|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Kan alletwee. |
|
Een jaar of twaalf geleden,liep toen gehuld in een oud Metallica-T-shirt,kwam ik eens een gast tegen die me zei dat je metalhead bent voor 't leven.Nu weet ik wat-ie daarmee bedoelde,ik ben nu 28 en ik keer nog altijd terug naar mijn muzikale roots... Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
slimme gast fear my moo of wrath |
|
mijn levensstijl is erg nerdig. ik zit veel op mijn kamer achter de pc en luister naar muziek, en lees graag boeken. wat een metal levensstijl betreft: misschien dat ik bier drink ipv bacardi breezers, zwart een mooie kleur voor kleding vindt, en ik zo nu en dan eens een metalconcertje bezoek ofzoiets |
|
quote: MINIMUM!!! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
ik wil de meeste hier nog wel eens terug zien als ze ook de 30 gepasseerd zijn. ik bedoel, je druk maken wat mensen van je denken op school die tijd ver weg voor mij. ik denk dat het metalzijn er met de jaren insluipt en iets is wat een bepaalde soort vorming van mijn persoon heeft gemaakt. uiterlijk en innerlijk. uiterlijk, omdat ik er eigenlijk nog net zo uitzie, als 17 jaar geleden, alleen langer haar en ouwere kop, en qua kleding al helemaal, droeg toen zwarte broek, opdruk shirt en zwarte hoge nikes en een bomberjack en dat is nu ik 33 ben niet veranderd. (alleen geen stretchbroeken meer, dat was echt nix) en innerlijk ben ik nog steeds altijd met metal, rifjes en gitaren in mijn hoofd bezig, ben ik nog steeds gek op bier en verwonder ik me nog steeds over weer een nieuwe ontdekking op muziekgebied. dat is mijn beleving van deze wereld op dit vlak. Oud Vuil. |
|
Achja, levensstijl ....denk het niet zozeer. Het is wel zo dat ik er heel veel mee bezig ben. Op school kan ik bijvoorbeeld eindeloos praten met mensen over bootlegs, bands, traden, concerten e.d. Ik kleed me wel op een bepaalde manier, eigenlijk maar op een manier. Alleen maar bandshirts en zwarte spijkerbroeken (heb voor het kerstetentje maar een oude groene (!!) trui uit de kast getrokken. Maar een manier van leven is het niet. Er zijn ook niet echt bepaalde metal-gerelateerde denkbeelden denk ik, zoals dat bij bv punk is. Maar wat boeit het? Dat hele gepraat erover is voor mij vrij zinloos aanghezien ik geen "excuus" zoek om metal te zijn. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
HEUY!!!! Als je mij door de week ziet, zou ook niemand geloven dat ik veel naar metalconcerten ga!!!! Verder doe ik in het weekend en vakanties waar ik zin in heb.....soms is dat tjokkefoll worden, maar dat hoeft voor mij niet persé om plezier te hebben. De metal levensstijl is naar mijn mening doen waar je zelf zin in hebt |
|
quote: Is dat niet wat alle levenssteilen na streven? |
|
HEUY!!!! Als het goed is wel.....anders doen ze wat verkeerds. |
|
doen wat je wilt en schijt hebben aan wat die kut kakkers zeggen komt aardig in de buurt! fear my moo of wrath |
|
HEUY!!!! Beter kan ik het niet verwoorden |
|
Ik denk niet dat metal een levensstijl is. Wel zijn er veel metalheads die inderdaad grotendeels dezelfde levensstijl hebben. "None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free." |
|
Iedereen met een 'levensstijl' is gay. |
|
quote: Inclusief jijzelf? Leg anders eens uit hoe je geen levensstijl hebt? "None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free." |
|
Nee. Dit topic is TE erg!!! Damn. Ga toch lekker de Viva lezen, allemaal . Fijn je leven stileren, man. Jesus fucking christ. 'Levensstijl'. Dat is iets voor autoreclames en TV-programma's op yorin. |
|
Ik dacht dat vegetarisme ook iets voor in de Viva was eigenlijk... |
|
quote: die zit! Ik vind 'een levenstyle' zwaar zielig zoals die in dit topic naar voren komt, gadver! [Dit bericht is gewijzigd door Vintersorg op 17-12-2002 21:55] |
|
HEUY!!!! Iedereen moet maar doen waar ie lekker zelf zin in heeft. Als de een groenteburger wilt eten dan doet ie dat maar. luistert de ander naar k3, boeit mij geen reet. Het gaat erom of je gelukkig bent met jezelf. |
|
HEUY!!!! VIVA is trouwens best interessant als je voor de rest niks nuttigs te doen hebt |
|
quote: get a live |
|
HEUY!!!! HeHeHeHeHeHeHe...... HAP |
|
quote: ik lees 'em ook wel eens op m'n werk. Oud Vuil. |
|
Nu weet ik niet wat ik van je werk moet denken, Wim... |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |