|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Metal is een muziekstroming.. Maar er is idd veel imitatiegedrag binnen de metal ja Life doesn't get much better than this! |
|
LOL |
|
Veel overkomsten zijn er wel, kijk alleen al naar uiterlijk. Maar een levensstijl is het zeker niet want ook die apres-ski gangstertjes zuipen zich net als heuy elk weekend klem. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Ik denk niet dat metal een levensstijl is, we kleden ons gewoon anders , maar voor de rest niets special. Punk is wel een levensstijl en hardcore (vooral sXe dan)ook |
|
Ik twijfel altijd nog of het een echte levensstijl is in plaats van een persoonlijke levensstijl. Niks persoonlijks Heuy, maar ik kan dus af en toe stront ziek worden van die alcohol verheerlijking (is niet alleen in de metal zo). Ik vind het van dat domme stoer doe acties, "kijk mij, ik drink bier!!! Ik mag dat van mammie!!" dat soort shit. Drink gewoon je biertje en val mij er niet mee lastig. Wel valt me onder metalheads (de echte niet dat puntenhaartroep) op dat men elkaar snel accepteert en helpt als er problemen zouden zijn. Maar ik denk niet dat dat iets is wat alleen onder metalheads zo is, onder andere muziekstijlen is dat ook zo. Metal is zwaar relaxe, maar niet zo uniek als we af en toe zouden willen |
|
quote: ow, ken genoeg metal gasten die gewone kleren dragen The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
Da's extra true hoor! (ja, dat zeg ik omdat ik dat ook doe ) MuayThaigerrr!! |
|
ben ik het niet mee eens. Ik luister ook heel veel naar metal maar ik zuip geen bier en schreeuw niet de hele tijd tjokkefoll ofzo..unlike some. Ik zou mezelf eerder goth noemen, wat wel een duidelijke levensstijl is. Sommige goths vinden dat metal luisteren niet acceptabel is als je een goth bent, maar het is niet zo dat ik geen gothic bands ken/luister..integendeel. Metalmensen kleden zich ook lang niet allemaal hetzelfde. Ik heb veel mensen op school zitten die echt diehard metalfans zijn maar eruit zien als kakkers, muziek bepaalt dus niet altijd je uiterlijk |
|
Dat er metals zijn, die gewoon gekleed lopen geloof ik best, maar op festivals enzo lopen ze toch meestal in het zwart |
|
ik ken zat mensen die die-hard metalfan zijn en zich niet zo kleden. ik kleed me wel vaak apart maarja is mijn eigen smaak maar ik vind niet dat metal een leefstijl is ligt er net aan hoe je er ook tegenaankijkt denk ik |
|
Waarom hebben jullie het nou over hoe metalheads eruit zien?? Dat zegt toch geen ene fuck, daar gaat het toch niet om ?? |
|
quote: is dat niet een van je levensstijlen, hoe je je kleedt The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
Het heeft er maar bar weinig mee te maken hoe je je kleed in mijn ogen. Het gaat meer om het gedrag dat je vertoont in levensstijlen. You will never have, what i never had. |
|
och, ik denk dat elk mens zijn eigenlevensstijl heeft,anders zijn het toch maar meelopers |
|
quote: idd!! Die mensen gaan al met de intentie uit van: ik ga me vanavond weer eens klem zuipen. En je wordt er alleen maar lomp van en zet jezelf constand voor schut. Niet dat ik nooit zat ben, maar ga niet met de intentie ergens heen van: ik ga niet weg voordat ik me ladderzat heb gezopen. Vind het een beetje zielig.. Maar goed ik raak een beetje van het spoor af. Denk ook wel degelijk dat je klledingstijl bij je levensstijl hoort. Als ik me netjes kleed voel ik me niet op mn gemak en niet fijn. Dus kleed jij je zo omdat je dat bij JOU levensstijl vind passe. Dat ik vandaag in een vest met 2 truitjes eronder en panty'r om mn mauwen, een kort rokje, paarse panty, knalroze beenwarmers, kisten liep zegt iets over mij. Over mijn levenstijl. Heel de school keek me aan alsof ik gek was en ze liepen stiekem te lachen. Boeiend!! Zo ben ik en dat laat je zien dmv van kleding en welke muziek je luistert. "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
Metal is geen life-style, zoals een aantal mensen voor mij al terecht opmerkten. Ik geloof dat dit ook al eens in een ander topic ter sprake is gekomen, maar ik weet niet meer welk. Anyway, er zijn heel veel aspecten aan 'typisch' metal-gedrag en/of uiterlijk waar ik niet mee geassocieerd wil worden. Bovendien is 'metal' dan wel een erg breed begrip; er is nogal de nodige metal die mij niet zo aanspreekt. Door te zeggen dat metal je lifestyle is, betrek je daar ook de nodige elementen bij waar je eigenlijk niks mee hebt. Daarbij luister ik naar meer muziek dan alleen metal, en ik denk dat dat voor de meeste mensen hier wel geldt. Bla. Touché, pussycat! |
|
quote: knalroze ? |
|
Tuurlijk is metal een levensstijl ! Zoveel mogelijk concerten bezoeken, bandshirts en toestanden, steeds maar weer die verzameling uitbreiden en bier zuipen met mede-metalheads ! En gothics Ik, Wil Schuurman |
|
quote: hehe ja hoezo? ik ben true met mn roze beenwarmers [Dit bericht is gewijzigd door Sorpresa op 16-12-2002 12:40] "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: KNALroze? Hmm, dat doet me toch denken aan van die Kampvrouwen van 120 kilo in een bloemetjesstretchbroek. |
|
Knalroze is gay. De mensen die zich zo "mettul" kleden zijn meestal de mensen die niet meer bands kennen dan Slayer, Sepultura en Metallica. Ik ben het er mee eens dat metalfans vaak dezelfde smaak qua kleding (zwart), films (horror), haar (lang), schoolvakken (geschiedenis/mythologie) en muziek () hebben. Maar om het nou een levensstijl te noemen vind ik iets te ver gaan. Het mooie aan metal vind ik persoonlijk dat iedereen er zichzelf kan zijn zonder dat hem/haar regels opgelegd worden. Altans, zo hoort het wel te zijn. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Ja hoor tuurlijk...damn hee... lekker vooroordelen kan jij over iemand. Waar slaat dat nou op... Ten eerste ik kleed me niet Mettul en luister nooit naar slayer sepultura en metallica. Ik kleed mij zoals ik dat wil... ARGH! wat kan ik heerlijk happen!!! "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
Lieve schat...had je al gezien dat ik het woord "meestal" vetgedrukt had? En het "knalroze is gay" was een graaaaaapje I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Dude .. je bent een sk8er boi, je bent niet grappiog , per definitie |
|
quote: Daaaaaaaarom zeg ik.. "ARGH wat kan ik heerlijk happen" "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |