IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Bi-sexualiteit Vorige pagina | Volgende pagina
Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 10-01-2005 19:07 by Saphire Wijzig reactieProfiel van SaphireQuote dit bericht

No shit! En ik ben nog de topicstarter ook

DOE WEG DAT DING!!!


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 10-01-2005 19:11 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

Doe wat je niet laten kan, daar ben je moderator voor.


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 10-01-2005 19:14 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

quote:
Op 10 januari 2005 19:07 schreef Saphire het volgende:
No shit! En ik ben nog de topicstarter ook

DOE WEG DAT DING!!!


in de tussentijd al van mening veranderd dan?


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 10-01-2005 19:14 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Bi-sexualiteit is gay.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 10-01-2005 19:17 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Dat is een flinke statement.
Uiteraard sluit ik me erbij aan, het is slechts voor hen voorbestemd die het parttime het slechtste voorhebben met de evolutie.

[Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 10-01-2005 19:18]


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Rensykdom
Het leven is...... Naar de kloten gaan.
Usericon van Rensykdom
Posted 10-01-2005 19:42 by Rensykdom Wijzig reactieProfiel van RensykdomQuote dit berichthttp://rensyk.hyves.nl/

quote:
Op 10 januari 2005 19:14 schreef Chelman het volgende:
Bi-sexualiteit is gay.


en een excuus voor vrouwen om gewoon de slet uit te hangen zonder dat ze meteen met slet bestempeld worden.


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 10-01-2005 19:44 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

volgens mij heeft ieder meisje wel een bi periode


wait for me dragon, we'll meet in the sky


Bonnie
YEAH
Usericon van Bonnie
Posted 10-01-2005 19:45 by Bonnie Wijzig reactieProfiel van BonnieQuote dit bericht

quote:
Op 10 januari 2005 19:44 schreef she_devil het volgende:
volgens mij heeft ieder meisje wel een bi periode


zit jij in die periode ?




she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 10-01-2005 19:46 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

quote:
Op 10 januari 2005 19:45 schreef Bonnie het volgende:
zit jij in die periode ?
heb m al gehad


wait for me dragon, we'll meet in the sky


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 10-01-2005 19:47 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 10 januari 2005 17:26 schreef Tári Calaelen het volgende:
Ik vind dit een leuke topic T'is wel grappig dat veel meisjes het leuk zouden vinden om wat met een meisje te hebben omdat je dan zo vriendin bent. Maar dat lijkt me juist niks! Want vaak heb je met meisjes dat gedoe, of dat gezeur.. jeweetwel dat wat echt iets is voor meisjes.. dat lijkt me nou net niets, nou zeg ik erbij dat lang niet iedereen zo is, maar bij jongens is het toch anders. En hehe, t'is inderdaad ook apart dat meisje-meisje leuk is en jongen-jongen niet ..

Nou dat heb ik ook lang gedacht, maar kom steeds vaker tot de conclusie dat er geen grotere wijven zijn dan mannen. Sommige hebben opgekropte emoties waar ze niet uitkomen omdat dat niet mannelijk zou zijn en/of ze kunnen (daardoor) erg afhankelijk zijn van gegeven aandacht. (gebrek aan een moeder figuur zeg maar)

(natuurlijk is dat niet altijd zo, maar je kunt er boeken over vol schrijven)


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 10-01-2005 19:49 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 10 januari 2005 19:17 schreef Misanthrope het volgende:
Dat is een flinke statement.
Uiteraard sluit ik me erbij aan, het is slechts voor hen voorbestemd die het parttime het slechtste voorhebben met de evolutie.

haha

als bepaalde mensen zich niet zouden voortplanten zou dat juist goed zijn voor de evolutie, maar ik vind het wel fijn dat je vind dat homo/bi seksuelen beter geschikt zijn voor voortplanting vanwege hun genetisch materiaal dan "andere" mensen. Zulke open mindedheid had ik van jou niet verwacht.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 10-01-2005 19:50 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 10 januari 2005 19:44 schreef she_devil het volgende:
volgens mij heeft ieder meisje wel een bi periode

je leven bedoel je.

@renskydom biseksuelen zijn niet per definitie polygaam en net zo monogaam als heterosekuelen, zijn geen synoniemen.


[Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 10-01-2005 19:51]


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 10-01-2005 22:30 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

Mijn zus is al enkele jaren samen met haar vriendin, wonen samen. Loopt allemaal lekker.Ik vind het wel leuk voor ze. heb er ook geen problemen mee, komt vast omdat bi in de famillie zit ofzo. Twee tantes van me zijn bi en nog enkele nichten.
Zelf lijkt het me echt niets.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


filosofem
Usericon van filosofem
Posted 10-01-2005 22:34 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

quote:
Op 10 januari 2005 22:30 schreef VodeVilicious het volgende:
Mijn zus is al enkele jaren samen met haar vriendin, wonen samen. Loopt allemaal lekker.Ik vind het wel leuk voor ze. heb er ook geen problemen mee, komt vast omdat bi in de famillie zit ofzo. Twee tantes van me zijn bi en nog enkele nichten.
Zelf lijkt het me echt niets.


En daarnaast neukt ze wel eens een man?


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 10-01-2005 22:35 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

Ze zullen vast wel een dildo hebben.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 10-01-2005 22:38 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 10 januari 2005 22:34 schreef filosofem het volgende:
En daarnaast neukt ze wel eens een man?

Waarom denkt elke aap toch altijd dat biseksueel betekend dat je minstens 2 partners moet hebben?


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 10-01-2005 22:46 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

quote:
Op 10 januari 2005 22:38 schreef ghoulliette het volgende:
Waarom denkt elke aap toch altijd dat biseksueel betekend dat je minstens 2 partners moet hebben?


haha, het maakt het helemaal mooi hoe je door zo'n simpele opmerking nog op de kast gaat zitten ook.


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-01-2005 22:51 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Bi staat toch voor 2?

Nha ja, dat niet kunnen beslissen of je wilt boren of geboord worden vind ik maar kei-irri .. naar de ovens daarmee.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 10-01-2005 23:01 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 10 januari 2005 22:46 schreef Y Draig Goch het volgende:
haha, het maakt het helemaal mooi hoe je door zo'n simpele opmerking nog op de kast gaat zitten ook.

ehm oke? Weinig kast te bekennen hier, het is alleen zo jammer.

Bi geeft aan dat je seksuele voorkeur tweeslachtig is, je valt dus niet uitsluitend op een geslacht, vandaar de bi. Dit heeft verder niets met monogamie te maken.

Je kunt biseksueel zijn met één partner, Je kunt heteroseksueel zijn met één partner. Je kunt biseksueel zijn met meerdere partners, je kunt heteroseksueel zijn met meerdere partners.
Zelfde geldt trouwens ook voor homoseksuelen.

Het is heel vrij simpel, al zeg ik het zelf.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 10-01-2005 23:04 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 10 januari 2005 22:30 schreef VodeVilicious het volgende:
en nog enkele nichten.



Die zijn dus niet "bi"


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 10-01-2005 23:22 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 10 januari 2005 19:44 schreef she_devil het volgende:
volgens mij heeft ieder meisje wel een bi periode


Denk het niet


Odal
Usericon van Odal
Posted 10-01-2005 23:26 by Odal Wijzig reactieProfiel van OdalQuote dit berichthttp://www.hammerarts.cjb.net

dat denk ik ook niet nee


Bonnie
YEAH
Usericon van Bonnie
Posted 10-01-2005 23:31 by Bonnie Wijzig reactieProfiel van BonnieQuote dit bericht

quote:
Op 10 januari 2005 22:51 schreef Jenje het volgende:
Bi staat toch voor 2?

Nha ja, dat niet kunnen beslissen of je wilt boren of geboord worden vind ik maar kei-irri .. naar de ovens daarmee.






Carnagath
Een beetje vreemd ...
Usericon van Carnagath
Posted 11-01-2005 0:01 by Carnagath Wijzig reactieProfiel van CarnagathQuote dit berichthttp://carnalleftovers.com

Ik herken trouwens de gebeurtenissen uit het begin van dit topic. Heb ook een bi-vriendin gehad en samen vrouwen "keuren" kan erg leuk zijn. We keurden samen ook mannen en ik moet zeggen dat ik er niet bang voor ben mijn mening te uiten over het uiterlijk van een man!

Heb ook wel eens een man gezoend. Heb meerdere mannen (enkel goede vrienden van mij) op de mond gezoend (als begroeting ... call me a hippie I don't care ), maar 1 echt "gelebber". Was toen dronken, maarja, dat is nooit en excuus. Is onderhand al wel jaren geleden en heb niet de intentie het weer te doen. Mijn interesse gaat puur uit naar het vrouwelijk geslacht. Maar ik toon liefde en respect uit tegenover bepaalde vrienden die toch wel anders denken dan anderen, op een manier die sommigen als "gay" kunnen verstaan. Dat wil dus zeggen: kus op de mond, knuffel ...
Ik zit er niet mee, ik vind het fijn als iemand zoiets doet. Dit gaat echter alleen op voor goede vrienden, niet voor wildvreemden!



el mariachi
Live to burn, ride the fire
Usericon van el mariachi
Posted 11-01-2005 0:08 by el mariachi Wijzig reactieProfiel van el mariachiQuote dit bericht

Wel gedurfd dat je dit hier verteld.....


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen