|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
anyone who isn't dead or from another plane of existence would do well to cover their ears, right about now leuke intro , kweet alleen niet waar het vandan komt ken een paar mp3's ervan ,maar het is echt supervet!!! ben wel van plan om em te kopen No meat is sweater |
|
website adres? Mp3's? Dan kunnen we dat eens horen hé Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
www.origin-site.com ik hoorde van iemand op msn dat het uit de film 'the fifth element' komt...kweet het alleen niet zeker [Dit bericht is gewijzigd door Infaustus op 11-07-2002 22:20] No meat is sweater |
|
ah, die heb ik hier liggen, nog nooit bekeken. ff doen dus Origin is echt geweldig ze zijn nu aan het touren met Nile, in de VS, ik weet niet of ze ook met Nile naar Europa komen... ik hoop het! |
|
Oh ja, die lui wil ik al uitchecken sinds het debuut uit is! Ik ken er 1 geweldig nummer van, maar ik kom er maar niet toe zeg. Ik schrijf het nog maar eens op, want het is wel een vette, brute en bovenal eigenzinnige band. |
|
quote: Gooi eens op de server? Ik hoorde over ICQ dat het 'the next level in speeddeath' is door die 'goalkeeper' van een drummer. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik kan niet uppen, dan valt me internet binnen een paar tellen uit. |
|
quote: Komt uit Dogma. |
|
aha, dank u |
|
Graag gedaan |
|
quote: T was toch gefixt? Beetje prutser was die techneut dan! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Origin is de bom, punt uit! De drummer steelt echt de show. Die gast zit echt op een ander niveau te drummen. De enige drummer die ook maar daar in de buurt komt is Dave Witte en de drummer van Commit Suicide. Vooral de roffels met 1 arm zijn buitenaards ziek |
|
Roffels met 1 arm? Wha! Ook maar live gaan zien dan!! |
|
quote: hey, dat is die band waarvan je zei dat ik hem moest leren kennen, alleen kon ik nergens een website of mp3's vinden, maar ik ben nu bijna klaar met downen *edit* mo'kay, ik heb nu wat nummers gedownload en het is gruwelijk oke [Dit bericht is gewijzigd door B6R6A6M op 13-07-2002 0:49] |
|
Tja, dit voegt verder weinig toe, maar het is DE MEEST HEERSENDE BAND OOIT. Nog sneller drummen en het wordt een toon... niet normaal gewoon. Op die nieuwe CD staat trouwens ook een nummer van de eerste, en die is gewoon anderhalf keer zo snel of zo... achterlijk gewoon. The only time a man should wear make up on his face is after he's been embalmed! |
|
|
|
quote: Klopt idd; je hoort duidelijk tijdens die roffels dat hij ook nog op bekkens mept The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
ik heb em!!!!!!!!!! verder geen toevoegende waarde in deze reply No meat is sweater |
|
for the record: quote: |
|
Oud Vuil. |
|
Ik ken overigens ook alleen maar Informis Infinitas Inhumanitas, dus dat maakt mij geen echte metalliefhebber |
|
goeie band, snel en technisch, maar raakt toch net niet het niveau van cryptopsy! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Ik heb 'm op MP3. Het klinkt niet slecht, maar 't neigt bij vlagen iets te veel naar herrie om 't echt goeje muziek te noemen |
|
Hm, ik zal eens navraag doen en lenen. Bedankt veur den tip mijn waarde! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Heej, thnx man voor de quote! Erg jammer trouwens dat het niet mogelijk is vanuit gesloten topics te quoten |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |