|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Veel mensen hier wisselen vaak van avatar. Dus als mensen heerschende avatars vinden op internet, post ze dan hier, als je dan een nieuwe wilt hoef je alleen effe dit topic te bekijken. Vereiste is dat ze vierkant zijn, verkleinen kan iedereen wel zelf. Ik heb wat horror-achtige avatars gevonden. Jammer dat deze niet helemaal vierkant is. http://www.gdarkness.com/4degrees/head.gif Linkje ervan gemaakt, hij is niet gewenst. [Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 13-12-2002 17:29] Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Misschien klinkt dit idioot maar hoe post ik avatars? There is no religion higher than Truth! |
|
Die onderste wordt hier ook niet echt gewaardeerd als usericon dus die mag je er weer af halen. bla...bla...bla... |
|
kunnen ze eigenlijk je users icon weghalen |
|
er wordt wel erg veel niet meer gewardeerd de laatste tijd |
|
|
|
quote: Het ontploffende hoofd is al niet welkom vanaf het begin van ZM dus waar heb je het over? [Dit bericht is gewijzigd door Lady Rose op 13-12-2002 17:25] bla...bla...bla... |
|
te veel gezeur over van alles, maar goed dit allemaal moet dan weer in een ander topic en die weer gaan zoeken heb ik geen zin in. ik ga wel weer. |
|
dank je Heiden |
|
Heiden, jou user-icon lijkt op een Axis of Advance teken, is het daarvan afkomstig? There is no religion higher than Truth! |
|
Dat is een Rune, het staat voor leven en omgedraaid staat het voor de dood. |
|
Geen dank Aerodis. Het is een Algiz rune, hij staat voor bescherming. Maar er zijn al een aantal topics over de betekenissen van de ZM-avatars. Dit topic heb ik geopend om avatars die je ergens bent tegengekomen te posten. Kijk eens op http://www.e-cadfael.pwp.blueyonder.co.uk/Avatars.htm , 700 avatars waaronder deze; Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Algiz Rune is zeer populair ook in de NeoFolk scene |
|
dubbel [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 13-12-2002 18:47] |
|
|
|
oeh thx heiden leuk plaatje My madness, my sadness |
|
Leuk topic, maar ik houd toch lekker mijn huidige avatar en ga ook niks zoeken "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaƮt point." |
|
Hehe, grappig. Heb hem net vernieuwd. Bazzio Attacks!!! |
|
Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
mijn Avatar heerscht toch het hardst ... punt Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Voor manga/anime avatars: een pagina van een duits internet vriendinnetje: http://www.geocities.com/finfishavatars cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
zo dit is mijn nieuwe avatar.. Kankerlul |
|
Oh en ik kan trouwens op verzoek ook avatars voor iemand zoeken en/of maken. Ik ben zelf eentje aan't photoshoppen nu Trouwens hoe groot mag een avatar maximaal zijn? 5KB? [Dit bericht is gewijzigd door Saphire op 28-12-2002 19:56] cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote: 1 Mb Zenial |
|
gaaf idee, geen idee hoe groot ie mag zijn volgens mij past het plaatjes zich vanzelf aan? er staat geen limiet vermeld in ieder geval anders moet je t ff navragen Kankerlul |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |