IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Bi-sexualiteit Vorige pagina | Volgende pagina
Sorpresa
love sucks
Usericon van Sorpresa
Posted 12-12-2002 13:27 by Sorpresa Wijzig reactieProfiel van SorpresaQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/apocalypse

quote:
Op 12 december 2002 13:23 schreef pale enchantress het volgende:
Eerlijk gezegd heb ik het er een aantal jaren erg moeilijk mee gehad met dat ik ben zoals ik ben,maar nu ben ik er wel over,...
Eigenlijk heb ik ook nog nooit wat met meisjes gedaan,want ik durf er gewoonweg niet op af gaan,een aantal jaar geleden was mijn beste vriendin wel gek op mij,maar daar ben ik niet op ingegaan omdat ik gewoonweg niets voor haar voelde,...zij had het er zelf ook moeilijk mee
Toch zit ik nog altijd wat verveeld met mezelf


Hoezo verveeld met jezelf? Wil je heel graag iets met een meisje doen dan?
Als je echt bi bent zal het er heus wel van komen. Je moet gewoon op een meisje afgaan/ingaan als jij haar ook leuk vind.


[Dit bericht is gewijzigd door Sorpresa op 12-12-2002 13:29]


"If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself"


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 12-12-2002 13:27 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

Aha, maar als bi meisje, kun je dan ook vallen op een lesbiëne? Of is dat dan weer een ander uiterste?


Sorpresa
love sucks
Usericon van Sorpresa
Posted 12-12-2002 13:28 by Sorpresa Wijzig reactieProfiel van SorpresaQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/apocalypse

quote:
Op 12 december 2002 13:27 schreef Vintersorg het volgende:
Aha, maar als bi meisje, kun je dan ook vallen op een lesbiëne? Of is dat dan weer een ander uiterste?


Het kan wel tuurlijk, je valt allebei op meisjes maar het is mij nog nooit overkomen en heb er verder ook geen ervaringen mee.


"If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself"


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 12-12-2002 13:31 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

Volgens mij moet ik blij zijn dat ik simpelweg Hetro ben (niet dat bi zijn dom is hoor) maar dan heb ik niet allemaal van die moeilijke kronkels in mijn hoofd


Sorpresa
love sucks
Usericon van Sorpresa
Posted 12-12-2002 13:32 by Sorpresa Wijzig reactieProfiel van SorpresaQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/apocalypse

quote:
Op 12 december 2002 13:31 schreef Vintersorg het volgende:
Volgens mij moet ik blij zijn dat ik simpelweg Hetro ben (niet dat bi zijn dom is hoor) maar dan heb ik niet allemaal van die moeilijke kronkels in mijn hoofd


Je moet niet denken dat ik er constand bij stil sta ofzo. En heb al helemaal geen kronkels in mn hoofd. Tis leuk om met meisjes te zoenen of verder te gaan,maar verder bij na denken hoeft niet en doe ik ook niet. Het is normaal..


"If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself"


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 12-12-2002 13:34 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

oke, maar als ik lees hoe andere ermee worstelen


Sorpresa
love sucks
Usericon van Sorpresa
Posted 12-12-2002 13:36 by Sorpresa Wijzig reactieProfiel van SorpresaQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/apocalypse

quote:
Op 12 december 2002 13:34 schreef Vintersorg het volgende:
oke, maar als ik lees hoe andere ermee worstelen


Ja ok, sommige schamen zich ervoor of weten niet wat ze ermee aanmoeten. Ik weet ook niet of ik ECHT bi ben of dat ik het alleen maar leuk vind om op sexueel gebeid met meisjes om te gaan. Das wel een vaag gevoel, dat je het niet zeker weet. Ik heb zoiets van: ik zal het wel een keer ontdekken of ik het wel of niet bent for real.


"If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself"


pale enchantress
staying alive
Usericon van pale enchantress
Posted 12-12-2002 13:44 by pale enchantress Wijzig reactieProfiel van pale enchantressQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2002 13:27 schreef Sorpresa het volgende:
Hoezo verveeld met jezelf? Wil je heel graag iets met een meisje doen dan?
Als je echt bi bent zal het er heus wel van komen. Je moet gewoon op een meisje afgaan/ingaan als jij haar ook leuk vind.

Mooi figuur sla je dan als ze zegt dat ze hetero is


true disco chick


Sorpresa
love sucks
Usericon van Sorpresa
Posted 12-12-2002 13:47 by Sorpresa Wijzig reactieProfiel van SorpresaQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/apocalypse

quote:
Op 12 december 2002 13:44 schreef pale enchantress het volgende:
Mooi figuur sla je dan als ze zegt dat ze hetero is


hehe nee zo bedoel ik het niet..dat moet je er eerst sniekie achter zien te komen of ze wel bi is


"If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself"


pale enchantress
staying alive
Usericon van pale enchantress
Posted 12-12-2002 13:56 by pale enchantress Wijzig reactieProfiel van pale enchantressQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2002 13:47 schreef Sorpresa het volgende:
hehe nee zo bedoel ik het niet..dat moet je er eerst sniekie achter zien te komen of ze wel bi is
sniekie he
dat ben ik wel
bedankt voor de info


true disco chick


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 12-12-2002 13:57 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Organiseer een Bi-Meeting.
Doe er leuke dingen.

Wel ff op opnemen en uploaden natuurlijk.


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 12-12-2002 13:59 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2002 13:57 schreef Slechtheid het volgende:
Organiseer een Bi-Meeting.
Doe er leuke dingen.

Wel ff op opnemen en uploaden natuurlijk.




pale enchantress
staying alive
Usericon van pale enchantress
Posted 12-12-2002 14:01 by pale enchantress Wijzig reactieProfiel van pale enchantressQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2002 13:57 schreef Slechtheid het volgende:
Organiseer een Bi-Meeting.
Doe er leuke dingen.

Wel ff op opnemen en uploaden natuurlijk.
geiligaard


true disco chick


Sorpresa
love sucks
Usericon van Sorpresa
Posted 12-12-2002 14:03 by Sorpresa Wijzig reactieProfiel van SorpresaQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/apocalypse

quote:
Op 12 december 2002 13:57 schreef Slechtheid het volgende:
Organiseer een Bi-Meeting.
Doe er leuke dingen.

Wel ff op opnemen en uploaden natuurlijk.


hehe lol, zou je wel willen he


"If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself"


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 12-12-2002 16:36 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

geloof me... hij's niet de enige


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


pale enchantress
staying alive
Usericon van pale enchantress
Posted 12-12-2002 20:25 by pale enchantress Wijzig reactieProfiel van pale enchantressQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2002 16:30 schreef Saphire het volgende:
Oh jah zeker!!!!

Oh en dan bedoel ik wel allemaal tegelijk he....*laughs her ass off*
ja leuk stelletje , zeker in groep zeer femmes fatales


true disco chick


Namtillaku
The most secret and potent lord
Usericon van Namtillaku
Posted 12-12-2002 23:14 by Namtillaku Wijzig reactieProfiel van NamtillakuQuote dit bericht

Om maar eens uit een van de beste films van de laatste paar jaar te quoten: "Gay, Straight. Don't be so suburban. It's all the same. It's the new millenium."
Zelf ben ik niet Bi, maar mijn huidige vriendin wel (raar hoe de meeste meiden die ik ken Bi zijn en de jongens totaal niet) en daar heb ik helemaal geen probleem mee. Het is wel grappig om samen meisjes te keuren. Ik keur ook wel mannen met haar, alleen heb ik er dan geen sexuele gevoelens bij. Ik moet wel zeggen dat ik bij sommige mannen wel een sexuele spanning merk, maar om te zeggen dat ik er dan sex mee zou willen, nee.

Ik zag iemand posten dat hij liever geen Bi vriendin zou willen omdat het risico groter was dat zie iemand anders zou tegenkomen die leuker was (geen idee wie, ben te lui om terug te kijken), maar als je zo over een relatie denkt, kun je er beter helemaal niet aan beginnen. Er is helemaal geen twee keer zo'n grote kans. Het risico is net zo groot. Als je echt van elkaar houd blijf je bij elkaar ook al komt er een ander in het beeld met een mooiere glimlach/grotere borsten/lekkerder kontje/langere lul.

Andere jongens vinden een bi vriendin leuk voor trio's enzo, maar die jongen moeten eerst eens goed nadenken voor ze daar aan beginnen. De eeuwen oude regel van "Sex complicates matters" geld altijd! Zodra er eebn derde persoon intiem bij betrokken wordt gaat het vaak fout, mensen gaan twijfelen aan de gevoelens van de ander, aan hun eigen gevoelens. Gaat nooit goed. Trio is best, maar dat kun je het beste doen als je single bent.

Uhm...wilde ik nog meer kwijt over bi zijn?...
Ohja, voor jongens is de gedachte van een bi sexuale vriendin altijd erg opwindend. De fantasy van een meisje die hun vriendin lekker aflikt doet het altijd goed. Mijn vriendin die door 10 onbekende gebliktdoekt wordt gegangbangt vind ik ook erg opwindend, maar ik zou toch echt niet willen dat het echt gebeurde. Dus dames, als je vriend het erg opwindend vind dat je met andere dames funzt, is het niet meteen het teken dat je meteen zijn goedkeuring hebt.
Okay, enough parental guidance....


Do some!


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 13-12-2002 0:35 by Saphire Wijzig reactieProfiel van SaphireQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2002 23:14 schreef Namtillaku het volgende:

Andere jongens vinden een bi vriendin leuk voor trio's enzo, maar die jongen moeten eerst eens goed nadenken voor ze daar aan beginnen. De eeuwen oude regel van "Sex complicates matters" geld altijd! Zodra er eebn derde persoon intiem bij betrokken wordt gaat het vaak fout, mensen gaan twijfelen aan de gevoelens van de ander, aan hun eigen gevoelens. Gaat nooit goed. Trio is best, maar dat kun je het beste doen als je single bent.


Hier ben ik het dus helemaal mee eens. Tijdens het trio zal alles wel gezellig en stuph zijn, maar afterwards...kweenie, het brengt weer teveel gedoe met zich mee.


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


Sorpresa
love sucks
Usericon van Sorpresa
Posted 13-12-2002 12:24 by Sorpresa Wijzig reactieProfiel van SorpresaQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/apocalypse

Ja dat is idd waar.
Relaties op zichzelf brengt al gezeik mee. Moet je voorstellen als er nog een derde bij komt...

Ik had bijna een trio met mijn toen huidige vriend en vriendin van ons allebei. Dat is toen niet doorgegaan, maar zou toch wel jaloers worden denk ik...
Weet het niet..maar trio met 3 vrijgezellen is leuker dan dat er een koppel bij zit.En het maakt het ook veel minder gecompliceert


"If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself"


the wounded immortal
twi rocks
Usericon van the wounded immortal
Posted 13-12-2002 13:28 by the wounded immortal Wijzig reactieProfiel van the wounded immortalQuote dit berichthttp://www.chiromariakerke.be

nietqs tegen die mensen, maar ik vind wel dat ze zich normaal moeten gedragen en het moeten stellen met 1 partner in een keer



Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 13-12-2002 14:06 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

een trio is gewoon een klassieke fantasie voor een hoop mannen(voor mij althans), maar misschien hebben jullie gelijk en is het beter als het bij de fantasie blijft... maar het blijft leuk om erover te denken

Ik zal als eerste gewoon al blij zijn als ik eens een leuke vrouw tegenkom die voor de verandering ook eens wat in mij ziet, of ze nou bi is of niet zou me geen flikker uitmaken (geen woordspeling bedoeld)

NP: Normaal - Zuiderzee Ballade


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 13-12-2002 14:23 by Saphire Wijzig reactieProfiel van SaphireQuote dit bericht

quote:
Op 13 december 2002 13:28 schreef the wounded immortal het volgende:
nietqs tegen die mensen, maar ik vind wel dat ze zich normaal moeten gedragen en het moeten stellen met 1 partner in een keer


klopt. Vind ik ook niet meer als normaal.


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


Tári Calaelen
Michelle
Usericon van Tári Calaelen
Posted 10-01-2005 17:26 by Tári Calaelen Wijzig reactieProfiel van Tári CalaelenQuote dit bericht

Ik vind dit een leuke topic T'is wel grappig dat veel meisjes het leuk zouden vinden om wat met een meisje te hebben omdat je dan zo vriendin bent. Maar dat lijkt me juist niks! Want vaak heb je met meisjes dat gedoe, of dat gezeur.. jeweetwel dat wat echt iets is voor meisjes.. dat lijkt me nou net niets, nou zeg ik erbij dat lang niet iedereen zo is, maar bij jongens is het toch anders. En hehe, t'is inderdaad ook apart dat meisje-meisje leuk is en jongen-jongen niet ..


Tári Calaelen
Michelle
Usericon van Tári Calaelen
Posted 10-01-2005 17:31 by Tári Calaelen Wijzig reactieProfiel van Tári CalaelenQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2002 13:23 schreef pale enchantress het volgende:
Eigenlijk heb ik ook nog nooit wat met meisjes gedaan,want ik durf er gewoonweg niet op af gaan


Weetje.. ik denk dat er best weinig meisjes zijn die eigenlijk niet met een ander meisje willen zoenen. Alleen omdat het toch nog een beetje ''raar'' is durf je misschien niet. Maar kheb een paar keer met een meisje gezoend en geen van allen vonden ze het raar, er waren zelfs meer jongens dan meisjes die het uiteindelijk raar vonden..


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 10-01-2005 17:41 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

Jeetje, is oude, stoffige topics omhoogschoppen de nieuwste trend van dezer dagen?


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen