|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
omdat ze iets te zeiken moeten hebben. |
|
Ik begin zo onderhand echt schijtziek te worden van die KUTislam, wat denken ze nou helemaal dat wij zomaar alles aan de kant schuiven voor een stelletje uitkeringstrekkers? |
|
jezus-godverdomme, kunnen die ******moslims zich dan nooit aanpassen?! [edit] enge ziekte [Dit bericht is gewijzigd door TNightmare op 02-12-2002 21:10] |
|
Omdat ze van Nederland een islamitische staat willen maken. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Debiel gereutel van een stel fatsoensrakkers en overgevoelige Libellezieltjes. Don't blush when I rip you open |
|
quote: Helemaal met je eens ! The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
Vroeger trachtte ik wel eens uit te leggen dat zwarte pieten eigenlijk blanken waren die zwart waren geworden in de schoorsteen. Nu zeg ik gewoon, omdat ik doodziek ben van dat PC gedoe, dat het gewoon slaven zijn van een blanke onderwerper, die voor de rest van hun leven blanke kindertjes moeten vermaken. En wat heeft de islam nu weer tegen sinterklaas (hele diepe zucht) [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 02-12-2002 19:13] |
|
december: koop NIETS maand |
|
PC gedoe ?!? The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: Politiek Correct |
|
quote: politiek correct |
|
hahaha ok dank je The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
Sinterklaas was godverdomme een christen, en christenen dragen over het algemeen geen hoofddoekjes! Wat wordt het volgende, allemaal verplicht moslim worden omdat ze dat gezelliger vinden? |
|
Dat kruis mag idd wel van de mijter af maar die pieten moeten zwart blijven Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
De satanisten in Nederland vinden het niet leuk dat het kruis naar boven toe staat, mag hij nu andersom? |
|
Het is een traditie van ONZE landen, die moeten ze er maar bij pakken (ik vind het wel bagger, zo'n verhaaltje wijsmaken aan je kinderen, ga ik nooit doen) I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Lekker lullig, als kind mis je dan wel een mooie ervaring! Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: Ik kan me hier echt druk om maken, dit is verdomme een eeuwenlange traditie... Waarom moet hier nou altijd over gezeken worden? Owhja: hebben jullie het ook in de gaten dat Sinterklaas ieder jaar meer zwarte pieten achter laat |
|
quote:Nam ie maar weer eens wat mee in de zak naar Spanje. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
[quote]Op 2 december 2002 19:34 schreef Sjaan het volgende: quote]SJAAAAN IK GA JE INHALEN MET MIJN POSTS!! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: hehe, ik heb echt vaak gezien dat zn kruis INDERDAAD op-zn-kop stond! |
|
quote: Ik heb een keer een foto van een Sinterklaas gezien waarbij het kruis wel op de kop stond En laat die Pieten lekker zwart wezen...die Zwarte Pieten kwamen hier geloof ik eerder dan dat de moslims en negers hier waren! |
|
quote: Uh, kan me niet herinneren die uitspraak gedaan te hebben. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
|
|
Guddegut...het moet ook niet belachelijker worden he! Sinterklaas is potverdikkempies al eeuwen (nou ja...) zo, laat die man lekker! En zwarte piet...die was toch zwart door het roet van de schoorsteen ...waarom is dat dan discriminerend? Ik zou willen zeggen tegen alle Sint en Piet haters: emigreer! I spy with my little and verrry evil eye..... |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |