|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
*off* en toen was het stil */off* "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote:zie mijn gewijzigde bericht true disco chick |
|
quote: ahaaaaaa maar toch zijn ze niet leuk "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote:je hebt gelijk erg speciaal zijn ze niet,niet mijn smaak alleszins true disco chick |
|
Mijn lijstje: Liv Tyler, Lucy Liu, Fairuza Balk en Christina Ricci cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
ooeeeww saphire hele goede smaak! "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote:en winona ryder in bram stoker's dracula true disco chick |
|
nou, zeker goede smaak! |
|
quote: Oh jah zeker!!!! Oh en dan bedoel ik wel allemaal tegelijk he....*laughs her ass off* [Dit bericht is gewijzigd door Saphire op 11-12-2002 16:31] cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote: Ik zeg ook niet dat iedereen maar wat loopt te ijlen, maar ik hoor nu heel vaak dat mensen van die leeftijdsgroep die ik heb genoemd dat ze bi zijn. En als ik hier dan allemaal mensen er zo open en bloot over zie praten terwijl ze allemaal vinden dat ze het er zo moeilijk mee hebben enzo, dan begin mijn vooroordelen weer toe te slaan eigenlijk. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Snap ik ook best wel, maar ik zie het nut er niet egt van in om het binnen te houden eigenlijk. Ik ben een van die weinige mensen die erkennen af en toe ergens toch wel hulp bij nodig te hebben. Dit is een van die dingen waar ik niet helemaal uit kom, ik had gehoopt dat iemand toch wel advies kon geven (geen idee wat tho...) cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
Is niet iedereen een klein beetje bi? Ik ben nooit echt verliefd op een meisje geweest, maar ik ben wel heel nieuwsgierig hoe het zou zijn met een meisje te zoenen en zo...en de meeste vrouwen zijn gewoon veel mooier dan de meeste mannen! [Dit bericht is gewijzigd door suzanne op 11-12-2002 16:59] I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
quote: Ja dat zal je toch zelf moeten uitvinden. en dat kan niet anders dan met experimenteren denk ik. Lijkt me igg niet goed om je gevoelens zomaar opzij te schuiven, kan je later nog wel eens spijt van krijgen. Maar ja wat weet ik er ook van. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Kijk, dit soort adviezen heb ik wat aan. Ik ga het idd niet opzij schuiven, maar daarnaast ben ik ook trouw aan me vriend, dus ga ik er verder nix mee doen. cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote: uhm, volledig akkoord hehe 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
quote: Je moet het gewoon een keertje uitproberen. Meisjes zijn leuk om mee te zoenen. Ze zijn ook lekker zacht "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
klopt |
|
Volgens mij is het zogenaamd `bi` zijn een trent ofzo. Iedere meid schijnt er tegenwoordig 1 te zijn. Maargoed.....zal wel zo moeten. |
|
och.. als er 2 mooie dames naar mij toe komme zal ik er nie wakker van liggen ( of juist wel ) |
|
quote: lees eens ff paar pagina's terug "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: Teveel lezen. I´m lazy. |
|
quote: Dan ook niet zomaar in het wilde weg gaan lopen roepen! "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: Lijkt wel een trend aan het worden. Bazzio Attacks!!! |
|
haha, dus alle trance-nichten en kakkers zijn dus lui en bi, ok goed dat ik dat weet...... fear my moo of wrath |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |