IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Origin Vorige pagina | Volgende pagina
NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 18-09-2008 13:19 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Gewoon de laatste plaat pakken lijkt me. Heftige shit!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 18-09-2008 18:34 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

ik zou gewoon alles luisteren.


Suck my piss


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 19-02-2010 19:49 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Zanger James Lee is weg bij de band, Mica "Maniac" Meneke (The Faceless) is daarvoor in de plaats gekomen.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 19-02-2010 19:57 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 20-02-2010 1:27 by Dappere-Speerwerper Wijzig reactieProfiel van Dappere-SpeerwerperQuote dit berichthttp://myspace.com/clemensk

Jammel



Helvete
Usericon van Helvete
Posted 20-02-2010 1:33 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

Bericht van de Myspace:
quote:
Origin announce NEW Vocalist

"I have become death.​.​.​.​.​.​.​.​.​the destroyer of tours, 2010"

Origin and Extreme Management Group, Inc. are proud to announce the first set of dates for Origin's 2010 spring/summer tour campaign. Origin will be visiting Australia and New Zealand for the first time ever and will also be returning to Europe.
We can not wait to return to our European friends and fans, and look forward to meeting new people in Australia and New Zealand.

As it's been speculated elsewhere, James Lee is no longer a part or Origin. After 9 plus years with the band, it unfortunately came time for Lee and Origin to part ways.

On these tours, please welcome to the stage Mica (Maniac) Meneke (Sol Asunder, Ontogeny, The Faceless, Legion Victorious) on vocals. We are confident that Origin will raise the bar in 2010. We have a few surprises in store, so get ready.

-Sincerely, Origin and Extreme Management.


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 20-02-2010 19:12 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

Wat is Antithesis toch een gaaf nummer (en album).


El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 20-02-2010 22:11 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

+1
Dit nummer mag er ook zijn:



[Dit bericht is gewijzigd door El Chulo op 20-02-2010 22:11]


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 23-02-2010 1:47 by Dappere-Speerwerper Wijzig reactieProfiel van Dappere-SpeerwerperQuote dit berichthttp://myspace.com/clemensk

quote:
Op 20 februari 2010 22:11 schreef El Chulo het volgende:
+1
Dit nummer mag er ook zijn:







Helvete
Usericon van Helvete
Posted 23-02-2010 1:52 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht



Vanaf 6:45 tot einde.


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 23-02-2010 11:49 by Naturens Galleri Wijzig reactieProfiel van Naturens GalleriQuote dit bericht

quote:
Op 18 september 2008 12:55 schreef Mutilator het volgende:
Ik heb deze band na alle lofuitingen meerder keren geprobeerd aan te horen, maar de muziek pakt me maar niet; wat is de betere instapplaat/instapnummer?

III is toch redelijk instapbaar.


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 08-04-2010 19:36 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

BLIBERDEBLIEPPIEP


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-04-2010 21:48 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

HOEHAHAHAHAH


signature


Myth of Fury
Usericon van Myth of Fury
Posted 09-04-2010 0:12 by Myth of Fury Wijzig reactieProfiel van Myth of FuryQuote dit berichthttp://www.facebook.com/pages/Born-Of-Flames/585496181490059

quote:
Op 18 September 2008 12:55 schreef Mutilator het volgende:
Ik heb deze band na alle loftuitingen meerder keren geprobeerd aan te horen, maar de muziek pakt me maar niet; wat is de betere instapplaat/instapnummer?
Is dit in 2010 nog steeds je mening? Kan natuurlijk. Misschien scheelt het dat ik ze nog niet echt kon maar live zwaar beïndrukt werd en dat ik daarom sindsdien die gestructureerde chaos ook op cd goed kan waarderen..



Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 30-04-2011 13:14 by Dappere-Speerwerper Wijzig reactieProfiel van Dappere-SpeerwerperQuote dit berichthttp://myspace.com/clemensk






Sjon
Usericon van Sjon
Posted 30-04-2011 13:27 by Sjon Wijzig reactieProfiel van SjonQuote dit bericht

Het originele is er tegenwoordig wel vanaf.


Corpsegrind
Usericon van Corpsegrind
Posted 30-04-2011 13:47 by Corpsegrind Wijzig reactieProfiel van CorpsegrindQuote dit berichthttp://www.erebus.nl

quote:
Op 30 april 2011 13:27 schreef Sjon het volgende:
Het originele is er tegenwoordig wel vanaf.



Het ORIGINele? ik ben benieuwd naar die nieuwe release. Hopelijk weten ze er een bepaalde twist aan te geven. Zodat het geen tweede Echoes of Antithesis word.



Sjon
Usericon van Sjon
Posted 30-04-2011 14:31 by Sjon Wijzig reactieProfiel van SjonQuote dit bericht

quote:
Op 30 april 2011 13:47 schreef Corpsegrind het volgende:
Hopelijk weten ze er een bepaalde twist aan te geven. Zodat het geen tweede Echoes of Antithesis word.


Ja idd, dat hoop ik ook maar zo te horen aan dat ene nummer niet echt dus.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 18-05-2011 19:32 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ik vinnem lekker hoor
vrij catchy en toch technisch, nee,
heel technisch en toch catchy
mét sfeer! Geen Decripit Birth en co dus


signature


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 18-05-2011 19:47 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Klopt. Origin weet tussen al het blast- en gitaarkrioel-geweld er altijd enorm coole songs uit te persen. Dit keer zelfs met een paar uiterst geslaagde groovestukken ertussendoor. Wat een band


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 18-05-2011 20:20 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

echt wel, ik hoor bij de nieuwe godverdomme Krisiun!!!


signature


Cainam Ladicius
Usericon van Cainam Ladicius
Posted 06-06-2011 17:56 by Cainam Ladicius Wijzig reactieProfiel van Cainam LadiciusQuote dit bericht

Lek.



BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 13-06-2011 22:35 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Harde plaat, die nieuwe! Hectisch, maar toch niet té hectisch, snel, bruut en met momenten heerlijk groovy. Lekker.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Haeresiarch Sr.
Usericon van Haeresiarch Sr.
Posted 17-06-2011 11:51 by Haeresiarch Sr. Wijzig reactieProfiel van Haeresiarch Sr.Quote dit bericht

Toch maar es proberen dan. Ik vreesde eerst 'n beetje dat ze over hun hoogtepunt heen zouden zijn: het is alweer de vijfde plaat en er zijn genoeg bands die tegen die tijd teleur gaan stellen. Vooral in dit genre. Maar de reacties lijken over het algemeen nog lovend te zijn, dus...


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 17-06-2011 16:55 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 18 mei 2011 19:47 schreef NecRobert het volgende:
Klopt. Origin weet tussen al het blast- en gitaarkrioel-geweld er altijd enorm coole songs uit te persen. Dit keer zelfs met een paar uiterst geslaagde groovestukken ertussendoor. Wat een band

quote:
Op 18 mei 2011 20:20 schreef Hypnos het volgende:
echt wel, ik hoor bij de nieuwe godverdomme Krisiun!!!

Zowel de laatste Krisiun als de vorige Origin lieten in de bruutheid songs doorschijnen, maar ik vond ze na een tijdje toch behoorlijk saai worden wegens gebrek aan variatie/spanning.

Deze nieuwe Origin echter is na een keer luisteren best lekker binnen gekomen! Sound lijkt een stuk beter, compacter, en dat komt het geheel erg ten goede. Songwriting is ook gevarieerder/spannender


I wish I was a butterfly


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen