IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : Septic Flesh / Septicflesh Vorige pagina | Volgende pagina
spectre
Usericon van spectre
Posted 10-03-2008 9:33 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Ik heb gemengde gevoelens. Laat ik voorop stellen dat ik Septic Flesh niet tof vind of gevonden heb. Ik zelf heb de cd 'Revolution DNA' en die verzameld enkel stof in de kast.

Nu heb ik die nieuwe 'Communion' helemaal beluisterd en de eerste track is echt anders en ook redelijk gaaf.. Dat doen ze in meerdere nummers zoals 'Persepolis' . Ik durf zelfs te zeggen dat ik dit het meest geslaagde project van metal + koor / klassiek vind wat ik tot nu toe heb mogen horen! Zo staan er nog meer nummers op die echt goed te verteren zijn.

Maar waarom in godsnaam niet alle tracks? Dan was het imo een beestachtig '1 geheel' album geworden!

Waarom staan er ruknummers zoals 'Sunlight Moonlight' op? Ik zou dat mijn ergste vijand nog niet aandoen. Dat zijn nou net de klanken waardoor ik de band vroeger niets vond.. nu hebben ze een nieuwe invalshoek gevonden en dan blijven ze dat doen... Ook totaal niet in het verlengde van het album. Jammer!

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 10-03-2008 9:33]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


istharol
Perished and Forgotten
Usericon van istharol
Posted 10-03-2008 15:33 by istharol Wijzig reactieProfiel van istharolQuote dit bericht

Ik moet hem nog wat vaker luisteren voordat ik een mening ga vormen. Ik vind hem op het eerste gehoor niet zo geslaagd als summerian daemons, wel beter dan revolution DNA. Ik kom er later op terug.
Toevallig vind ik juist de nummers die jij echt geen reet aan vindt, wel erg goed ;P

Edit: Na een paar luisterbeurten kan ik concluderen dat hij geniaal is. Het is typisch Septic Flesh. Verplichte aanschaf voor de liefhebber

[Dit bericht is gewijzigd door istharol op 10-03-2008 23:12]


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 11-03-2008 14:05 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 10 maart 2008 9:33 schreef spectre het volgende:
Ik heb gemengde gevoelens. Laat ik voorop stellen dat ik Septic Flesh niet tof vind of gevonden heb. Ik zelf heb de cd 'Revolution DNA' en die verzameld enkel stof in de kast.
...


Dan heb je net de verkeerde Septic Flesh in de kuip; elk ander album van ze is nl wél goed.
Revolution DNA is uit de periode dat de band was opgesplitst in 2 bands, de andere heette Chaostar; daarna kwamen ze weer bij elkaar.

Ik heb Communion in de bestelling staan; ben benieuwd


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


spectre
Usericon van spectre
Posted 11-03-2008 14:36 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Ik denk dat ik wel weet hoe de rest klinkt hoor, na Communion te hebben gehoord


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 12-03-2008 12:21 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 11 maart 2008 14:36 schreef spectre het volgende:
Ik denk dat ik wel weet hoe de rest klinkt hoor, na Communion te hebben gehoord


Ik heb em nog niet gehoord, maar waarsch weet je igg ong hoe Sumerian deamons klinkt; afgezien van dat dit de eerste keer is dat ze een live orkest gebruiken.

De albums daarvoor klinkt de zanger iig een stuk minder hees met z'n loeigrunt en is de muziek ietwat minder orkestraal met wel een gastzangeres ed..


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


VM Saldiac
lulhannes
Usericon van VM Saldiac
Posted 13-03-2008 21:30 by VM Saldiac Wijzig reactieProfiel van VM SaldiacQuote dit bericht

Geniale band die wederom met een briljant album terugkeert. Eens kijken hoe snel men het interview retourneert.


VM Saldiac
lulhannes
Usericon van VM Saldiac
Posted 18-03-2008 20:18 by VM Saldiac Wijzig reactieProfiel van VM SaldiacQuote dit bericht

Hun nieuwe website is up en running:
http://www.abstrata.net/sfsite/index.html


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 19-03-2008 14:17 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Kaartjes voor Antwerpen zijn iig binnen


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 10-04-2008 20:55 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Leuk album, die nieuwe. Ik vind die cleane vox ook erg cool gedaan (en die grunt blijft sterk).

Maar, ik denk wel dat ik dit album vrij snel ook weer zal vergeten. Dat heb ik meestal met die klassiek/metal-crossovers, klinkt me toch iets teveel als filmmuziek (voor op de achtergrond, dus).


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 23-04-2008 9:41 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Gewoon de instrumentale passages skippen

Vanavond spelen ze in Enschede trouwens, morgen in Haarlem dacht ik.

Wat ik me afvraag; Sotiris heeft altijd lang haar gehad incl snor, maar komt tegenwoordig op alle foto's kaal voor de dag; echter had hij laatst in Cyprus gewoon zijn lange haar én zag ik een pruik backstage op de grond liggen; wat is hier aan de hand?

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 23-04-2008 9:42]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 23-04-2008 9:55 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

hahahaha

een special 'onstage' pruik




In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 23-04-2008 9:59 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Hihi, gejat van Vortex natuurlijk....


spelfout weggehaald...


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 23-04-2008 11:48 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2008 9:41 schreef Mutilator het volgende:
Gewoon de instrumentale passages skippen

Vanavond spelen ze in Enschede trouwens, morgen in Haarlem dacht ik.

Wat ik me afvraag; Sotiris heeft altijd lang haar gehad incl snor, maar komt tegenwoordig op alle foto's kaal voor de dag; echter had hij laatst in Cyprus gewoon zijn lange haar én zag ik een pruik backstage op de grond liggen; wat is hier aan de hand?
Zetten we vrijdag in Leeuwarden de ventilatoren wel ff op "onmeunig hard blazen".


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 27-04-2008 23:40 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 23 april 2008 9:55 schreef Aaaarco het volgende:
hahahaha

een special 'onstage' pruik





Het bleek een sessiegitarist -Lycon- die sprekend lijkt -alleen wat dunner- op de vroegere Sotiris

Sertlist van hun headline show op Cyprus trouwens:



..en een rijtje videos (wapperend haar up front is uiteraard ondergetekende):
http://www.youtube.com/results?search_query=septic+flesh+red&search_type=

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 29-04-2008 3:53]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 29-04-2008 3:52 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Weet iemand toevallig waar je shirts van eerdere albums kan kopen? Ik zoek vooral van Mystic places of dawn, Esoptron en Ophidian wheel.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 29-04-2008 8:17 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Mystic Places een paar maand geleden op eBay zien staan.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-06-2008 0:28 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 10 maart 2008 9:33 schreef spectre het volgende:
Ik heb gemengde gevoelens. Laat ik voorop stellen dat ik Septic Flesh niet tof vind of gevonden heb. Ik zelf heb de cd 'Revolution DNA' en die verzameld enkel stof in de kast.

Nu heb ik die nieuwe 'Communion' helemaal beluisterd en de eerste track is echt anders en ook redelijk gaaf.. Dat doen ze in meerdere nummers zoals 'Persepolis' . Ik durf zelfs te zeggen dat ik dit het meest geslaagde project van metal + koor / klassiek vind wat ik tot nu toe heb mogen horen! Zo staan er nog meer nummers op die echt goed te verteren zijn.

Maar waarom in godsnaam niet alle tracks? Dan was het imo een beestachtig '1 geheel' album geworden!

Waarom staan er ruknummers zoals 'Sunlight Moonlight' op? Ik zou dat mijn ergste vijand nog niet aandoen. Dat zijn nou net de klanken waardoor ik de band vroeger niets vond.. nu hebben ze een nieuwe invalshoek gevonden en dan blijven ze dat doen... Ook totaal niet in het verlengde van het album. Jammer!



hier in hellas gekocht, ze vinden hem te gek en gelijk hebben ze, priiiiiime \\albu;

ko,t weker in de top 20 vqn dit jqqr te stqqn


signature


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 22-06-2008 1:54 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

qwerty?

Overigens een goed album idd, maar sommige nummers hadden er toch beter niet opgestaan.

[Dit bericht is gewijzigd door cataclysm child op 22-06-2008 1:55]


Faustian Spirit of the Earth


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 22-06-2008 5:54 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Septic Flesh is gay.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


RadiumAngel
Usericon van RadiumAngel
Posted 22-06-2008 12:02 by RadiumAngel Wijzig reactieProfiel van RadiumAngelQuote dit bericht

Ik had nog niks van Septic Flesh, maar Communion is verrassend goed.


frontpage
Usericon van frontpage
Posted 20-02-2009 19:57 by frontpage Wijzig reactieProfiel van frontpageQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/frontpage2

Septic Flesh is geweldig, communion was een van de hoogtepunten van 2008.

Hopen op nieuw materiaal dit jaar/begin volgend


Alterprince
Deze zin is niet waar
Usericon van Alterprince
Posted 20-02-2009 23:14 by Alterprince (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van AlterprinceQuote dit berichthttp://www.facebook.com/profile.php?id=100002022707376

vond Communion goed, maar niet meer.


"Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices"


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 10-08-2009 11:08 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 10-08-2009 11:13 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 10 augustus 2009 11:08 schreef Mutilator het volgende:
Zozo..blijk je opeens een fortuin in de kast te hebben staan:

http://cgi.ebay.com/Esoptron-Audio-CD-Septic-Flesh-Audio-CD-Septic-Flesh_W0QQitemZ250470851405QQcategoryZ307QQcmdZViewItemQQ_trksidZp4340.m215QQ_trkparmsZalgo%3DSICDD%26its%3DI%252BC%252BS%252BIA%26itu%3DUS-BWR%252BUCI%252BUCC%252BIT%252BUA%26otn%3D12%26ps%3D33

Wat is hier toch het nut van?


Niet te snel juigen, dit is de buy-it-now prijs. Zo kan je alles wel online zetten voor een fortuin.. Ik moet nog zien dat er uberhaupt iemand meer dan een paar tientjes voor die cd gaat geven

EDIT: Net even gekeken, laatste Esoptron is voor 63 dollar de deur uit gegaan op ebay. Geen gekke score. Ben benieuwd wat mijn Arcturus - My Angel 7" tegenwoordig oplevert..


[Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 10-08-2009 11:16]


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 10-08-2009 11:16 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Juichen.


Boeiender


Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen