|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Wow. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Ja, Jan kon er wat van, hehe. Oja. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: haha, moet je ze zeggen dat ze net van zulke cultuurdrammers zijn als die gietenneukers, kun je lachen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Ja, vertel mij wat. Schuim op de monden. Wel entertaining, dat wel. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote: Hey, waarom is deze discussie dood? Ik wil ophef. "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Het is zowaar een jaartje betrekkelijk rustig rondom deze zinlose discussie dus zou je hem aub niet opnieuw aan willen wakkeren? Dank, XXL. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
KOZP houdt controles. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
KOKOZP Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Strak plan. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Ja, mooie. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
|
|
Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
|
|
Ik kreeg vanmorgen een boze blik van een wijf door te zeggen dat ik al die witte vegen op het gezicht van Piet maar lelijk vind. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 02-12-2023 16:45] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
|
Witte chocolade is natuurlijk helemaal geen chocolade. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
https://www.dumpert.nl/?selectedId=100078466_e3a4dac9 Staat die brugklasser nou tegen een neger kick out zwarte piet te roepen? Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina |