|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Neen, dan zou er geen enkel pakje meer aankomen. |
|
quote: Kijk, dat is gewoon racistisch, dat kan je niet maken ! Ik zit hier heel politiek correct iedereen tevree te stellen, en help ineens de vreemdelingen integratie en de werkgelegenheid vooruit. En dan kraak jij alles af met zo een racistische opmerking. Foei ! |
|
Gastarbeiders moeten niet zeuren. Ze moeten blij zijn dat ze hier mogen logeren. Sint heerst, op 5 december. Daar kan geen suikerfeest tegenop. rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrotzooi |
|
quote: Idd, aanpassen of opkrassen !! |
|
quote: Oh ja, dus omdat er mensen zijn die iets niet kunnen betalen dan moeten mensen die het wel kunnen er van afzien? quote: In andere landen die ook sinterklaas vieren (want het is echt niet enkel een Nederlands feestje) wordt het al veel langer dan 100 jaar gevierd. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Kerst is nog erger eigenlijk, een heidens germaans feest, overgenomen door de gristenen om JC's verjaardag te vieren. En wist je wel dat de kerstman die iedereen kent ook nog is ontstaan door de kerstman die in 1937 is getekend voor de reclamecampagne van coca cola?? ja inderdaad die vetklep met zijn knipoog.. EN DAN AL DIE KUT!!!!SISSI FILMS AAAAAARGH!! Kerst en eenzaam? wie mij dat kan garanderen met een krat bier, 5 gram wiet en 12 dvd's bezorgd mij pas een goeie kerst.. Een kleine snol zit zo vol. |
|
tel eens na eind 19e eeuw is meer dan 100 jaar terug en noem eens een paar landen waar ook sinterklaas wordt geviert?? ben zeer benieuwd. Is waarschijnlijk net zo'n geschiedenisvervalsing als de kilt want die bestaat pas 230-250 jaar en geen dag langer.. Bravehart is net zo waarheidsgetrouw als balkenende in een bordeel Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: De kerstman met z'n rooie pakeje is idd van cola reclame. Maar het principe dat een oude man met een baard door de lucht rijdt tijdens joel-tijd (kerst-periode) en dat er dan een boom wordt binnengehaald en versierd zijn nog heidense tradities. Behalve dan dat de oude man niet de kerstman was, maar Odin. |
|
quote: Polen KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Polen? das 1, je zei landen... En toch is sinterklaas zoals wij hem kennen in doen,laten en het feest op zich nauwelijks ouder dan 100 jaar dus geen eeuwenoud feest.. De kerel is eeuwen dood.. En ik zei niet dat omdat er bijstandsmoeders zijn dat sinterklaas afgeschaft moet worden.. Komop zeg, tijdens de kerstmaaltijd denk ik altijd even aan de derde wereld onder het motto, jullie hebben geen vreten omdat dat hier op tafel ligt, dan vreet ik wel een dubbele portie..Heb je tenminste een echt goeie reden om eens stevig de pot vol te schijten.. Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: bullshit !! |
|
quote: Klopt. De twaalf dagen van de advent (zo heet dat toch, de dagen voor kerst? Ben niet goed thuis in gristelijke tradities) is afgeleid van de twaalf dagen van Joel. De denneboom is van oudsher een vruchtbaarheidssymbool, vanwege het feit dat de boom groen blijft in de winter. De heidense germanen hingen fruit en noten in de boom, ook vruchtbaarheidssymbolen, als offers voor de terugkeer van de zon. Slava! Slava! Heil! Heil! Heil! |
|
quote: Advent is geen twaalf dagen. Het duurt tussen de 23 en 28 dagen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Die twaalf dagen zijn id kristelijke vermomming opgepakt in de tijd tussen kerstmis en "drie koningen", wat op 6 januari is als ik me niet vergis. |
|
quote: Dat klopt. Dat is de periode NA kerst. Advent is VOOR de kerst en begint tussen 28 november en 3 december afhankelijk van wanneer de zondag valt. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
elk jaar het zelfde achterlijke gezeik en gezeur... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Achterlijk ? hoezo ? |
|
quote: Zoals ik al zei: geen verstand van dergelijke zaken. Kan me nog wel herinneren dat we in het verleden op school in de zoveel dagen voor kerst iedere dag een kaars aanstaken (katholieke school, geweldig), maar het fijne weet ik er ook niet meer van. Slava! Slava! Heil! Heil! Heil! |
|
quote: Waarschijnlijk omdat die katholieke kloot van een leraar aandelen had in de plaatselijke kaarsen fabriek. |
|
De kerstman is afgeleid van Thor met zijn bokkewagen. Sinterklaas is afgeleid van Odin op zijn vliegende ros Sleipnir en de twee raven Hugin en Munin die hem het nieuws uit de werelden brengen, vrij duidelijk dat daar de zwarte pieten van zijn afgeleid. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: En dan altijd zo'n lulverhaaltje erbij van "laten wij allemaal als kaarsjes zijn en licht en warmte geven...god...blahblah..jezus..blahblah..zzzzzz..." Slava! Slava! Heil! Heil! Heil! |
|
quote: |
|
als ze nu is al die islamieten hier gewoon op laten zoute met dr suikerfeest.. Devoured Flesh Regurgitation demo 03' cd-r uit!! Mail me maar als je interesse hebt |
|
|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |