IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : Septic Flesh / Septicflesh Vorige pagina | Volgende pagina
chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 18-04-2011 21:54 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 18 april 2011 21:37 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Een eventuele tweede had ik anders ook al direct voor je gekocht


Voor jezelf bedoel je?



Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 18-04-2011 21:59 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

We zullen wel eens even zien donderdag


Quis moderabat ipsos moderatores?


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 18-04-2011 22:01 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

Soundtrack is iig bekend



Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 18-04-2011 22:03 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Zeker. Vette CD hoor.


Quis moderabat ipsos moderatores?


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 19-04-2011 20:10 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 18 april 2011 15:00 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Voor 10 euro de ltd. bij de MediaMarkt gekocht, gekkenhuis.


Mazzelaer; Mediamarkt Utrecht had ze niet, ja, de reguliere versie te bestellen voor 14 euro.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 19-04-2011 20:10]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 19-04-2011 20:11 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2011 20:10 schreef Mutilator het volgende:
Mazzelaer; Mediamarkt Utrecht had ze niet, ja, te bestellen voor 14 euro.

Voor de ltd? Valt nog mee, dan.

Wel weird, die prijsverschillen met CD's over verschillende MediaMarkten.


Quis moderabat ipsos moderatores?


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 19-04-2011 20:24 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2011 20:11 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Voor de ltd? Valt nog mee, dan.

Wel weird, die prijsverschillen met CD's over verschillende MediaMarkten.


Tsja, dat heb je met franchise formules.

Overal staat MediaMarkt op de gevel, maar eigenlijk zijn het gewoon allemaal aparte winkels.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 19-04-2011 20:27 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2011 20:24 schreef altx het volgende:
Tsja, dat heb je met franchise formules.

Overal staat MediaMarkt op de gevel, maar eigenlijk zijn het gewoon allemaal aparte winkels.

Ja, is ook weer zo... Maar ze zijn natuurlijk niet 100% los, en zulke grote verschillen zie ik eigenlijk alleen met CD's. Dat valt me toch nog wel op.

En ik verbaas me sowieso over het inkoopbeleid wat betreft metal bij onze MM. Best vaak van dit soort acties dat er opeens een hagelnieuwe metal-CD ver onder de 'advies'prijs ligt. En ook soms behoorlijk obscure dingen, haha!

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 19-04-2011 20:28]


Quis moderabat ipsos moderatores?


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 21-04-2011 19:49 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Vandaag die nieuwe plaat eens voor de helft beluisterd maar poeh, ik werd er niet bepaald blij van. Volgens mij is de tijd dat ik dit soort theatrale bombastische metal leuk vond welhaast definitief achter me.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 22-04-2011 11:30 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

Cd paar keer geluisterd, tot nu toe erg positief over. Ik denk alleen niet dat hij uiteindelijk Communion zal overtreffen, daar is 'ie wellicht net iets te gelikt voor. Een track zoals Persepolis of Lovecraft's Death mis ik bijvoorbeeld wel op The Great Mass. En The Undead keep Dreaming is een verschrikkelijk kut nummer dat ik consequent doorspoel.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-05-2011 22:44 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Hij blijft groeien zeg

waarom duurde het zo lang eer deze band dit niveau bereikt heeft?


signature


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 08-05-2011 22:58 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Ik hoop dat de pre-order eens binnenkomt, dan kan ik ook eens gaan beginnen met luisteren en kijken


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Myth of Fury
Usericon van Myth of Fury
Posted 08-05-2011 23:04 by Myth of Fury Wijzig reactieProfiel van Myth of FuryQuote dit berichthttp://www.facebook.com/pages/Born-Of-Flames/585496181490059

quote:
Op 8 mei 2011 22:44 schreef Hypnos het volgende:
Hij blijft groeien zeg

waarom duurde het zo lang eer deze band dit niveau bereikt heeft?
Mooi om te horen. Want 1e luisterbeurt blies mij absoluut niet omver. Vorige vind ik vooralsnog beter, maar als deze nog groeit kan dat na een paar luisterbeurten nog veranderen



Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 08-05-2011 23:09 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

quote:
Op 8 mei 2011 22:44 schreef Hypnos het volgende:
Hij blijft groeien zeg

waarom duurde het zo lang eer deze band dit niveau bereikt heeft?


Hmm? Heb meer het omgekeerde, vooral omdat de nr's zo catchy zijn (gelijk aanslaan, maar minder repetitie waarde voor mij).


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 08-05-2011 23:46 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Ik vond hem bij de eerste luisterbeurt al geweldig... en dat vind ik nog steeds. Wereldplaat, voor mij in ieder geval stukken beter dan Communion, die al top was.


Faustian Spirit of the Earth


Pem
d'Oh!!
Usericon van Pem
Posted 14-05-2011 1:34 by Pem Wijzig reactieProfiel van PemQuote dit bericht

Bah, veel te gaaf die laatste plaat. Wilde eigenlijk al slapen, maar kan niet stoppen met luisteren


Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties.


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 14-05-2011 12:01 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Ik heb hem gisteren via hoofdtelefoon 3 luisterbeurten na elkaar gegeven...
wat een heerlijke cd!!

na enkele luisterbeurten (via laptop met klein versterkertje) vond ik de cd niet mis, maar kon ik bijvoorbeeld niets met het voorlaatste nummer (Mad Architect). Ondertussen blijft deze in mijn hoofd rondspoken


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 14-05-2011 12:10 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 8 mei 2011 23:09 schreef Gemene Lepel het volgende:
Hmm? Heb meer het omgekeerde, vooral omdat de nr's zo catchy zijn (gelijk aanslaan, maar minder repetitie waarde voor mij).

Ik vind ze juist minder catchy dan het voorgaande album


Quis moderabat ipsos moderatores?


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 14-05-2011 12:53 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

Misschien heb je geen gevoel voor muziek?

Vooral nr's als Therianthrophy, Rising en Oceans of Grey hebben vrij gelikte melodieën die bij mij erg blijven hangen (dat is wat ik in dit geval onder 'catchy' versta).


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 14-05-2011 12:58 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Ja, maar dat had ik bij Communion met meer nummers. Volgens mij zat daar ook meer cleane zang en meer theatraal gebeuren in (wat het voor mij catchy maakt), terwijl deze meer doorraast.


Quis moderabat ipsos moderatores?


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 14-05-2011 23:06 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

Hmja? Al dat orkestrale gebeuren vind ik weer theatraal. Nummers zoals 'We the Gods' en 'Babels Gate' razen lekker door vind ik. Maar natuurlijk heeft communion ook wel een schare 'catchy' nummers, Anubis, Sunlight moonlight, Sangrael, Narcissus. Hmm, misschien heb je wel gelijk. Tot nu toe vind ik Communion echter geslaagder, de tijd zal 't leren.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


meatgrinder
Splattermaniac Gore
Usericon van meatgrinder
Posted 15-05-2011 10:56 by meatgrinder Wijzig reactieProfiel van meatgrinderQuote dit berichthttp://wanderingsoulswebzine.forum2go.nl

quote:
Op 19 april 2011 20:27 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Ja, is ook weer zo... Maar ze zijn natuurlijk niet 100% los, en zulke grote verschillen zie ik eigenlijk alleen met CD's. Dat valt me toch nog wel op.

En ik verbaas me sowieso over het inkoopbeleid wat betreft metal bij onze MM. Best vaak van dit soort acties dat er opeens een hagelnieuwe metal-CD ver onder de 'advies'prijs ligt. En ook soms behoorlijk obscure dingen, haha!


In welke plaats is die MM waar jij het over hebt?


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 15-05-2011 12:30 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2011 23:06 schreef Gemene Lepel het volgende:
Hmja? Al dat orkestrale gebeuren vind ik weer theatraal. Nummers zoals 'We the Gods' en 'Babels Gate' razen lekker door vind ik. Maar natuurlijk heeft communion ook wel een schare 'catchy' nummers, Anubis, Sunlight moonlight, Sangrael, Narcissus. Hmm, misschien heb je wel gelijk. Tot nu toe vind ik Communion echter geslaagder, de tijd zal 't leren.

Inderdaad, theatraal was niet de goede woordkeuze. Bedoelde meer dat Communion meer musical-niveau theatrale stukken had, terwijl bij deze het orkest wel degelijk theatraal wordt neergezet maar vaak een stuk verpletterender en soms gewoon echt ruig/verwrongen.

Uiteindelijk is alleen dat laatst wat telt, natuurlijk, en ik vind vooralsnog Communion ook nog beter. Maar deze heeft wel nog wel wat groeipotentie
quote:
Op 15 mei 2011 10:56 schreef meatgrinder het volgende:
In welke plaats is die MM waar jij het over hebt?

Enschede.

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 15-05-2011 12:30]


Quis moderabat ipsos moderatores?


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 17-05-2011 18:16 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Sweet jesus, vette plaat die nieuwe, die gasten trekken behoorlijk wat registers open dit keer. Aanschaffertje.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 30-05-2011 22:51 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Ook al vind ik in Pyramid god het orkest wat klinken als het themanummer in Requiem for a dream en komt er in Apocalypse nog een afgeleid horrorfilmriedeltje in voor (Rosemary's baby), vind ik dit album een vette trip

Waanzinnig mooi kunstboek ook, maar geen teksten, dus toch maar de reguliere versie erbij halen: waar was deze ook alweer het goedkoopst te halen/bestellen?

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 30-05-2011 23:21]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen