|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
No shit! En ik ben nog de topicstarter ook DOE WEG DAT DING!!! cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote: in de tussentijd al van mening veranderd dan? |
|
Bi-sexualiteit is gay. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Dat is een flinke statement. Uiteraard sluit ik me erbij aan, het is slechts voor hen voorbestemd die het parttime het slechtste voorhebben met de evolutie. [Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 10-01-2005 19:18] Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: en een excuus voor vrouwen om gewoon de slet uit te hangen zonder dat ze meteen met slet bestempeld worden. |
|
volgens mij heeft ieder meisje wel een bi periode wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: zit jij in die periode ? |
|
quote:heb m al gehad wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Nou dat heb ik ook lang gedacht, maar kom steeds vaker tot de conclusie dat er geen grotere wijven zijn dan mannen. Sommige hebben opgekropte emoties waar ze niet uitkomen omdat dat niet mannelijk zou zijn en/of ze kunnen (daardoor) erg afhankelijk zijn van gegeven aandacht. (gebrek aan een moeder figuur zeg maar) (natuurlijk is dat niet altijd zo, maar je kunt er boeken over vol schrijven) |
|
quote: haha als bepaalde mensen zich niet zouden voortplanten zou dat juist goed zijn voor de evolutie, maar ik vind het wel fijn dat je vind dat homo/bi seksuelen beter geschikt zijn voor voortplanting vanwege hun genetisch materiaal dan "andere" mensen. Zulke open mindedheid had ik van jou niet verwacht. |
|
quote: je leven bedoel je. @renskydom biseksuelen zijn niet per definitie polygaam en net zo monogaam als heterosekuelen, zijn geen synoniemen. [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 10-01-2005 19:51] |
|
Mijn zus is al enkele jaren samen met haar vriendin, wonen samen. Loopt allemaal lekker.Ik vind het wel leuk voor ze. heb er ook geen problemen mee, komt vast omdat bi in de famillie zit ofzo. Twee tantes van me zijn bi en nog enkele nichten. Zelf lijkt het me echt niets. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: En daarnaast neukt ze wel eens een man? |
|
Ze zullen vast wel een dildo hebben. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: Waarom denkt elke aap toch altijd dat biseksueel betekend dat je minstens 2 partners moet hebben? |
|
quote: haha, het maakt het helemaal mooi hoe je door zo'n simpele opmerking nog op de kast gaat zitten ook. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Bi staat toch voor 2? Nha ja, dat niet kunnen beslissen of je wilt boren of geboord worden vind ik maar kei-irri .. naar de ovens daarmee. |
|
quote: ehm oke? Weinig kast te bekennen hier, het is alleen zo jammer. Bi geeft aan dat je seksuele voorkeur tweeslachtig is, je valt dus niet uitsluitend op een geslacht, vandaar de bi. Dit heeft verder niets met monogamie te maken. Je kunt biseksueel zijn met één partner, Je kunt heteroseksueel zijn met één partner. Je kunt biseksueel zijn met meerdere partners, je kunt heteroseksueel zijn met meerdere partners. Zelfde geldt trouwens ook voor homoseksuelen. Het is heel vrij simpel, al zeg ik het zelf. |
|
quote: Die zijn dus niet "bi" "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Denk het niet |
|
dat denk ik ook niet nee |
|
quote: |
|
Ik herken trouwens de gebeurtenissen uit het begin van dit topic. Heb ook een bi-vriendin gehad en samen vrouwen "keuren" kan erg leuk zijn. We keurden samen ook mannen en ik moet zeggen dat ik er niet bang voor ben mijn mening te uiten over het uiterlijk van een man! Heb ook wel eens een man gezoend. Heb meerdere mannen (enkel goede vrienden van mij) op de mond gezoend (als begroeting ... call me a hippie I don't care ), maar 1 echt "gelebber". Was toen dronken, maarja, dat is nooit en excuus. Is onderhand al wel jaren geleden en heb niet de intentie het weer te doen. Mijn interesse gaat puur uit naar het vrouwelijk geslacht. Maar ik toon liefde en respect uit tegenover bepaalde vrienden die toch wel anders denken dan anderen, op een manier die sommigen als "gay" kunnen verstaan. Dat wil dus zeggen: kus op de mond, knuffel ... Ik zit er niet mee, ik vind het fijn als iemand zoiets doet. Dit gaat echter alleen op voor goede vrienden, niet voor wildvreemden! |
|
Wel gedurfd dat je dit hier verteld..... |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |