|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Gewoon de laatste plaat pakken lijkt me. Heftige shit! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
ik zou gewoon alles luisteren. Suck my piss |
|
Zanger James Lee is weg bij de band, Mica "Maniac" Meneke (The Faceless) is daarvoor in de plaats gekomen. |
|
signature |
|
Jammel |
|
Wat is Antithesis toch een gaaf nummer (en album). |
|
+1 Dit nummer mag er ook zijn: [Dit bericht is gewijzigd door El Chulo op 20-02-2010 22:11] Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
quote: |
|
Vanaf 6:45 tot einde. |
|
quote: III is toch redelijk instapbaar. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
BLIBERDEBLIEPPIEP |
|
HOEHAHAHAHAH signature |
|
quote:Is dit in 2010 nog steeds je mening? Kan natuurlijk. Misschien scheelt het dat ik ze nog niet echt kon maar live zwaar beïndrukt werd en dat ik daarom sindsdien die gestructureerde chaos ook op cd goed kan waarderen.. |
|
|
|
Het originele is er tegenwoordig wel vanaf. |
|
quote: Het ORIGINele? ik ben benieuwd naar die nieuwe release. Hopelijk weten ze er een bepaalde twist aan te geven. Zodat het geen tweede Echoes of Antithesis word. |
|
quote: Ja idd, dat hoop ik ook maar zo te horen aan dat ene nummer niet echt dus. |
|
ik vinnem lekker hoor vrij catchy en toch technisch, nee, heel technisch en toch catchy mét sfeer! Geen Decripit Birth en co dus signature |
|
Klopt. Origin weet tussen al het blast- en gitaarkrioel-geweld er altijd enorm coole songs uit te persen. Dit keer zelfs met een paar uiterst geslaagde groovestukken ertussendoor. Wat een band Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
echt wel, ik hoor bij de nieuwe godverdomme Krisiun!!! signature |
|
Lek. |
|
Harde plaat, die nieuwe! Hectisch, maar toch niet té hectisch, snel, bruut en met momenten heerlijk groovy. Lekker. |
|
Toch maar es proberen dan. Ik vreesde eerst 'n beetje dat ze over hun hoogtepunt heen zouden zijn: het is alweer de vijfde plaat en er zijn genoeg bands die tegen die tijd teleur gaan stellen. Vooral in dit genre. Maar de reacties lijken over het algemeen nog lovend te zijn, dus... |
|
quote: quote: Zowel de laatste Krisiun als de vorige Origin lieten in de bruutheid songs doorschijnen, maar ik vond ze na een tijdje toch behoorlijk saai worden wegens gebrek aan variatie/spanning. Deze nieuwe Origin echter is na een keer luisteren best lekker binnen gekomen! Sound lijkt een stuk beter, compacter, en dat komt het geheel erg ten goede. Songwriting is ook gevarieerder/spannender Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |