreden vorig jaar nogal tegenvallen, met name de nieuwe drummer. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote:Die staan inderdaad bekend om hun uitstekende muzieksmaak Maar om daar nu vanuit Breda speciaal voor naar de VS te reizen dat is wat al teveel van het goede. Armenie is al een heel eind, altijd nog aanzienlijk verder dan Groningen, toch? |
|
quote:Ontopic verdorie!! www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Heb die Linoleum-EP nu zeker 10 keer geluisterd en ik weet nog steeds niet wat ervan moet denken. Mss een groeiplaat, maar het kan evengoed mijn eerste PoS-teleurstelling worden. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Pain Of Salvation doet nu ook mee in de voorronder voor Eurovisie met Road Salt signature |
|
Ik vind de EP best wel ok...Nouja, laat ik het zo zeggen: ik vind hun bedoeling wel vet...Hou wel van die 70's sound die ze toch een beetje opzoeken naar mijn idee! Nu nog iets meer uitwerken en over 2 jaar met een sterke plaat komen! Wat je zegt ben je zelf! |
|
Interessant werkje, die nieuwe schijf. Na een paar recensies had ik verwacht dat hij me niet meteen zou pakken, maar ik vind hem eigenlijk wel erg lekker. |
|
Ik heb de lp in bestelling staan, ben erg benieuwd... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Komt er nu nog een perfect element part 2? Only sick music makes money today - Nietsche. |
|
quote:Dat is in 2007 uitgebracht onder de naam Scarsick. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Even wennen die nieuwe, maar wat een heerlijke plaat met een heerlijke sfeer. Het geluid is wat te vlak, maar niet hinderlijk. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
+1 Lekker bij wegdromen. |
|
Heb hem al wel binnen. Moet hem alleen nog luisteren. ben wel benieuwd. |
|
Deze plaat groeit echt per luisterbeurt en begint voor mij echt verslavend te worden. Sinds BE was ik wel een beetje klaar met PoS, maar met deze plaat ben ik weer helemaal om. Weinig reakties verder op Road Salt One hier. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Prima plaat, dapper dat ze weer een andere weg in durven slaan. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Het is weer een fraai album geworden. Was wel even wennen, maar ik raak steeds meer onder de indruk. Bij "Scarsick" was dat precies andersom. |
|
Ik ben er nog niet uit wat ik er van moet vinden. Qua stijl spreken mij albums als Entropia tot en met Perfect Element Part 1 mij toch nog steeds het meest aan. Begrijp me niet verkeerd, de albums daarna zijn ook allemaal prima albums maar toch raken ze mij op één of andere manier net minder. Ik vind ze een vanaf BE beetje last hebben van, wat ik noem, het Marillion Syndroom. Elk album weer duidelijk herkenbaar als PoS maar toch ook elke keer op de proppen komen met een afwijkende sound / stijl. Da's wel iets waar ik doorgaans meer mee heb dan met bands die er mee weg komen om 30 jaar het zelfde trucje te herhalen. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 27-06-2010 11:51] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Is het nummer 'Sisters' trouwens licht geïnspireerd door het nummer 'Nocturne' van 'Secret Garden' of ligt dat aan mij? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |