|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
The Beyond within [Dit bericht is gewijzigd door blastmaster op 27-03-2008 12:08] |
|
quote: Typisch, die vind ik dan weer niet zo boeiend. |
|
Wat een heerschschijf, die nieuwe! |
|
De tering, Antithesis blijft met de luisterbeurt groeien; wát een cd ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Inderdaad, ik draai hem ook regelmatig! Echte groei plaat, net als de laatste Hate Eternal. |
|
ghehe, de geluidsman denk dat er wat mis is met de triggers.... http://nl.youtube.com/watch?v=R2JFVvzZJnc Ik wil terug Godsallemachtig, wat was dat vét ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Die is goed! |
|
Huh? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: haha, even serieus die bassist ook. Die gasten zijn niet normaal. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Die nieuwe clip van ze is erg goed gedaan ook. Je ziet ze gewoon spelen, maar op de manier hoe het ge-edit is blijft het interessant. http://www.youtube.com/watch?v=MIMW0aHN0ks |
|
Mijn interesse in Origin is aardig opgewekt, welke albums zijn aan te raden? |
|
De twee cd's waar John Longstreth op drumt zijn veruit de beste. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
Welke zijn dat dan? |
|
Informis Infinitas Inhumanitas Antithesis Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
Dank je wel. |
|
quote: clipje kende ik nog niet./ Deze band mag zn zanger wel weg laten. Gewoon zonder ... Suck my piss |
|
Ik denk dat als je deze mannen een keer live aan het werk hebt gezien, het in verhouding alleen maar tegen kan vallen op de plaat. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Live zijn ze zeer indrukwekkend inderdaad, maar ik vind de cd's toch ook behoorlijk overdonderend. Ik vind het erg knap dat ze het live zo goed waar kunnen maken, terwijl andere over-the-top death-metal bands (zoals Nile of Hate Eternal) dan vaak tegenvallen.. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
Wat een geweldenaren, met name de drummer. |
|
quote: Daartussen heb je Echoes Of Decimation, die mag er ook zeker wel zijn. Die vind ik beter te pruimen als Informis Infinitas Inhumanitas. Nietzo chaotisch zegmaar, maar meer gedoseerd. |
|
quote: Ja, je omschrijft het heel goed, maar dat chaotische was juist wat me erg aanspreekt in III! En ik ben een enorme fan van het spel van John Longstreth. Zijn vervanger op Echoes of Decimation was wel snel maar heeft verder wat minder indruk op me gemaakt. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
|
|
John Longstreth=GOD ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Ik heb deze band na alle lofuitingen meerder keren geprobeerd aan te horen, maar de muziek pakt me maar niet; wat is de betere instapplaat/instapnummer? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |