IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Origin Volgende pagina
aerodis
Usericon van aerodis
Posted 11-07-2002 20:36 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht


De laatste plaat: Informis Infinitas Inhumanitas is geweldig, liefhebbers van brute death metal, die raping technisch is moeten dit een keer proberen.

Voor den menschen die het al kennen, en de laatste plaat kennen, weet iemand waar de intro van het tweede nummer vandaan komt?



Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 11-07-2002 21:42 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

anyone who isn't dead or from another plane of existence would do well to cover their ears, right about now


leuke intro , kweet alleen niet waar het vandan komt


ken een paar mp3's ervan ,maar het is echt supervet!!! ben wel van plan om em te kopen


No meat is sweater


Mortanius
Dark Lord
Usericon van Mortanius
Posted 11-07-2002 21:54 by Mortanius Wijzig reactieProfiel van MortaniusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/thearchest

website adres?

Mp3's?

Dan kunnen we dat eens horen hé


Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive!


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 11-07-2002 22:20 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

www.origin-site.com



ik hoorde van iemand op msn dat het uit de film 'the fifth element' komt...kweet het alleen niet zeker

[Dit bericht is gewijzigd door Infaustus op 11-07-2002 22:20]


No meat is sweater


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 11-07-2002 23:25 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

ah, die heb ik hier liggen, nog nooit bekeken. ff doen dus

Origin is echt geweldig

ze zijn nu aan het touren met Nile, in de VS, ik weet niet of ze ook met Nile naar Europa komen...
ik hoop het!


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 11-07-2002 23:44 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Oh ja, die lui wil ik al uitchecken sinds het debuut uit is! Ik ken er 1 geweldig nummer van, maar ik kom er maar niet toe zeg. Ik schrijf het nog maar eens op, want het is wel een vette, brute en bovenal eigenzinnige band.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 12-07-2002 15:00 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 11 juli 2002 20:36 schreef aerodis het volgende:

De laatste plaat: Informis Infinitas Inhumanitas is geweldig, liefhebbers van brute death metal, die raping technisch is moeten dit een keer proberen...


Gooi eens op de server? Ik hoorde over ICQ dat het 'the next level in speeddeath' is door die 'goalkeeper' van een drummer.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 12-07-2002 16:44 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Ik kan niet uppen, dan valt me internet binnen een paar tellen uit.


|MoRGaN|
Usericon van |MoRGaN|
Posted 12-07-2002 16:47 by |MoRGaN| Wijzig reactieProfiel van |MoRGaN|Quote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2002 21:42 schreef Infaustus het volgende:
anyone who isn't dead or from another plane of existence would do well to cover their ears, right about now

leuke intro , kweet alleen niet waar het vandan komt

Komt uit Dogma.


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 12-07-2002 16:50 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

aha, dank u


|MoRGaN|
Usericon van |MoRGaN|
Posted 12-07-2002 16:51 by |MoRGaN| Wijzig reactieProfiel van |MoRGaN|Quote dit bericht

Graag gedaan


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 12-07-2002 17:52 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 12 juli 2002 16:44 schreef aerodis het volgende:
Ik kan niet uppen, dan valt me internet binnen een paar tellen uit.


T was toch gefixt? Beetje prutser was die techneut dan!


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


zombie
Usericon van zombie
Posted 12-07-2002 18:28 by zombie Wijzig reactieProfiel van zombieQuote dit bericht

Origin is de bom, punt uit! De drummer steelt echt de show. Die gast zit echt op een ander niveau te drummen. De enige drummer die ook maar daar in de buurt komt is Dave Witte en de drummer van Commit Suicide. Vooral de roffels met 1 arm zijn buitenaards ziek


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 12-07-2002 22:20 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Roffels met 1 arm?
Wha! Ook maar live gaan zien dan!!


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 12-07-2002 23:31 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2002 20:36 schreef aerodis het volgende:

De laatste plaat: Informis Infinitas Inhumanitas is geweldig, liefhebbers van brute death metal, die raping technisch is moeten dit een keer proberen.



hey, dat is die band waarvan je zei dat ik hem moest leren kennen, alleen kon ik nergens een website of mp3's vinden, maar ik ben nu bijna klaar met downen

*edit* mo'kay, ik heb nu wat nummers gedownload en het is gruwelijk oke

[Dit bericht is gewijzigd door B6R6A6M op 13-07-2002 0:49]


GutFuck
Male supremacy
Usericon van GutFuck
Posted 20-07-2002 20:54 by GutFuck Wijzig reactieProfiel van GutFuckQuote dit bericht

Tja, dit voegt verder weinig toe, maar het is DE MEEST HEERSENDE BAND OOIT. Nog sneller drummen en het wordt een toon... niet normaal gewoon. Op die nieuwe CD staat trouwens ook een nummer van de eerste, en die is gewoon anderhalf keer zo snel of zo... achterlijk gewoon.


The only time a man should wear make up on his face is after he's been embalmed!


MJA
Usericon van MJA
Posted 20-07-2002 21:46 by MJA Wijzig reactieProfiel van MJAQuote dit bericht



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 20-07-2002 23:40 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 12 juli 2002 18:28 schreef zombie het volgende:
Origin is de bom, punt uit! De drummer steelt echt de show. Die gast zit echt op een ander niveau te drummen. De enige drummer die ook maar daar in de buurt komt is Dave Witte en de drummer van Commit Suicide. Vooral de roffels met 1 arm zijn buitenaards ziek


Klopt idd; je hoort duidelijk tijdens die roffels dat hij ook nog op bekkens mept


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 28-07-2002 18:55 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

ik heb em!!!!!!!!!!

verder geen toevoegende waarde in deze reply


No meat is sweater


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 31-03-2003 23:05 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

for the record:

quote:
op 31-03-2003 21:09 schreef Snaackmans het volgende:

Ik heb onlangs hun 1e (?) release, dat geen titel heeft, uit een uitverkoopbak gevist. Zag Relapse op de achterkant staan en dacht dat het wel ok zou zijn (met dank aan Shun Sacer, de wandelende metal encyclopedie )



Persoonlijk was ik aangenaam verrast door hun vette mix van technische deathmetal riffs als de oude Deicide, Suffocation, Hate Eternal, gecombineerd met grindcore-achtige drums en een deathgrunt/ grindcore scream.

Van de opvolger Informis Infinitas Inhumanitas ken ik alleen de nummers die op mp3.com staan



Op dit moment schijnen ze bezig te zijn materiaal voor een 3e album te schrijven.

Wie kent deze band?

crappy website: http://www.origin-site.com/



webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 31-03-2003 23:08 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl



Oud Vuil.


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 31-03-2003 23:10 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

Ik ken overigens ook alleen maar Informis Infinitas Inhumanitas, dus dat maakt mij geen echte metalliefhebber


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 31-03-2003 23:13 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

goeie band, snel en technisch, maar raakt toch net niet het niveau van cryptopsy!


"This one is older than shit, heavier than time!"


MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 31-03-2003 23:25 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

Ik heb 'm op MP3. Het klinkt niet slecht, maar 't neigt bij vlagen iets te veel naar herrie om 't echt goeje muziek te noemen


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 31-03-2003 23:38 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Hm, ik zal eens navraag doen en lenen.
Bedankt veur den tip mijn waarde!


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 01-04-2003 0:05 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 31 maart 2003 23:10 schreef Ellesar of Gondor het volgende:
Ik ken overigens ook alleen maar Informis Infinitas Inhumanitas, dus dat maakt mij geen echte metalliefhebber


Heej, thnx man voor de quote!

Erg jammer trouwens dat het niet mogelijk is vanuit gesloten topics te quoten


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen