IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Bi-sexualiteit Vorige pagina
Schaep
Usericon van Schaep
Posted 17-01-2005 0:47 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2005 0:27 schreef Greycloak het volgende:
Nou, die ene keer dat ik er was ging het er ruig aan toe!




Die keer dat je er niet meer heen kon was het er ook al wel ruig aan toe gegaan toch?


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 17-01-2005 1:11 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 11 januari 2005 17:25 schreef attila_de_hun het volgende:
Ik ben het zowat geheel met je eens behalve dan dat aantrekkingskracht toch vooral biologisch is bepaald. Hoe deze "afwijking"(alleen in de meest ruime zin des woords zo interpreteren) tot stand komt is mij ook niet geheel duidelijk. ...
<knip>
Verder moeten mensen zich niet zo druk maken over homofilie. Maak je drukker om viezerikken die naar Thailand gaan om een kleuter te neuken zou ik zeggen. Die mense zjn WEL eng en vies.


Het voorbeeld is simpel; kijk naar het gedrag van de Bonobo apen die 98% van onze genen delen; zonder de 'deken van conditionering' laten zij voor 98% de ware aard van de mens zien...bi/homosexualiteit, pedofilie, incest etc etc; alles wat -christelijk- moraal verwerpelijk is is bij hen juist normaal...

Niet dat het een pleidooi is voor mensen die misbruik maken van iemands lage economische positie natuurlijk.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 17-01-2005 1:26]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 17-01-2005 2:47 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2005 1:25 schreef Phygor het volgende:
Wat ik me toch afvraag is, als dan homo-seksualiteit op een biologische manier bepaalde wordt (zo beweren sommigen), dat homo-seksuelen niet op natuurlijke manier kinderen kunnen krijgen. Dat klinkt toch niet erg logisch. Voor veel homo-seksuelen is dit erg moeilijk. Ik vraag me dus af of homofilie daadwerkelijk biologisch bepaald is (genen, dna, whatever) of dat het gewoon tussen de oren zit. Let wel, ik oordeel niet, ik vraag het me alleen af.
Je hebt namelijk ook jongens die van kinds af aan al erg vrouwelijk zijn, en 9 van de 10 keer blijken ze na hun 20ste homo te zijn, bijvoorbeeld. Dan heb je zoiets van 'ja, die zag ik aankomen'.

Misschien is het wel een fail-safe-device van de evolutie.

quote:
if pop_human >= 5.000.000.000
perc_gay = 0.10
pop_human = pop_human - perc_gay * pop_human
end



Zoiets

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 17-01-2005 2:48]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Nameless shadow
Usericon van Nameless shadow
Posted 17-01-2005 3:40 by Nameless shadow Wijzig reactieProfiel van Nameless shadowQuote dit berichthttp://jeroendekker.com

quote:
Op 17 januari 2005 2:47 schreef ZelThoR het volgende:
if pop_human >= 5.000.000.000
perc_gay = 0.10
pop_human = pop_human - perc_gay * pop_human
end



Houd dit nou in dat homoseksuelen zich volgens jou niet tot de menselijke populatie mogen rekenen?



ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 17-01-2005 10:16 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2005 3:40 schreef Nameless shadow het volgende:
Houd dit nou in dat homoseksuelen zich volgens jou niet tot de menselijke populatie mogen rekenen?

volgens de evolutie


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Fleshcrawler
Straight Towards Extinction
Usericon van Fleshcrawler
Posted 17-01-2005 10:41 by Fleshcrawler Wijzig reactieProfiel van FleshcrawlerQuote dit berichthttp://www.flikkereeneindop.nl

quote:
Op 17 januari 2005 0:23 schreef Killing Zoe het volgende:


Ik mis iets, geloof ik...




Hoe kun je het nou missen.....


There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by.


Killing Zoe
Legale Strijker
Usericon van Killing Zoe
Posted 24-01-2005 18:16 by Killing Zoe Wijzig reactieProfiel van Killing ZoeQuote dit berichthttp://www.hermanfolk.nl

Je bedoelt die paar meisjes die op dinsdag- en zaterdagavonden altijd Clouseau aanvragen (beetje jammer dat dat op Niels z'n verjaardag ook moest)?


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen