IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Sinterklaas weer fout Vorige pagina | Volgende pagina
SQT
Usericon van SQT
Posted 23-10-2003 13:56 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

Neen, dan zou er geen enkel pakje meer aankomen.


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 23-10-2003 13:58 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

Ach, ik hou zowiezo niet van die middenstandsfeestjes.
Het is echt puur om de kassa's van de speelgoedwinkels te spekken..Is leuk voor die bijstandsmoeders die in oktober al trillend afwachten hoe dik de speelboom/bartshit catalogus is aangezien zoontje van 8 graag een xbox of whatever willen. En oja diegenen die niet opletten op school, het sinterklaasfeest is pas eind 19e begin 20e eeuw ontstaan.. Waardoor? jawel de middenstand...


Een kleine snol zit zo vol.


campske666
Usericon van campske666
Posted 23-10-2003 13:59 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 23 oktober 2003 13:56 schreef SQT het volgende:
Neen, dan zou er geen enkel pakje meer aankomen.


Kijk, dat is gewoon racistisch, dat kan je niet maken !
Ik zit hier heel politiek correct iedereen tevree te stellen, en help ineens de vreemdelingen integratie en de werkgelegenheid vooruit. En dan kraak jij alles af met zo een racistische opmerking. Foei !
























frankeehm
Sterf af.
Usericon van frankeehm
Posted 23-10-2003 14:03 by frankeehm Wijzig reactieProfiel van frankeehmQuote dit bericht

Gastarbeiders moeten niet zeuren. Ze moeten blij zijn dat ze hier mogen logeren.

Sint heerst, op 5 december. Daar kan geen suikerfeest tegenop.


rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrotzooi


campske666
Usericon van campske666
Posted 23-10-2003 14:06 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 23 oktober 2003 14:03 schreef frankeehm het volgende:
Gastarbeiders moeten niet zeuren. Ze moeten blij zijn dat ze hier mogen logeren.




Idd, aanpassen of opkrassen !!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 23-10-2003 14:09 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 23 oktober 2003 13:58 schreef SkinPeeleR het volgende:
Ach, ik hou zowiezo niet van die middenstandsfeestjes.
Het is echt puur om de kassa's van de speelgoedwinkels te spekken..Is leuk voor die bijstandsmoeders die in oktober al trillend afwachten hoe dik de speelboom/bartshit catalogus is aangezien zoontje van 8 graag een xbox of whatever willen.



Oh ja, dus omdat er mensen zijn die iets niet kunnen betalen dan moeten mensen die het wel kunnen er van afzien?

quote:

En oja diegenen die niet opletten op school, het sinterklaasfeest is pas eind 19e begin 20e eeuw ontstaan.. Waardoor? jawel de middenstand...


In andere landen die ook sinterklaas vieren (want het is echt niet enkel een Nederlands feestje) wordt het al veel langer dan 100 jaar gevierd.



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 23-10-2003 14:10 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

Kerst is nog erger eigenlijk, een heidens germaans feest, overgenomen door de gristenen om JC's verjaardag te vieren.
En wist je wel dat de kerstman die iedereen kent ook nog is ontstaan door de kerstman die in 1937 is getekend voor de reclamecampagne van coca cola?? ja inderdaad die vetklep met zijn knipoog..


EN DAN AL DIE KUT!!!!SISSI FILMS AAAAAARGH!!
Kerst en eenzaam? wie mij dat kan garanderen met een krat bier, 5 gram wiet en 12 dvd's bezorgd mij pas een goeie kerst..


Een kleine snol zit zo vol.


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 23-10-2003 14:13 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

tel eens na eind 19e eeuw is meer dan 100 jaar terug en noem eens een paar landen waar ook sinterklaas wordt geviert?? ben zeer benieuwd.

Is waarschijnlijk net zo'n geschiedenisvervalsing als de kilt want die bestaat pas 230-250 jaar en geen dag langer.. Bravehart is net zo waarheidsgetrouw als balkenende in een bordeel


Een kleine snol zit zo vol.


campske666
Usericon van campske666
Posted 23-10-2003 14:17 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 23 oktober 2003 14:10 schreef SkinPeeleR het volgende:
Kerst is nog erger eigenlijk, een heidens germaans feest, overgenomen door de gristenen om JC's verjaardag te vieren.
En wist je wel dat de kerstman die iedereen kent ook nog is ontstaan door de kerstman die in 1937 is getekend voor de reclamecampagne van coca cola?? ja inderdaad die vetklep met zijn knipoog..



De kerstman met z'n rooie pakeje is idd van cola reclame. Maar het principe dat een oude man met een baard door de lucht rijdt tijdens joel-tijd (kerst-periode) en dat er dan een boom wordt binnengehaald en versierd zijn nog heidense tradities. Behalve dan dat de oude man niet de kerstman was, maar Odin.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 23-10-2003 14:23 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 23 oktober 2003 14:13 schreef SkinPeeleR het volgende:
tel eens na eind 19e eeuw is meer dan 100 jaar terug en noem eens een paar landen waar ook sinterklaas wordt geviert?? ben zeer benieuwd.



Polen


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 23-10-2003 14:30 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

Polen? das 1, je zei landen...
En toch is sinterklaas zoals wij hem kennen in doen,laten en het feest op zich nauwelijks ouder dan 100 jaar dus geen eeuwenoud feest.. De kerel is eeuwen dood..
En ik zei niet dat omdat er bijstandsmoeders zijn dat sinterklaas afgeschaft moet worden..
Komop zeg, tijdens de kerstmaaltijd denk ik altijd even aan de derde wereld onder het motto, jullie hebben geen vreten omdat dat hier op tafel ligt, dan vreet ik wel een dubbele portie..Heb je tenminste een echt goeie reden om eens stevig de pot vol te schijten..


Een kleine snol zit zo vol.


campske666
Usericon van campske666
Posted 23-10-2003 14:44 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 23 oktober 2003 14:30 schreef SkinPeeleR het volgende:
jullie hebben geen vreten omdat dat hier op tafel ligt


bullshit !!


Sigrun
Valkyrian Dance of War
Usericon van Sigrun
Posted 23-10-2003 14:55 by Sigrun Wijzig reactieProfiel van SigrunQuote dit bericht

quote:
Op 23 oktober 2003 14:17 schreef campske666 het volgende:
De kerstman met z'n rooie pakeje is idd van cola reclame. Maar het principe dat een oude man met een baard door de lucht rijdt tijdens joel-tijd (kerst-periode) en dat er dan een boom wordt binnengehaald en versierd zijn nog heidense tradities. Behalve dan dat de oude man niet de kerstman was, maar Odin.


Klopt. De twaalf dagen van de advent (zo heet dat toch, de dagen voor kerst? Ben niet goed thuis in gristelijke tradities) is afgeleid van de twaalf dagen van Joel. De denneboom is van oudsher een vruchtbaarheidssymbool, vanwege het feit dat de boom groen blijft in de winter. De heidense germanen hingen fruit en noten in de boom, ook vruchtbaarheidssymbolen, als offers voor de terugkeer van de zon.


Slava! Slava! Heil! Heil! Heil!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 23-10-2003 15:10 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 23 oktober 2003 14:55 schreef Sigrun het volgende:
Klopt. De twaalf dagen van de advent (zo heet dat toch, de dagen voor kerst? Ben niet goed thuis in gristelijke tradities) is afgeleid van de twaalf dagen van Joel.


Advent is geen twaalf dagen. Het duurt tussen de 23 en 28 dagen.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


campske666
Usericon van campske666
Posted 23-10-2003 15:14 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 23 oktober 2003 15:10 schreef Chelman het volgende:
Advent is geen twaalf dagen. Het duurt tussen de 23 en 28 dagen.

Die twaalf dagen zijn id kristelijke vermomming opgepakt in de tijd tussen kerstmis en "drie koningen", wat op 6 januari is als ik me niet vergis.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 23-10-2003 15:18 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 23 oktober 2003 15:14 schreef campske666 het volgende:
Die twaalf dagen zijn id kristelijke vermomming opgepakt in de tijd tussen kerstmis en "drie koningen", wat op 6 januari is als ik me niet vergis.


Dat klopt.

Dat is de periode NA kerst.

Advent is VOOR de kerst en begint tussen 28 november en 3 december afhankelijk van wanneer de zondag valt.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 23-10-2003 15:21 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

elk jaar het zelfde achterlijke gezeik en gezeur...


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


campske666
Usericon van campske666
Posted 23-10-2003 15:23 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 23 oktober 2003 15:21 schreef irritante klootzak het volgende:
elk jaar het zelfde achterlijke gezeik en gezeur...


Achterlijk ? hoezo ?


Sigrun
Valkyrian Dance of War
Usericon van Sigrun
Posted 23-10-2003 15:51 by Sigrun Wijzig reactieProfiel van SigrunQuote dit bericht

quote:
Op 23 oktober 2003 15:10 schreef Chelman het volgende:
Advent is geen twaalf dagen. Het duurt tussen de 23 en 28 dagen.


Zoals ik al zei: geen verstand van dergelijke zaken. Kan me nog wel herinneren dat we in het verleden op school in de zoveel dagen voor kerst iedere dag een kaars aanstaken (katholieke school, geweldig), maar het fijne weet ik er ook niet meer van.


Slava! Slava! Heil! Heil! Heil!


campske666
Usericon van campske666
Posted 23-10-2003 15:52 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 23 oktober 2003 15:51 schreef Sigrun het volgende:
Zoals ik al zei: geen verstand van dergelijke zaken. Kan me nog wel herinneren dat we in het verleden op school in de zoveel dagen voor kerst iedere dag een kaars aanstaken (katholieke school, geweldig), maar het fijne weet ik er ook niet meer van.


Waarschijnlijk omdat die katholieke kloot van een leraar aandelen had in de plaatselijke kaarsen fabriek.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 23-10-2003 15:57 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

De kerstman is afgeleid van Thor met zijn bokkewagen. Sinterklaas is afgeleid van Odin op zijn vliegende ros Sleipnir en de twee raven Hugin en Munin die hem het nieuws uit de werelden brengen, vrij duidelijk dat daar de zwarte pieten van zijn afgeleid.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Sigrun
Valkyrian Dance of War
Usericon van Sigrun
Posted 23-10-2003 16:03 by Sigrun Wijzig reactieProfiel van SigrunQuote dit bericht

quote:
Op 23 oktober 2003 15:52 schreef campske666 het volgende:
Waarschijnlijk omdat die katholieke kloot van een leraar aandelen had in de plaatselijke kaarsen fabriek.


En dan altijd zo'n lulverhaaltje erbij van "laten wij allemaal als kaarsjes zijn en licht en warmte geven...god...blahblah..jezus..blahblah..zzzzzz..."


Slava! Slava! Heil! Heil! Heil!


campske666
Usericon van campske666
Posted 23-10-2003 16:05 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 23 oktober 2003 16:03 schreef Sigrun het volgende:
En dan altijd zo'n lulverhaaltje erbij van "laten wij allemaal als kaarsjes zijn en licht en warmte geven...god...blahblah..jezus..blahblah..zzzzzz..."




GoreGrind
I was born, to murder the world
Usericon van GoreGrind
Posted 23-10-2003 16:13 by GoreGrind Wijzig reactieProfiel van GoreGrindQuote dit berichthttp://www.DevouredFleshRegurgitation6.cjb.net

als ze nu is al die islamieten hier gewoon op laten zoute met dr suikerfeest..


Devoured Flesh Regurgitation demo 03' cd-r uit!! Mail me maar als je interesse hebt


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 23-10-2003 16:19 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht



Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen