|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
We zullen wel eens even zien donderdag Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Soundtrack is iig bekend |
|
Zeker. Vette CD hoor. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Mazzelaer; Mediamarkt Utrecht had ze niet, ja, de reguliere versie te bestellen voor 14 euro. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 19-04-2011 20:10] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Voor de ltd? Valt nog mee, dan. Wel weird, die prijsverschillen met CD's over verschillende MediaMarkten. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Tsja, dat heb je met franchise formules. Overal staat MediaMarkt op de gevel, maar eigenlijk zijn het gewoon allemaal aparte winkels. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Ja, is ook weer zo... Maar ze zijn natuurlijk niet 100% los, en zulke grote verschillen zie ik eigenlijk alleen met CD's. Dat valt me toch nog wel op. En ik verbaas me sowieso over het inkoopbeleid wat betreft metal bij onze MM. Best vaak van dit soort acties dat er opeens een hagelnieuwe metal-CD ver onder de 'advies'prijs ligt. En ook soms behoorlijk obscure dingen, haha! [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 19-04-2011 20:28] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Vandaag die nieuwe plaat eens voor de helft beluisterd maar poeh, ik werd er niet bepaald blij van. Volgens mij is de tijd dat ik dit soort theatrale bombastische metal leuk vond welhaast definitief achter me. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Cd paar keer geluisterd, tot nu toe erg positief over. Ik denk alleen niet dat hij uiteindelijk Communion zal overtreffen, daar is 'ie wellicht net iets te gelikt voor. Een track zoals Persepolis of Lovecraft's Death mis ik bijvoorbeeld wel op The Great Mass. En The Undead keep Dreaming is een verschrikkelijk kut nummer dat ik consequent doorspoel. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Hij blijft groeien zeg waarom duurde het zo lang eer deze band dit niveau bereikt heeft? signature |
|
Ik hoop dat de pre-order eens binnenkomt, dan kan ik ook eens gaan beginnen met luisteren en kijken The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:Mooi om te horen. Want 1e luisterbeurt blies mij absoluut niet omver. Vorige vind ik vooralsnog beter, maar als deze nog groeit kan dat na een paar luisterbeurten nog veranderen |
|
quote: Hmm? Heb meer het omgekeerde, vooral omdat de nr's zo catchy zijn (gelijk aanslaan, maar minder repetitie waarde voor mij). Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Ik vond hem bij de eerste luisterbeurt al geweldig... en dat vind ik nog steeds. Wereldplaat, voor mij in ieder geval stukken beter dan Communion, die al top was. Faustian Spirit of the Earth |
|
Bah, veel te gaaf die laatste plaat. Wilde eigenlijk al slapen, maar kan niet stoppen met luisteren Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
Ik heb hem gisteren via hoofdtelefoon 3 luisterbeurten na elkaar gegeven... wat een heerlijke cd!! na enkele luisterbeurten (via laptop met klein versterkertje) vond ik de cd niet mis, maar kon ik bijvoorbeeld niets met het voorlaatste nummer (Mad Architect). Ondertussen blijft deze in mijn hoofd rondspoken |
|
quote: Ik vind ze juist minder catchy dan het voorgaande album Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Misschien heb je geen gevoel voor muziek? Vooral nr's als Therianthrophy, Rising en Oceans of Grey hebben vrij gelikte melodieën die bij mij erg blijven hangen (dat is wat ik in dit geval onder 'catchy' versta). Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Ja, maar dat had ik bij Communion met meer nummers. Volgens mij zat daar ook meer cleane zang en meer theatraal gebeuren in (wat het voor mij catchy maakt), terwijl deze meer doorraast. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Hmja? Al dat orkestrale gebeuren vind ik weer theatraal. Nummers zoals 'We the Gods' en 'Babels Gate' razen lekker door vind ik. Maar natuurlijk heeft communion ook wel een schare 'catchy' nummers, Anubis, Sunlight moonlight, Sangrael, Narcissus. Hmm, misschien heb je wel gelijk. Tot nu toe vind ik Communion echter geslaagder, de tijd zal 't leren. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: In welke plaats is die MM waar jij het over hebt? |
|
quote: Inderdaad, theatraal was niet de goede woordkeuze. Bedoelde meer dat Communion meer musical-niveau theatrale stukken had, terwijl bij deze het orkest wel degelijk theatraal wordt neergezet maar vaak een stuk verpletterender en soms gewoon echt ruig/verwrongen. Uiteindelijk is alleen dat laatst wat telt, natuurlijk, en ik vind vooralsnog Communion ook nog beter. Maar deze heeft wel nog wel wat groeipotentie quote: Enschede. [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 15-05-2011 12:30] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Sweet jesus, vette plaat die nieuwe, die gasten trekken behoorlijk wat registers open dit keer. Aanschaffertje. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Ook al vind ik in Pyramid god het orkest wat klinken als het themanummer in Requiem for a dream en komt er in Apocalypse nog een afgeleid horrorfilmriedeltje in voor (Rosemary's baby), vind ik dit album een vette trip Waanzinnig mooi kunstboek ook, maar geen teksten, dus toch maar de reguliere versie erbij halen: waar was deze ook alweer het goedkoopst te halen/bestellen? [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 30-05-2011 23:21] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |