|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
HEUY!!!! Werk met veel vrije tijd |
|
ALLE metalbladen in de leesmap uit?? |
|
De spits en de Metro ... |
|
HEUY!!!! Dat zijn pas true en evil metalbladen |
|
Sweet, Metal bladen in een leesmap, waarom kom ik nou nooit ergens waar ze dat hebben |
|
quote: oja, die ligt ook altijd op m'n werk, lijken erg veel op elkaar. enne trevoc, die metalleesmap was maar een geintje, tis een gewone. Oud Vuil. |
|
Een leesmap? Op je werk?? Kom dat tegen... |
|
quote: heeft dan ook nachtenlang onderhandelen gekost, er is met de vuist op tafel geslagen en er zijn harde woorden gevallen, maar toe was de leesmap er. nou nog loonsverhoging... Oud Vuil. |
|
Wat mij betreft is metal pas een levensstijl als je non stop ermee bezig bent en alles in je leven in dienst ervan staat, je hele leven lang. Voor de meeste metals is metal een vrijetijdsbesteding en een flink uit de hand gelopen hobby, meer niet. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Is dat niet een beetje de levensstijl van metal? Zichzelf kunnen zijn en door de anderen geaccepteerd worden zoals men is? |
|
Zelf ben ik dag in dag uit, nacht in nacht uit met Metal bezig... Toch vind ik "Metal" geen levensstijl... Ik doe gewoon waar ikzelf zin in heb zonder de maatschappij te ondermijnen, ook al ga ik lang niet met alles akkoord... Wie of wat bepaald trouwens wat 'n Metal levensstijl inhoudt ??? Te pletter zuipen, de stoere uithangen ??? 'k Betwijfel het... |
|
quote:Dit zeggen gabbers vast ook wel van zichzelf, dus dat betekent niet perse dat die levensstijl metal is. Touché, pussycat! |
|
quote: ZET JE AF!!! precies... quote: Stoer doen is volgens mij niet echt een metalbezigheid... Dit slaat nergens op. |
|
Als je 15-jarige Dimmu-Borgir-meisjes ziet die plots op een dag hebben besloten dat ze 'metal' zijn, vraagt wat ze nou echt vinden en willen, Dan komt het er als bij zo vele gevestigde 'stijlen', op uit dat ze zekerheid zoeken en een groep om bij te horen. Dat gaat nog steeds voor heel veel mensen op. Maar op een gegeven moment verandert dat weer in iets anders, om waarschijnlijk uit te monden in een hypotheek-huisje-kloontje-beestje situatie. Dat zou je dan 'Posers' kunnen noemen, aangezien ze ook letterlijk aan het woord voldoen. Maar houden deze mensen dan niet van metal? Vast wel, maar op een K3/Britney Spears/Korn manier. Je kan muziek, ook al is het metal best waarderen, maar om jezelf 18 uur per etmaal te hullen in een Darkthrone-ruis, heb je iets meer nodig dan alleen een 'image' om hoog te houden. Het punt wat ik hier met veel moeite duidelijk probeer te maken is dat jij niet naar de muziek toe komt, maar de muziek naar jou. Dit slaat nergens op. |
|
Metal een levensstijl? Kom nou toch, nu klinkt het net als of we een soort stropirge eenheidsbrei zijn, met allerlij onuitgesproken regeltjes en zo... [persoonlijke mening] Wat dat hele gezeur of kleding aangaat, ik vind dat eigenlijk errug jammer, (u kunt mij zondag herkennen aan het NIET aanhebben van een longsleeve of band shirt...) over sminken begin ik niet eens mensen die hun gezicht vol smeren met zooi (zowel mannen als vrouwen) zullen vroeger wel te weinig aandacht gehad hebben ofzo... Het roepen van tsjokkevol, en ander macho gedrag omdat we ons zelf vol laten lopen laat meteen mooi de gevolgen van alcohol zien, namenlijk; de afbraak van hersencellen. [/persoonlijke mening] |
|
Vanwaar trouwens dit buitengewoon exebisionistische puberale topic? ...zijn we elkaar verantwoording verschuldidg of? |
|
Ben ik het mee eens |
|
Ik ben mezelf wel verantwoording schuldig, en aangezien ik hier onder 14 andere namen post.. . ik moet de discussie toch aan de gang houden.. Niet? Dit slaat nergens op. |
|
quote: oooohhhuuuuoooo dat mag niet! |
|
quote: Tuurlijk niet! Je hoeft zelf toch ook niet te reageren. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
metal een levensstijl metal is voor mij een leuke bijkomstigheid, het draagt wat bij aan mijn leven, maar ik leef niet naar de metal, alsjeblieft zeg - er zijn nog meer dingen in het leven dan metal ik vind het zelfs een beetje triest als je zo bent, metal dit - metal dat, zuipuh! heuj metal! ik ben true.. dajg [Dit bericht is gewijzigd door Meshuggah op 20-12-2002 16:45] met0l! |
|
Maar ik ben wel True®.. toch? Dit slaat nergens op. |
|
True® aan jezelf.. toch? XTrueX® ! |
|
Metal is GEEN, ik herhaal, GEEN levensstijl. Het is een muziekstijl. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |