|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
die sinterklaas hgast vroeger die was idd gewoon tegen slavernij daarom had ie negerslaven gekocht en toen vrijheid geven daarom horen die pieten bij het sinterklaas feest(ja ik heb ooit opgelet op school :p Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
|
quote:Jenje, je snapt het niet. Wij moeten maar integreren in een door hun bedachte maatschappij. Zo niet gaan ze rellen en daar wordt niemand wijzer van. Dompie. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: in duitsland hebben ze dat inderdaad zo, dan is het ook echt sinterklaas: en de schoorsteen veger. maar goed deze discussie alweer........ het is idd te triest voor woorden. [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 02-12-2002 21:48] |
|
Sinterklaas is gvd een kinderfeest! Net alsof kinderen kwaad zien in een zwarte piet. Dat overdreven gedrag van een stel linkse fatsoensrakkers bederft voor veel kinderen een leuk en onschuldig feest. Don't blush when I rip you open |
|
waarom zijn die fatsoen rakkers nu weer links? |
|
Hahahaa...nou dat is vaak wel zo als het over dit soort kwesties gaat. Don't blush when I rip you open |
|
en maar klagen dat ze niet begrepen worden Je moeder. |
|
Dat de dieren bescherming nog niet gaat zeuren over dat paard, das toch zielig om daar op te gaan zitten |
|
en novib gaat zeiken over al die pepernoten op straat, stuur ze dan op naar afrika Je moeder. |
|
Satanklaas "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Die zwarte piet was (bij de echte Sint N.) gewoon een Moor (of aanverwant ras). Nogal logisch dat ze nu zwart zijn En als die moslims het hier dan zo slecht hebben, gaan ze toch weer terug naar hun vakantiehuisje |
|
daar zitten ze al maar waarom is die gigantische typfout in de titel nog niet hersteld? *mods?* hehe Je moeder. |
|
quote:Ik vond het wel wat hebben Ik pas het meteen aan. |
|
[offtopic]wow mijn gezeik helpt [/offtopic] Je moeder. |
|
quote: en het heeft nog schimmel ook |
|
of de ouderenbond, dat die oude man nog over de daken moet |
|
Dadelijk gaat de landelijke dakdekkers vereniging ook nog klagen. "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: weet ik ook niet .omdat bepaalde mensen deze beginnen en voortzetten ,bijvoorbeeld op ZM |
|
Er wordt hier toch niet veel gediscusieerd over dit onderwerp? iedereen is het met elkaar eens heb ik zo het idee. |
|
Sinterklaas is een NEDERLANDSE traditie. Dus als er BUITENLANDERS last van hebben, rotten ze maar op. Niemand dwingt ze mee te doe. We vieren toch ook geen rammedan? Als ze problemen hebben met het kruis op de mijter.. kijk er dan toch lekker niet naar. Als ze 5 dec liever hun eigen feestje vieren, prima. Maar het is toch te belachelijk voor woorden dat het traditionel Sinterklaasfeest jaar op jaar weer dit soort gezeik over zich heen krijgt. Het hoort bij onze Nederlandse cultuur. Niet mee eens.. prima, maar hou je bek en laat de kinderen gewoon genieten !!!!! bla...bla...bla... |
|
quote: ik denk niet dat er veel buitenlanders zijn , die iets tegen Sinterklaas en zwarte Piet hebben . ik denk dat ze wel realiseren dat de 'ondergeschikte rol' een spel is , de meeste zullen niet zover hierover nadenken . zo ondergeschikt vond ik zwarte piet ook niet . bij mij in de kleuterklas waren het hele vlotte juffrouws . [Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 03-12-2002 12:11] |
|
quote: |
|
Godverdomme zeg, dadelijk moet wij Nederlanders nog gaan intergreren in ons eigen land. Laat die moslims op tyfen, en hun (achterlijke) gewoontes maar ergens anders uitoefenen. Ik vind het wel erg min om een kinderfeest te gaan verpesten met deze godvergeten onzin. Dadelijk krijgen de vrouwelijke zwarten pieten nog een hoofdoek op in plaats van een gekleurde muts, en lopen de mannelijke pieten in plaats van een roe met een kalashnikov op de schouders. Immortal Pride |
|
Dat moet je niet te hard zeggen, straks wordt het nog gehoord en gaan er een paar moslims nog serieuse pogingen doen om dat voor elkaar te krijgen. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |